GuidZP400 |
2ce309cc-cfd4-43d5-aa44-74d15621e863
|
Biuletyn |
587718-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Śląskie
|
Regon |
27628463800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ligonia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 77 40 025,
|
Zamawiajacy fax |
32 77 40 030
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@slaskie.pl,
|
Adres strony url |
www.slaskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_ unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Dopuszczone jest składanie oferty w formie elektronicznej lub w formie pisemnej w postaci papierowej.
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Marszałkotwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, Kancelaria ogólna pok. 164. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej, ofertę należy złożyć na Platrformie https://slaskie.ezamawiajacy.pl, zgodnie z Instrukcją stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego – II Zakresy.
|
Numer referencyjny |
OR-ZN.272.1.47.2020.MK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli biurowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego – II Zakresy tj.:
- Zakres I – Meble biurowe,
- Zakres II – Krzesła.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Meble muszą spełniać warunki i wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 1 grudnia 1998 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. z 1998.148.973).
5. Meble muszą spełniać normy, atesty o których mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ. Odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie norm i atestów, zostaną dostarczone wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
6. Instrukcje dla Wykonawcy dotyczące Platformy stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany nie później niż do 27 listopada 2020r.
2. W terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy, Wykonawca przedstawi próbki kolorów i wzoru płyty (dotyczy Zakresu I), próbkę obić i kolorystyki tkaniny krzeseł (dotyczy Zakresu II).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2): odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2. w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z par. 11 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej w postaci papierowej: pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej: Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza
|