GuidZP400 |
38875e62-911e-44d9-9293-71e50b56a38f
|
Biuletyn |
588750-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
67014001500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pionki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-670
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
486 121 866
|
Zamawiajacy fax |
486 121 381
|
Zamawiajacy email |
e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl
|
Adres strony url |
https://spzzozpionki.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://spzzozpionki.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
przetargi@spzzozpionki.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta w postaci papierowej - opatrzona własnoręcznym podpisem i złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r. z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pokój: sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy rękawic medycznych II
|
Numer referencyjny |
SPZZOZ-ZP-44/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy rękawic medycznych niejałowych lateksowych dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 3 do SIWZ – wzór umowy.
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
• Wykonawca oferuje wyłącznie przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2020, poz.186), zwłaszcza z uwzględnieniem wymagań w zakresie jakości, skuteczności i bezpieczeństwa stosowania dotyczących wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z prawem.
• Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, nie posiadający wad i nie obciążony prawami osób trzecich.
• Produkty składające się na przedmiot zamówienia a oferowane przez wykonawcę muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w działalności leczniczej podmiotów leczniczych zgodnie z przeznaczeniem i przepisami prawa - w tym odpowiedni atest, świadectwo bądź certyfikat.
• Muszą to być rękawice medyczne spełniające wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy - zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy PZP
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy - zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy PZP
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy - zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy PZP
|
Inne dokumenty niewymienione |
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU / BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA/ SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY OKREŚLONYCH WYMAGAŃ
1. W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy Pzp, w związku z czym najpierw zbada, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a następnie dokona badania i oceny ofert.
2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców – potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia:
a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ,
b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 5 SIWZ,
c) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 6 do SIWZ.
UWAGA: Wykonawca ma obowiązek załączyć w/w dokumenty do oferty.
3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców dla potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy określonych wymagań:
a) Oświadczenie wskazane w treści FORMULARZA OFERTY stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt.2 a), b) i c) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Dokumenty składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem.
6. Oświadczenia składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.
7. Gdy wykonawca składa ofertę w formie papierowej - oświadczenia składane są w oryginale a dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentów sporządzonych w postaci papierowej następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia własnoręcznym podpisem.
9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 – wzór oświadczenia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
UWAGA: Wykonawcy składają wskazane wyżej dokumenty (za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt.9 wraz z ofertą – zamawiający nie stosuje procedury odwróconej.
INNE WYMAGANE DOKUMENTY- na etapie składania ofert:
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy przedmiotu zamówienia – wzór formularza określa załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ – tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru.
• W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wzory oświadczeń i formularzy zamawiający udostępnia jako załączniki do SIWZ.
|
IV IstotnePostanowienia |
Zamawiający wymaga od wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 14 |
nie dotyczy - nie wymaga się
|
IV 4 4 data |
2020-10-01T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Termin składania ofert, adres, na który oferty muszą zostać wysłane, oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone
1.Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć na adres przetargi@spzzozpionki.pl nie później niż do dnia 01-10-2020r., godz. 09:30.
2.Ofertę w postaci papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie (zamkniętym opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pokój: sekretariat nie później niż do dnia 01-10-2020r., godz. 09:30
3.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pok. Głównego Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w dniu 01-10-2020r. po upływie godz. 10:00.
4.Do godz. 10:00 wykonawcy, którzy złożyli oferty w postaci elektronicznej, przesyłają zamawiającemu hasło do oferty złożonej elektronicznie – zgodnie z rozdz. XIII pkt.2 SIWZ.
|