GuidZP400 |
4536f998-ca54-4a56-a304-1f10a0411c6e
|
Biuletyn |
586985-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
|
Regon |
19192057700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rotterdamska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-337
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 6274036
|
Zamawiajacy fax |
58 6274578
|
Zamawiajacy email |
przetargi@port.gdynia.pl
|
Adres strony url |
www.port.gdynia.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.port.gdynia.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.port.gdynia.pl, zakładka "Preztargi/Przetargi nieelekroniczne"
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.port.gdynia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W zamkniętej i nieprzejrzystej kopercie opisanej w sposób wskazany w Rozdziale X ust. 9 SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A., 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska 9, Knacelaria Ogólna (parter), pokój nr 20.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 1 (słownie: jednej) sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo gaśniczego (specjalnego z modułem proszkowym) dla potrzeb Portowej Straży Pożarnej Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.
|
Numer referencyjny |
ZTU-SIWZ-28/JR/I/DBS-IV/227/9/605/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa 1 (słownie: jednej) sztuki fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo gaśniczego (specjalnego z modułem proszkowym) dla potrzeb Portowej Straży Pożarnej Zarządu Morskiego
Portu Gdynia S.A., zwanego dalej „samochodem” spełniającego minimalne wymagania techniczne określone w Wymaganiach Zamawiającego dla średniego samochodu ratowniczo gaśniczego
(specjalnego z modułem proszkowym), które stanowią załącznik numer 1 do niniejszej SIWZ;
2) zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, w tym dostawa części zamiennych i wyposażenia samochodu.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca dostarczy samochód na własny koszt do siedziby Portowej Straży Pożarnej Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A., Gdynia, ul. Chrzanowskiego 15/17.
4. Szczególne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) samochód musi być fabrycznie nowy. Silnik i podwozie z kabiną muszą pochodzić od tego samego producenta. Rok produkcji podwozia nie wcześniejszy niż 2020;
2) Zamawiający dokona ubezpieczenia i rejestracji samochodu we własnym zakresie;
3) oferowany przez Wykonawcę produkt musi posiadać:
a) minimum jeden punkt serwisowy podwozia najbliższy siedzibie Zamawiającego,
b) minimum jeden punkt serwisowy nadwozia najbliższy siedzibie Zamawiającego;
4) czas reakcji serwisu maksymalnie 24 (słownie: dwadzieścia cztery) godziny od momentu powiadomienia;
5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostawy części zamiennych.
5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji jakości w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego na dostarczony samochód stanowiący przedmiot zamówienia oraz
niezależnie od udzielonej gwarancji jakości, ponosił odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na warunkach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, na okres minimum 24 (słownie:
dwadzieścia cztery) miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru samochodu bez limitu kilometrów;
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie podwykonawcę/podwykonawców, którym zamierza powierzyć
wykonanie przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem nazw/firm i adresów podwykonawców, szczegółowego przedmiotu prac oraz wartości prac wykonywanych przez
podwykonawcę/podwykonawców (załącznik numer 2 do SIWZ – FORMULARZ OFERTY).
7. Szczególne warunki wykonywania dostawy zostały opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
35000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
5
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od Wykonawców posiadania dostępu do wolnych środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych), pozwalającą na realizację zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie, co najmniej 2 (słownie: dwóch) dostaw średnich samochodów pożarniczych, wykonanych w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) o wartości 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych) brutto każda, i wykazania, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane (w przypadku usług ciągłych lub okresowych) należycie.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany do złożenia:
1) FORMULARZA OFERTY sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik numer 2 do niniejszej SIWZ;
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 (słownie: sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego) potwierdzającego odpowiednio,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 (słownie: trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a w przypadku
usług okresowych lub ciągłych są wykonywane; w przypadku usług okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione
nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ;
5) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w
wysokości nie mniejszej niż 500.000.00 zł (słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
Językiem obowiązującym w niniejszym postępownaiu jest język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
60
|
IV 6 6 |
1. Dokonując wyboru oferty Zamawiający będzie się kierował jedynym kryterium, jakim jest ryczałtowa cena brutto za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia – waga 100% (100 pkt.).
2. W celu przydzielenia punktów za cenę Zamawiający:
1) ustali ofertę o najniższej cenie i przydzieli jej najwyższą ilość punktów, tj. 100 punktów;
2) pozostałym ofertom przydzieli punkty za cenę według udziału procentowego najniższej ceny w stosunku do ceny danej oferty.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
1) odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w Regulaminie;
2) odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w SIWZ;
3) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryterium oceny (uzyskała największą liczbę punktów).
4. Liczba punktów uzyskanych przez ofertę podlega zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
5. Cena przedstawiona przez Wykonawcę w FORMULARZU OFERTY nie będzie podlegała zmianom w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na niekorzyść Zamawiającego.
6. Waluta ceny – PLN.
7. W przypadku, gdy powstanie różnica pomiędzy zaoferowaną ceną netto a ceną brutto, jako wiążącą Zamawiający przyjmie oferowaną cenę brutto i dokona stosownych obliczeń rachunkowych i korekt w treści oferty.
|