Przetarg nieograniczony na realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowane działania partycypacyjne realizowane przy użyciu nowych technologii na rzecz redukcji emisji komunikacyjnej w Nakle nad Notecią” polegającego na wykonaniu aplikacji mobilnej w zakresie podstawy-bazy wraz z dodatkowym modułem.

Data publikacji 2020-09-30
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Gmina Nakło nad Notecią
Miejscowość Nakło nad Notecią
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590780-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie aplikacji mobilnej w zakresie podstawy bazy wraz z dodatkowym modułem komunikacji dwustronnej. Aplikacja będzie miała charakter komunikacyjno-informacyjny, z nastawieniem na element komunikacji dwustronnej pomiędzy użytkownikiem aplikacji tj. mieszkańcem Gminy Nakło nad Notecią a Urzędem Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, z możliwością rozbudowy aplikacji w przyszłości o kolejne, dodatkowe moduły (zgodnie ze Specyfikacją techniczną i opisem przedmiotu systemu Nakło Smart City).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne określone zostały w Specyfikacji technicznej i opisie przedmiotu systemu Nakło Smart City, stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszego postępowania. UWAGA: Specyfikacja Techniczna, stanowiąca podstawę opisu przedmiotu zamówienia oraz załącznik do zamówienia, sporządzona została na szerszy zakres, niż przewiduje niniejsze postępowanie. Przedmiot niniejszego zamówienia oraz przedmiot wykonania obejmuje węższy zakres niż przedmiot opracowania specyfikacji technicznej.
1.1 Objęty niniejszym zamówieniem zakres obejmuje wykonanie:
1) Aplikacja (baza aplikacji wraz z panelem administracyjnym/zarządzania z funkcjonalnością aktualności, funkcjonalnością powiadomienia, funkcjonalnością ekran główny, funkcjonalnością zarządzanie kontem i funkcjonalnością wejście do systemu) – pozwoli potencjalnym użytkownikom na wejście do systemu oraz inicjację procesu korzystania z niego, czyli wszystkie procesy, które mają miejsce pomiędzy momentem pobrania aplikacji na urządzenie a skorzystaniem z konkretnej funkcjonalności z pozostałych modułów aplikacji, czyli: rejestracja konta, opcjonalny reset hasła, logowanie do aplikacji, zarządzanie swoim kontem wraz z edycją danych oraz wyświetlanie ekranu głównego aplikacji, który jest „bramą” do pozostałych obszarów aplikacji.
2) Moduł dwustronnej komunikacji (konsultacje społeczne + zgłoszenia) – zaprojektowany w celu umożliwienia nawiązania bezpośredniej interakcji i udzielenia informacji zwrotnej na linii Mieszkaniec -> Gmina oraz Gmina -> Mieszkaniec.
Gmina może inicjować komunikację za pomocą funkcjonalności generowania ankiet/sondaży/głosowań, w ramach których Mieszkańcy mogą wziąć udział i wysłać informację zwrotną na dany temat w ankiecie/sondażu/głosowaniu.
Mieszkańcy mogą inicjować komunikację za pomocą funkcjonalności zgłaszania zdarzeń, które napotkali na terenie gminy – np. przewróconego na drodze drzewa czy wybitej na przystanku szyby. Gmina udziela informacji zwrotnej na temat tego, co dzieje się z danym zgłoszeniem i kiedy zostaje ono obsłużone. Lokalizacja zdarzenia może być wskazana za pomocą funkcjonalności wykorzystującej system map np.: OpenMaps (lub rozwiązania równoważne).
3) Przeprowadzenie, co najmniej jednego szkolenia pracowników – administratorów narzędzia po stronie Zamawiającego, z obsługi systemu w zakresie zarządzania oraz w zakresie ewentualnych nieprawidłowości w działaniu systemu.
4) Zapewnienie wsparcia Zamawiającemu po wykonaniu aplikacji – związanego z pierwszym uruchomieniem oraz wdrożeniem narzędzi administracyjnych u Zamawiającego oraz wprowadzeniem aplikacji do platform dostępowych (sklep Google Play, Apple Appstore itd.), zgodnie z warunkami opisanymi w rozdziale 3 Specyfikacji technicznej i opisu przedmiotu systemu Nakło Smart City (załącznik nr 10) oraz zgodnie z warunkami gwarancji.

2. Dodatkowe wymogi/informacje Zamawiającego:
 Aplikacja musi posiadać szatę graficzną opartą na kolorystyce i symbolice Miasta i Gminy Nakło nad Notecią (kolory: niebieski, żółty, czerwony i czarny; symbole: herb, flaga miasta, szczegóły do uzgodnienia z Zamawiającym), oraz nawiązywać do wyglądu oficjalnej strony internetowej Nakła nad Notecią czyli www.naklo.pl (alias: www.naklove.pl).
 Aplikacja kliencka powinna posiadać ikonę opartą na herbie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią lub znaku graficznym #NAKLOVE,
 Zamawiający udostępnił w załącznikach do postępowania pliki graficzne do wykorzystania przy pracarch związanych z wyglądem i stylistyką aplikacji. Plik inne elementy to m.in. zarys budynków Nakła nad Notecią oraz inne znaki graficzne wykorzystywane przy promocji Miasta i Gminy.
 na pliki graficzne składają się Herb miasta Nakło nad Notecią, flaga miasta Nakło nad Notecią. Elementem dodatkowym jest znak graficzny wykorzystywany przy promocji Miasta i Gminy Nakło nad Notecią mający na celu łączenie różne dziedzin życia m.in. kultury, sportu, a co za tym idzie Mieszkańców Nakła nad Notecią - hashtag NAKLOVE.
 Ostateczna, finalna nazwa aplikacji zostanie skonsultowana i zaakceptowana przez Zamawiającego w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.
 Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
Herb
Zgodnie z uchwałą X/123/99, w złotym polu herbu znajduje się czerwona wieża forteczna z dwoma erkierami. Jej dachy są spiczaste, w kolorze błękitnym, zaś okna i brama – w kolorze czarnym. Półokrągłe formy, wspierające erkiery, dochodzą do wieży środkowej i stanowią wzmocnienie podpórki.

Flaga
Zgodnie z uchwałą XI/125/99, flaga przedstawia herb miasta usytuowany pośrodku górnej części płata, a także biały poziomy pas falisty, biegnący przez środek dolnej części płata, symbolizujący Noteć. Tło flagi ma kolor niebieski.

3. W ramach wykonania aplikacji, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
1) Aplikację wraz z modułem – w zakresie przekazania dostępu, plików źródłowych, praw autorskich majątkowych oraz wszelkich innych plików, dokumentów oraz dostępów niezbędnych do funkcjonowania aplikacji.
2) Specyfikację Techniczną, która powinna uwzględniać m.in.:
a) Opis procesów obsługiwanych przez aplikację mobilną,
b) Opis użytych rozwiązań i procesów,
c) Opis funkcjonalny aplikacji mobilnej,
d) Opis techniczny aplikacji – Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia przekaże zamawiającemu oryginalną dokumentację techniczną wykonanej aplikacji w jednym egzemplarzu w wersji papierowej, w języku polskim oprawionej w twardej oprawie oraz jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej wraz ze wszystkim rysunkami, ilustracjami, wykresami (pliki .pdf, .doc, .docx. xml, HTML itp.).
e) Wszelkie opisy/dokumenty niezbędne do samodzielnego „prowadzenia” funkcjonowania aplikacji mobilnej przez Zamawiającego.

4. Przyjęte rozwiązania technologiczne zostały użyte w celu opisania przedmiotu zamówienia
i Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia
w ofercie rozwiązań technologicznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w szczegółowym opisie, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jaki w innych krajach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

5. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia
1) Wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. W ramach wynagrodzenia wykonawca wykona zakres rzeczowy wynikający z SIWZ wraz załącznikami oraz wskazań i wytycznych zawartych we wzorze umowy.
2) Podstawą ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie oferta opracowana na podstawie wytycznych i zaleceń określonych w niniejszym SIWZ.
3) Cenę oferty należy podać w złotych polskich w formularzu ofertowym w kwocie brutto, z wyodrębnieniem wartości podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
4) Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie aplikacji jedną fakturą końcową. Faktura końcowa płatna będzie po zakończeniu, akceptacji i odbiorze końcowym wykonanej aplikacji.
5) Końcowe rozliczenie nastąpi po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego aplikacji i sporządzeniu protokołu kontroli, bez uwag.
6) Płatności będą dokonywane przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w ciągu 30 dni licząc od dnia złożenia u zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury;
7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek;
8) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody zamawiającego, przenieść zobowiązań na osobę trzecią;
9) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody zamawiającego, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności;
10) Zamawiający nie przewiduje faktury pro-forma.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 99cbbf33-aad8-4951-a4d0-70379b8f12e9
Biuletyn 590780-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Nakło nad Notecią
Regon 09235089500000
Zamawiajacy adres ulica Ks. Piotra Skargi
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Nakło nad Notecią
Zamawiajacy kod pocztowy 89-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 386 79 01, 52 386 79 60
Zamawiajacy fax 52 386 79 02
Zamawiajacy email kobza.alicja@umig.naklo.pl,
Adres strony url www.bip.gmina-naklo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zintegrowane zadania partycypacyjne przy użyciu nowych technologii na rzecz redukcji emisji komunikacyjnej w Nakle nad Notecią” Zadanie współfinansowane z Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020; Priorytet 3. Potencjał beneficjentów funduszy europejskich; Działanie 3.1 Skuteczni beneficjenci
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.gmina-naklo.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony na realizację zadania inwestycyjnego pn.: „Zintegrowane działania partycypacyjne realizowane przy użyciu nowych technologii na rzecz redukcji emisji komunikacyjnej w Nakle nad Notecią” polegającego na wykonaniu aplikacji mobilnej w zakresie podstawy-bazy wraz z dodatkowym modułem.
Numer referencyjny ZP.271.28.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie aplikacji mobilnej w zakresie podstawy bazy wraz z dodatkowym modułem komunikacji dwustronnej. Aplikacja będzie miała charakter komunikacyjno-informacyjny, z nastawieniem na element komunikacji dwustronnej pomiędzy użytkownikiem aplikacji tj. mieszkańcem Gminy Nakło nad Notecią a Urzędem Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, z możliwością rozbudowy aplikacji w przyszłości o kolejne, dodatkowe moduły (zgodnie ze Specyfikacją techniczną i opisem przedmiotu systemu Nakło Smart City). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne określone zostały w Specyfikacji technicznej i opisie przedmiotu systemu Nakło Smart City, stanowiącej załącznik nr 10 do niniejszego postępowania. UWAGA: Specyfikacja Techniczna, stanowiąca podstawę opisu przedmiotu zamówienia oraz załącznik do zamówienia, sporządzona została na szerszy zakres, niż przewiduje niniejsze postępowanie. Przedmiot niniejszego zamówienia oraz przedmiot wykonania obejmuje węższy zakres niż przedmiot opracowania specyfikacji technicznej. 1.1 Objęty niniejszym zamówieniem zakres obejmuje wykonanie: 1) Aplikacja (baza aplikacji wraz z panelem administracyjnym/zarządzania z funkcjonalnością aktualności, funkcjonalnością powiadomienia, funkcjonalnością ekran główny, funkcjonalnością zarządzanie kontem i funkcjonalnością wejście do systemu) – pozwoli potencjalnym użytkownikom na wejście do systemu oraz inicjację procesu korzystania z niego, czyli wszystkie procesy, które mają miejsce pomiędzy momentem pobrania aplikacji na urządzenie a skorzystaniem z konkretnej funkcjonalności z pozostałych modułów aplikacji, czyli: rejestracja konta, opcjonalny reset hasła, logowanie do aplikacji, zarządzanie swoim kontem wraz z edycją danych oraz wyświetlanie ekranu głównego aplikacji, który jest „bramą” do pozostałych obszarów aplikacji. 2) Moduł dwustronnej komunikacji (konsultacje społeczne + zgłoszenia) – zaprojektowany w celu umożliwienia nawiązania bezpośredniej interakcji i udzielenia informacji zwrotnej na linii Mieszkaniec -> Gmina oraz Gmina -> Mieszkaniec. Gmina może inicjować komunikację za pomocą funkcjonalności generowania ankiet/sondaży/głosowań, w ramach których Mieszkańcy mogą wziąć udział i wysłać informację zwrotną na dany temat w ankiecie/sondażu/głosowaniu. Mieszkańcy mogą inicjować komunikację za pomocą funkcjonalności zgłaszania zdarzeń, które napotkali na terenie gminy – np. przewróconego na drodze drzewa czy wybitej na przystanku szyby. Gmina udziela informacji zwrotnej na temat tego, co dzieje się z danym zgłoszeniem i kiedy zostaje ono obsłużone. Lokalizacja zdarzenia może być wskazana za pomocą funkcjonalności wykorzystującej system map np.: OpenMaps (lub rozwiązania równoważne). 3) Przeprowadzenie, co najmniej jednego szkolenia pracowników – administratorów narzędzia po stronie Zamawiającego, z obsługi systemu w zakresie zarządzania oraz w zakresie ewentualnych nieprawidłowości w działaniu systemu. 4) Zapewnienie wsparcia Zamawiającemu po wykonaniu aplikacji – związanego z pierwszym uruchomieniem oraz wdrożeniem narzędzi administracyjnych u Zamawiającego oraz wprowadzeniem aplikacji do platform dostępowych (sklep Google Play, Apple Appstore itd.), zgodnie z warunkami opisanymi w rozdziale 3 Specyfikacji technicznej i opisu przedmiotu systemu Nakło Smart City (załącznik nr 10) oraz zgodnie z warunkami gwarancji. 2. Dodatkowe wymogi/informacje Zamawiającego:  Aplikacja musi posiadać szatę graficzną opartą na kolorystyce i symbolice Miasta i Gminy Nakło nad Notecią (kolory: niebieski, żółty, czerwony i czarny; symbole: herb, flaga miasta, szczegóły do uzgodnienia z Zamawiającym), oraz nawiązywać do wyglądu oficjalnej strony internetowej Nakła nad Notecią czyli www.naklo.pl (alias: www.naklove.pl).  Aplikacja kliencka powinna posiadać ikonę opartą na herbie Miasta i Gminy Nakło nad Notecią lub znaku graficznym #NAKLOVE,  Zamawiający udostępnił w załącznikach do postępowania pliki graficzne do wykorzystania przy pracarch związanych z wyglądem i stylistyką aplikacji. Plik inne elementy to m.in. zarys budynków Nakła nad Notecią oraz inne znaki graficzne wykorzystywane przy promocji Miasta i Gminy.  na pliki graficzne składają się Herb miasta Nakło nad Notecią, flaga miasta Nakło nad Notecią. Elementem dodatkowym jest znak graficzny wykorzystywany przy promocji Miasta i Gminy Nakło nad Notecią mający na celu łączenie różne dziedzin życia m.in. kultury, sportu, a co za tym idzie Mieszkańców Nakła nad Notecią - hashtag NAKLOVE.  Ostateczna, finalna nazwa aplikacji zostanie skonsultowana i zaakceptowana przez Zamawiającego w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia.  Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Herb Zgodnie z uchwałą X/123/99, w złotym polu herbu znajduje się czerwona wieża forteczna z dwoma erkierami. Jej dachy są spiczaste, w kolorze błękitnym, zaś okna i brama – w kolorze czarnym. Półokrągłe formy, wspierające erkiery, dochodzą do wieży środkowej i stanowią wzmocnienie podpórki. Flaga Zgodnie z uchwałą XI/125/99, flaga przedstawia herb miasta usytuowany pośrodku górnej części płata, a także biały poziomy pas falisty, biegnący przez środek dolnej części płata, symbolizujący Noteć. Tło flagi ma kolor niebieski. 3. W ramach wykonania aplikacji, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) Aplikację wraz z modułem – w zakresie przekazania dostępu, plików źródłowych, praw autorskich majątkowych oraz wszelkich innych plików, dokumentów oraz dostępów niezbędnych do funkcjonowania aplikacji. 2) Specyfikację Techniczną, która powinna uwzględniać m.in.: a) Opis procesów obsługiwanych przez aplikację mobilną, b) Opis użytych rozwiązań i procesów, c) Opis funkcjonalny aplikacji mobilnej, d) Opis techniczny aplikacji – Wykonawca po wykonaniu przedmiotu zamówienia przekaże zamawiającemu oryginalną dokumentację techniczną wykonanej aplikacji w jednym egzemplarzu w wersji papierowej, w języku polskim oprawionej w twardej oprawie oraz jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej wraz ze wszystkim rysunkami, ilustracjami, wykresami (pliki .pdf, .doc, .docx. xml, HTML itp.). e) Wszelkie opisy/dokumenty niezbędne do samodzielnego „prowadzenia” funkcjonowania aplikacji mobilnej przez Zamawiającego. 4. Przyjęte rozwiązania technologiczne zostały użyte w celu opisania przedmiotu zamówienia i Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie rozwiązań technologicznych równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w szczegółowym opisie, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jaki w innych krajach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia 1) Wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. W ramach wynagrodzenia wykonawca wykona zakres rzeczowy wynikający z SIWZ wraz załącznikami oraz wskazań i wytycznych zawartych we wzorze umowy. 2) Podstawą ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy (ceny brutto oferty) będzie oferta opracowana na podstawie wytycznych i zaleceń określonych w niniejszym SIWZ. 3) Cenę oferty należy podać w złotych polskich w formularzu ofertowym w kwocie brutto, z wyodrębnieniem wartości podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku; 4) Zamawiający przewiduje rozliczenie za wykonanie aplikacji jedną fakturą końcową. Faktura końcowa płatna będzie po zakończeniu, akceptacji i odbiorze końcowym wykonanej aplikacji. 5) Końcowe rozliczenie nastąpi po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego aplikacji i sporządzeniu protokołu kontroli, bez uwag. 6) Płatności będą dokonywane przelewem na rachunek bankowy wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w ciągu 30 dni licząc od dnia złożenia u zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury; 7) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek; 8) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody zamawiającego, przenieść zobowiązań na osobę trzecią; 9) Wykonawca nie może, bez pisemnej zgody zamawiającego, scedować na osobę trzecią swoich wierzytelności; 10) Zamawiający nie przewiduje faktury pro-forma.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia podstawowego. W ramach prac, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp przewidywane jest udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tzn. wykonania dodatkowego modułu, zgodnie ze Specyfikacją techniczną i opisem przedmiotu systemu Nakło Smart City. Ewentualny zakres prac obejmuje wykonanie dodatkowego modułu „Ochrona Środowiska”, oznaczonego w przedmiotowej specyfikacji, jako „2.2.13. Ochrona Środowiska, 2.2.13.1. Aktualne stawki za wywóz odpadów i 2.2.13.2 Harmonogram wywozu odpadów”. Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie będą tożsame z warunkami, na jakich zostało udzielone zamówienie podstawowe. Zamawiający udzieli w/w zamówień, tylko wtedy, gdy będzie posiadał środki finansowe na ich wykonanie. W przypadku wystąpienia w/w zamówień z Wykonawcą zostanie sporządzona odrębna umowa po przeprowadzonych negocjacjach.
Informacje na temat katalogow Zamawiający powierza Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia 31 maja 2021 r. (włącznie z wdrożeniem oraz uruchomieniem aplikacji po stronie Zamawiającego).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: 1) Doświadczenia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę, polegającą na zaprojektowaniu i budowie lub zaprojektowaniu i rozbudowie (modernizacji, modyfikacji) oprogramowania dedykowanego (aplikacji) o wartości usługi co najmniej 100.000,00 zł, pomyślnie opublikowanego w systemie dystrybucji aplikacji. Przez oprogramowanie dedykowane (aplikację) Zamawiający rozumie oprogramowanie wytworzone na zamówienie zamawiającego, dostosowane do indywidualnych potrzeb zamawiającego, w ramach którego wykonawca zobowiązany był do wytworzenia kodu źródłowego aplikacji oraz stworzenia projektów graficznych. Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i załączonych dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku, gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, to winien wykazać, ze bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która będzie odpowiadała zakresowi, który został określony przez zamawiającego na spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Osób zdolnych do wykonania zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) KIEROWNIK PROJEKTU – jedna osoba, która będzie pełniła funkcję koordynatora/kierownika zespołu Wykonawcy, posiadająca doświadczenie w kierowaniu projektami z zakresu IT, w tym kierowała co najmniej 1 projektem z zakresu zaprojektowania i budowy lub zaprojektowaniu i rozbudowy (modernizacji, modyfikacji) oprogramowania dedykowanego (pomyślnie opublikowanego w systemie dystrybucji aplikacji), o wartości usługi minimum 100.000 zł b) PROJEKTANT – jedna osoba, która będzie pełniła funkcję projektanta aplikacji zespołu Wykonawcy, posiadająca doświadczenie w projektowaniu oprogramowania dedykowanego, w tym brała udział, w co najmniej 1 projekcie z zakresu zaprojektowania i budowy lub zaprojektowania i rozbudowy (modernizacji, modyfikacji) oprogramowania dedykowanego (pomyślnie opublikowanego w systemie dystrybucji aplikacji), o wartości usługi co najmniej 100.000,00 zł, c) PROGRAMISTA - dwie osoby, które będą pełnić funkcje programistów zespołu Wykonawcy, posiadające doświadczenie w projektowaniu oprogramowania dedykowanego, w tym brały udział w co najmniej 1 projekcie z zakresu zaprojektowania i budowy lub zaprojektowania i rozbudowy oprogramowania dedykowanego (pomyślnie opublikowanego w systemie dystrybucji aplikacji), o wartości usługi co najmniej 100.000,00 zł, d) SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA – jedna osoba, która będzie pełniła funkcję specjalisty ds. bezpieczeństwa zespołu wykonawcy, posiadająca doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań bezpieczeństwa w oprogramowaniu dedykowanym, w tym brała udział w co najmniej 1 projekcie z zakresu zaprojektowani i budowy lub zaprojektowania i rozbudowy oprogramowania dedykowanego (pomyślnie opublikowanego w systemie dystrybucji aplikacji), o wartości usługi co najmniej 100.000,00 zł. Dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu niedopuszczalne jest aby osoby pełniące funkcje w projekcie pełniły więcej niż jedną funkcję. Niedopuszczalne jest łączenie funkcji. Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty ich zdolności techniczne i zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 i ust.5 pkt. 1, 2 i 4. Jeżeli zdolności techniczna lub zawodowa lub finansowa podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże sytuację techniczną lub zawodową lub sytuację finansową, o której mowa powyżej.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3.1.1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 3.1.2.1 wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencji bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – załącznik nr 6. 3.1.2.2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7.
Inne dokumenty niewymienione 1. Na ofertę składają się: 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy, 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i Podwykonawców), 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują), 6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. ETAP I 1. Do oferty w postępowaniu Wykonawca dołącza: 1.1 Aktualne na dzień składania ofert udziału w postępowaniu oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ (załącznik nr 2 i Nr 3 do SIWZ). 1.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt 1.1. SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 1.3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp także oświadczenie, o którym mowa w załączniku 3a. ETAP II 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty (w tym, w zakresie zmiany terminów) na niżej określonych warunkach: 1) w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy, 2) w przypadku zmian osób przeznaczonych do realizacji Umowy, które zostały wskazane przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w zakresie kryteriów oceny ofert), pod warunkiem, że nowa osoba będzie posiadała nie mniejsze wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje niż osoba zastępowana, 3) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np., gdy obniży to koszty realizacji zadania albo skróci czas realizacji), 4) zmiany terminu realizacji zamówienia, gdy pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem Wykonawca nie uzyska uzgodnień, opinii lub decyzji pozwalających ukończyć w terminie przedmiot umowy, 5) w przypadku zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych Umową, która wejdzie w życie po zawarciu Umowy – proporcjonalna zmiana wynagrodzenia umownego w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek ww. podatku, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 przesłanek nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 3. Zamawiający może rozwiązać umowę, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 145 a, ustawy Pzp. 4. W okolicznościach jak wyżej Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie należne z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, z główną siedzibą Urzędu Gminy przy ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy jest Arnold Paszta, mail: iod@umig.naklo.pl 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. 4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do podanych danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria doświadczenie zawodowe personelu wykonawcy
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)