Dostawy rękawic medycznych II

Data publikacji 2020-09-23
Data zakończenia 2020-10-01 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Pionki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588750-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy rękawic medycznych niejałowych lateksowych dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 3 do SIWZ – wzór umowy.
Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
• Wykonawca oferuje wyłącznie przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2020, poz.186), zwłaszcza z uwzględnieniem wymagań w zakresie jakości, skuteczności i bezpieczeństwa stosowania dotyczących wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z prawem.
• Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, nie posiadający wad i nie obciążony prawami osób trzecich.
• Produkty składające się na przedmiot zamówienia a oferowane przez wykonawcę muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w działalności leczniczej podmiotów leczniczych zgodnie z przeznaczeniem i przepisami prawa - w tym odpowiedni atest, świadectwo bądź certyfikat.
• Muszą to być rękawice medyczne spełniające wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 38875e62-911e-44d9-9293-71e50b56a38f
Biuletyn 588750-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 67014001500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sienkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Pionki
Zamawiajacy kod pocztowy 26-670
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 486 121 866
Zamawiajacy fax 486 121 381
Zamawiajacy email e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl
Adres strony url https://spzzozpionki.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spzzozpionki.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne przetargi@spzzozpionki.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferta w postaci papierowej - opatrzona własnoręcznym podpisem i złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017r. z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pokój: sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy rękawic medycznych II
Numer referencyjny SPZZOZ-ZP-44/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy rękawic medycznych niejałowych lateksowych dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 3 do SIWZ – wzór umowy. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: • Wykonawca oferuje wyłącznie przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U. 2020, poz.186), zwłaszcza z uwzględnieniem wymagań w zakresie jakości, skuteczności i bezpieczeństwa stosowania dotyczących wyrobów medycznych dopuszczonych do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z prawem. • Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, nie posiadający wad i nie obciążony prawami osób trzecich. • Produkty składające się na przedmiot zamówienia a oferowane przez wykonawcę muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w działalności leczniczej podmiotów leczniczych zgodnie z przeznaczeniem i przepisami prawa - w tym odpowiedni atest, świadectwo bądź certyfikat. • Muszą to być rękawice medyczne spełniające wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy - zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy PZP
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy - zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy PZP
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy - zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy PZP
Inne dokumenty niewymienione WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU / BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA/ SPEŁNIANIE PRZEZ OFEROWANE DOSTAWY OKREŚLONYCH WYMAGAŃ 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający nie stosuje postanowień art.24aa ustawy Pzp, w związku z czym najpierw zbada, czy wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz czy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a następnie dokona badania i oceny ofert. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców – potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia: a) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ, b) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy PZP dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 5 SIWZ, c) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 6 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek załączyć w/w dokumenty do oferty. 3. Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców dla potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy określonych wymagań: a) Oświadczenie wskazane w treści FORMULARZA OFERTY stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt.2 a), b) i c) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Potwierdzają one spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Dokumenty składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Oświadczenia składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. 7. Gdy wykonawca składa ofertę w formie papierowej - oświadczenia składane są w oryginale a dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.  poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego,  poświadczenie za zgodność z oryginałem dokumentów sporządzonych w postaci papierowej następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia własnoręcznym podpisem. 9. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 – wzór oświadczenia określa załącznik nr 7 do SIWZ.  W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Wykonawcy składają wskazane wyżej dokumenty (za wyjątkiem oświadczenia, o którym mowa w pkt.9 wraz z ofertą – zamawiający nie stosuje procedury odwróconej. INNE WYMAGANE DOKUMENTY- na etapie składania ofert: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty – wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy przedmiotu zamówienia – wzór formularza określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty /oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza/ – tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu właściwego rejestru. • W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzory oświadczeń i formularzy zamawiający udostępnia jako załączniki do SIWZ.
IV IstotnePostanowienia Zamawiający wymaga od wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ
IV 4 14 nie dotyczy - nie wymaga się
IV 4 4 data 2020-10-01T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin składania ofert, adres, na który oferty muszą zostać wysłane, oraz język lub języki, w jakich muszą one być sporządzone 1.Ofertę w postaci elektronicznej należy złożyć na adres przetargi@spzzozpionki.pl nie później niż do dnia 01-10-2020r., godz. 09:30. 2.Ofertę w postaci papierowej należy złożyć w zamkniętej kopercie (zamkniętym opakowaniu) w siedzibie Zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pokój: sekretariat nie później niż do dnia 01-10-2020r., godz. 09:30 3.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach, ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, budynek Dyrekcji SPZZOZ w Pionkach, piętro I, pok. Głównego Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w dniu 01-10-2020r. po upływie godz. 10:00. 4.Do godz. 10:00 wykonawcy, którzy złożyli oferty w postaci elektronicznej, przesyłają zamawiającemu hasło do oferty złożonej elektronicznie – zgodnie z rozdz. XIII pkt.2 SIWZ.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)