GuidZP400 |
08c1ef8f-738c-4b66-b108-723d6329ad7b
|
Biuletyn |
589428-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Zespół Żłobków w Lublinie
|
Regon |
43091020300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-411
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814664991
|
Zamawiajacy fax |
814664991
|
Zamawiajacy email |
mzz@zlobki.lublin.eu
|
Adres strony url |
zlobki.lublin.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Scentralizowana Jednostka Organizacyjna Gminy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/zamowienia-publiczne/2020/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://biuletyn.lublin.eu/zlobki/zamowienia-publiczne/2020/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć osobiście lub pocztą w sekretariacie Miejskiego Zespołu Żłobków w Lublinie,
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wolska 5, 20-411 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa materiałów i wyposażenia na rzecz zwalczania koronowirusa COVID - 19z podziałem na 6 części (zadania) na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie podległych Miejskiemu Zespołowi Żłobków w Lublinie
|
Numer referencyjny |
MZŻ.253-13/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie powyższego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełnienia powyższego warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań odnośnie spełnienia powyższego warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.4.1.Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
6.4.2. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
6.4.3. Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2.Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w związku ze:
a) zmianą cen jednostkowych zawartych w kosztorysie cenowym (załącznik nr 2 do umowy) oraz łącznej kwoty umowy określonej w § 6 ust. 1 umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - w celu dostosowania do aktualnie obowiązującej stawki,
b) zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć,
c) zmianą Wykonawcy, następującą w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
d)zmiany odpowiednich zapisów umowy w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, których przy zachowaniu należytej staranności strony nie mogły przewidzieć.
3. Zmiana umowy może nastąpić zarówno na wniosek Zamawiającego jak i Wykonawcy, zgłoszony na piśmie w okresie obowiązywania umowy.
4. Wniosek o którym mowa w ust. 3 składany jest minimum 3 dni przed datą planowanych zmian i musi zawierać uzasadnienie i opis proponowanych zmian.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa maseczek 3 warstwowych, jednorazowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rękawiczek jednorazowych, nitrylowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mat
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39532000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa fartuchów jednorazowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa płynów do dezynfekcji rąk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa płynów do dezynfekcji podłóg i powierzchni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyposażenia, na potrzeby biura i żłobków zlokalizowanych w Lublinie z podziałem na zadania (części, liczba zadań części 6). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, transport, rozładunek, wniesienie przedmiotu zamówienia, szczegółowo określonego w kosztorysie cenowym, w załączniku nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę musi być nowy, nieużywany.
|
| |