GuidZP400 |
08c3b1b1-f7c9-42da-9fdc-410e4c5961c5
|
Biuletyn |
588737-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Urząd Pracy w Lublinie
|
Regon |
43121364700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Niecała 14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-080
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814 665 200
|
Zamawiajacy fax |
814 665 201
|
Zamawiajacy email |
przetarg@mup.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.muplublin.praca.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://biuletyn.lublin.eu/mup
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://biuletyn.lublin.eu/mup
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
MIEJSKI URZAD PRACY W LUBLINIE, UL. NIECAŁA 14, 20-080 LUBLIN
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO ORAZ USŁUG INFORMATYCZNYCH
|
Numer referencyjny |
MUP.PK III.371.60.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Część I zamówienia: MACIERZ – 1 sztuka, w zestawie: kable FC LC/LC o długości min. 2m, 2 moduły HPE 8Gb Short Wave B-Series SFP+ 1 Pack (AJ716B) lub równoważne. Za równoważne zostaną uznane moduły wspierane przez przełączniki HP B-series 8/12c SAN Switch BladeSystem c-Class (AJ820A) oferujące tę samą prędkość transferu; Część II zamówienia: SERWER- 2 sztuki; Część III zamówienia: Urządzenia wielofunkcyjne A4 mono – 2 sztuki, w zestawie do każdego urządzenia: przewód zasilający, płyta ze sterownikami do urządzenia, instrukcja w języku polskim oraz oprogramowanie do pełnej obsługi skanera. Dostępne muszą być na rynku oryginalne tonery producenta urządzenia o wydajności co najmniej 10 tys. stron; Część IV zamówienia: SKANERY SZCZELINOWE – 2 sztuki
w zestawie do każdego urządzenia: przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim; Część V zamówienia: PAKIET OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO Microsoft Office Professional 2019 MOLP GOV PL lub równoważny – licencje na 12 stacji; Część VI zamówienia: OPROGRAMOWANIE DO AUDYTU wraz z przeszkoleniem pracowników MUP oddelegowanych do administrowania systemem w wymiarze 4 godzin zegarowych.Oprogramowanie na bieżąco inwentaryzujące i monitorujące pracę stacji roboczych oraz użytkowników w zakresie opisanym poniżej. System powinien składać się z:
centralnego oprogramowania instalowanego na serwerze i służącego gromadzeniu informacji w oparciu o mechanizm bazy danych;
agentów pracujących na stacjach roboczych w celu zbierania danych i komunikujących się z serwerem z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia (szyfrowanego). Oprogramowanie agenta powinno umożliwiać jego instalację poprzez Active Directory, skrypty lub manualnie;
konsol webowych lub w postaci osobnej aplikacji będących interfejsem do komunikowania się z systemem i zarządzania jego całością.
Program powinien korzystać z bazy danych nie wymagającej dodatkowego licencjonowania lub taka licencja powinna być dostarczona wraz z systemem.
Licencja musi obejmować system do monitorowania 200 stacji, z możliwością jej rozszerzenia w przyszłości, oraz przynajmniej roczną subskrypcję wzorców aplikacji i prawa do nowych wersji programu w tym czasie; Część VII zamówienia: Roczne wsparcie techniczne dla systemu Backup Exec zapewniające dostęp do poprawek i uaktualnień oraz konsultacje telefoniczne w trybie co najmniej 10h x 5 dni w tygodniu, dla systemu BackupExec V-ray Ed. dla 8 procesorów oraz 1 agent dla serwera Windows. ; Część VIII zamówienia: USŁUGA WSPARCIA dla HP DataProtector - roczne wsparcie techniczne dla systemu HP DataProtector zapewniające dostęp do poprawek i uaktualnień przez okres 1 roku od dnia następnego po dniu podpisania umowy; Część IX zamówienia: WSPARCIE dla FortiAnalyzera FAZ200D - roczne wsparcie oraz aktualizacja licencji (8h x 5dni Enhanced FortiCare) dla urządzenia FortiAnalyzer 200D o numerze seryjnym FL200D3A16001123 na okres 12 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 25.11.2020r.; Część X zamówienia: Wsparcie serwisowe dla urządzeń HP wymienionych poniżej na okres 12 miesięcy: w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number H6HB7PE dla urządzenia o numerach seryjnych CZJ64336XC na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2KH6PE dla urządzenia o numerach seryjnych CN8947A0A8 na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2KH6PE dla urządzenia o numerach seryjnych CN8947A09K na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2UH7PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE23 na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2UH7PE dla urządzenia
o numerach seryjnych GB8950CE2B na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r., w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2WG9PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE1N na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r.; Część XI zamówienia: AKCESORIA: Hub USB, aktywny. min. wer. 2.0, przynajmniej 4 porty, zasilacz w zestawie – 5szt., Klawiatura pełnowymiarowa USB (US English), przewód min. 1,80m – 10 szt., Mysz USB, przewód min. 1,80m – 10 szt., Klucz do gniazdka 2P+Z seria Legrand Mosaic – 25 szt., Linka 300m i wtyczki RJ45 – ilość wtyczek - 100 szt., Zasilacze do Fujitsu Esprimo E7936 – 5 szt., Kabel HDMI – DVI 2m - 2szt.; Część XII zamówienia: Usługa wsparcia dla VMware’a. Przedłużenie usługi wsparcia technicznego elementów w kontrakcie 465452892 przypisanego do użytkownika o ID 8926220067, w tym: Usługa wsparcia dla Vmware vSphere Standard 1CPU – 8szt., Usługa wsparcia dla Vmware vCenter Server Standard for vSphere – 1szt. - przez okres 24 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, w wymiarze 12 godz. x 5 dni w tygodniu, w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach 7:00 – 19:00, bez limitu zapytań, z dostępem w trybie on-line do zasobów baz wiedzy, z aktualizacjami i podnoszeniem wersji systemu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30230000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2022-01-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Część I zamówienia – w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy;
Część II zamówienia – w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy;
Część III zamówienia – w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy;
Część IV zamówienia – w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy;
Część V zamówienia – w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy;
Część VI zamówienia – w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy;
Część VII zamówienia – na okres 12 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 31.10.2020r., konsultacje telefoniczne w wymiarze co najmniej 10 h x 5 dni w tygodniu;
Część VIII zamówienia – na okres 12 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy;
Część IX zamówienia – na okres 12 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 25.11.2020r., wsparcie telefoniczne lub online w wymiarze 8h x 5 dni tj. w dni robocze
w godzinach pracy Urzędu;
Część X zamówienia – w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number H6HB7PE dla urządzenia o numerach seryjnych CZJ64336XC na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r.; w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2KH6PE dla urządzenia o numerach seryjnych CN8947A0A8 na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r.; w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2KH6PE dla urządzenia o numerach seryjnych CN8947A09K na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r.; w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2UH7PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE23 na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r.; w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2UH7PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE2B na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r.; w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2WG9PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE1N na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r.;
Część XI zamówienia – maksymalny termin dostawy - 30 dni od dnia podpisania umowy;
W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 30 dni oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zgodnie z pkt 20 „I” SIWZ w części XI zamówienia czas realizacji zamówienia (czas/termin) jest jednym z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin dostawy otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium.
Dnia podpisania umowy nie wlicza się do terminu realizacji zamówienia.
Część XII zamówienia - na okres 24 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, w wymiarze
12 godz. x 5 dni w tygodniu, w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach 7:00 – 19:00, bez limitu zapytań, z dostępem w trybie on-line do zasobów baz wiedzy, z aktualizacjami i podnoszeniem wersji systemu.
Dnia podpisania umowy nie wlicza się do terminu realizacji zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie uszczegóławia warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na żądanie Zamawiającego: dokumentację techniczną dotyczącą oferowanego sprzętu . Przez dokumentację techniczną rozumie się np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów. Specyfikacje techniczne muszą potwierdzać wszystkie wymagane minimalne parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia SIWZ . Ocena spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Zamawiający dokona oceny określonych parametrów technicznych przyjmując określone liczbowo wartości graniczne dla parametrów dotyczących oferowanego sprzętu wskazane przez producentów i dystrybutorów w dokumentacji technicznej biorąc pod uwagę parametry wynikające z wymogów Zamawiającego. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowej producenta (należy złożyć ją w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)- dotyczy części III i IV zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy złożyć w formie oryginału. W przypadku składania dokumentów innych niż pisemne zobowiązanie Zamawiający dopuszcza złożenie niniejszych dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Niniejsze dokumenty należy złożyć wraz z ofertą. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy. 2. Dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia ( wg załącznika nr 3 do SIWZ). Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Niniejszej informacji nie należy składać wraz z ofertą. 3. W przypadku ubiegania się wspólnie przez Wykonawców o udzielenie zamówienia: 3.1.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz. 3.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie oryginału, Formularz Oferty i dokumenty określone w pkt III.6, III.7 pkt 1 (pkt 10.3. SIWZ dot. cz. III i IV Zamówienia oraz pkt 10.4. SIWZ) jest składany przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.3. Zgodnie z art. 23 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, z późn. zm.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Poza oświadczeniami o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu winni złożyć do oferty pełnomocnictwo. 3.4.Dokumenty wymagane w pkt 2 winien złożyć odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formie oryginału. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt III.3 (10.1 oraz pkt 10.2.1 SIWZ). 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w formie oryginału, podpisaną przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osobę uprawnioną ze strony Wykonawcy, powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Obowiązek informacyjny w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że: 1.1. Administratorem danych osobowych jest: Miejski Urząd Pracy w Lublinie z siedzibą przy ul. Niecałej 14, 20 - 080 Lublin, email – mup@mup.lublin.pl. 1.2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mup.lublin.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy. 1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”, podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. 1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto, dane osobowe będą przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikających z przepisów wewnętrznych Administratora danych osobowych. 1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta została wybrana – do zawarcia i realizacji umowy; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.8. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących pod warunkiem podania danych dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w związku z którym dane są przetwarzane; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO** z tym, że wystąpienie z takim żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych. 1.9. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. 2. Zakres informacji przekazywanych przez Wykonawcę osobom, których dane są wskazywane w związku ze składana ofertą lub działającym i realizującym zamówienie w jego imieniu, o przetwarzaniu ich danych osobowych, w związku z art. 14 RODO. 2.1. Z chwila udostępnienia danych osobowych administratorem tych danych jest Miejski Urząd Pracy w Lublinie, 20-080 Lublin, ul. Niecała 14, email: mup@mup.lublin.pl. 2.2. Dane kontaktowe Inspektora Danych Osobowych email: iod@mup.lublin.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 2.3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c i f RODO w związku z przepisami ustawy Pzp, w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy. 2.4. Kategoria danych osobowych zebranych przez Wykonawcę i udostępnianie przez niego Administratorowi danych jest następująca: dane osobowe osób, których dotyczą, ujawnione MUP w celu udziału Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy o zamówienie oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy – w przypadku wyboru oferty Wykonawcy – np. imię i nazwisko. 2.5. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. 2.6. Dane osobowe będą przechowywane, przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana – przez okres trwania umowy o zamówienie, ale nie krócej niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. Ponadto dane osobowe przechowywane będą przez okres archiwizacji dokumentów wynikających z przepisów wewnętrznych Administratora Danych. 2.7. W odniesieniu do danych osobowych przekazanych MUP, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 2.8. Osoby, których dane zostaną przekazane MUP, na podstawie art. 15 RODO – mają prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących, a na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania tych danych*. Osoby, których dane zostaną przekazane MUP, na podstawie art. 18 RODO – mają prawo żądania od administratora ograniczenia przekazania danych osobowych. Przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego**. 2.9. Osoby, których dane zostaną przekazane MUP, mają prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania dotyczących ich danych osobowych, na zasadach określonych w art. 21 RODO. 2.10. Osobom, których dane zostaną przekazane MUP, mają prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie takich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 2.11. Osobom, których dane zostaną przekazane MUP nie przysługuje, prawo do usunięcia danych osobowych, w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, jak również prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MACIERZ - 1 sztuka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30233141-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
MACIERZ – 1 sztuka, w zestawie: kable FC LC/LC o długości min. 2m, 2 moduły HPE 8Gb Short Wave B-Series SFP+ 1 Pack (AJ716B) lub równoważne. Za równoważne zostaną uznane moduły wspierane przez przełączniki HP B-series 8/12c SAN Switch BladeSystem c-Class (AJ820A) oferujące tę samą prędkość transferu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
SERWER- 2 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48823000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Serwer musi być wyposażony w dwa procesory osiągające przynajmniej 18.000 pkt w teście wydajnościowym Passmark CPU Mark
( http://cpubenchmark.net/cpu_list.php ), min. 192 GB RAM oraz 4 porty Ethernet 10Gb/s obsługujące protokół iSCSI oraz dwa dyski SFF SAS podłączane podczas pracy (min. 400GB każdy) z możliwością skonfigurowania w kontrolerze do pracy w trybie mirroringu.
Wymóg osiągnięcia w testach PassMark CPU Mark wymaganego wyniku dla procesorów powinien być osiągnięty na dzień ogłoszenia przetargu (zrzut z ekranu strony z wynikami testów PassMark z dnia ogłoszenia przetargu dostępny będzie na stronie BIP wraz z całą dokumentacją dotycząca postępowania).
W przypadku pojawienia się modeli procesorów niefunkcjonujących na rynku w chwili ogłoszenia przetargu, a które zostaną wprowadzone do obrotu rynkowego i zostaną ocenione w testach PassMark CPU Mark po ogłoszeniu przetargu, Zamawiający oceniać będzie zgodnie z punktacją w testach PassMark CPU Mark z dnia otwarcia ofert
Wymóg osiągnięcia w testach PassMark CPU Mark wymaganego wyniku dla procesorów powinien być osiągnięty na dzień ogłoszenia przetargu (zrzut z ekranu strony z wynikami testów PassMark z dnia ogłoszenia przetargu dostępny będzie na stronie BIP wraz z całą dokumentacją dotycząca postępowania).
W przypadku pojawienia się modeli procesorów niefunkcjonujących na rynku w chwili ogłoszenia przetargu, a które zostaną wprowadzone do obrotu rynkowego i zostaną ocenione w testach PassMark CPU Mark po ogłoszeniu przetargu, Zamawiający oceniać będzie zgodnie z punktacją w testach PassMark CPU Mark z dnia otwarcia ofert
Serwery muszą być fabrycznie nowe, nieużywane w innych projektach oraz objęte trzyletnią gwarancją
w formie 24h x 7 dni w tygodniu i czasem naprawy 6h (koszty części i robocizny wliczone w umowę serwisową) a także objęte bezterminową licencją na oprogramowanie HPE iLO Advanced
|
Zalacznik krotki opis |
SERWER- 2 sztuki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE A4 MONO - 2 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na żądanie Zamawiającego: dokumentację techniczną dotyczącą oferowanego sprzętu. Przez dokumentację techniczną rozumie się np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów. Specyfikacje techniczne muszą potwierdzać wszystkie wymagane minimalne parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ.
Ocena spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Zamawiający dokona oceny określonych parametrów technicznych przyjmując określone liczbowo wartości graniczne dla parametrów dotyczących oferowanego sprzętu wskazane przez producentów i dystrybutorów w dokumentacji technicznej biorąc pod uwagę parametry wynikające z wymogów Zamawiającego. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowej producenta (należy złożyć ją w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia wielofunkcyjne A4 mono – 2 sztuki, w zestawie do każdego urządzenia: przewód zasilający, płyta ze sterownikami do urządzenia, instrukcja w języku polskim oraz oprogramowanie do pełnej obsługi skanera. Dostępne muszą być na rynku oryginalne tonery producenta urządzenia o wydajności co najmniej 10 tys. stron
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
SKANERY SZCZELINOWE - 2 sztuki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30216110-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na żądanie Zamawiającego: dokumentację techniczną dotyczącą oferowanego sprzętu. Przez dokumentację techniczną rozumie się np. karty katalogowe, specyfikacje techniczne udostępniane przez producentów i dystrybutorów. Specyfikacje techniczne muszą potwierdzać wszystkie wymagane minimalne parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ.
Ocena spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów. Zamawiający dokona oceny określonych parametrów technicznych przyjmując określone liczbowo wartości graniczne dla parametrów dotyczących oferowanego sprzętu wskazane przez producentów i dystrybutorów w dokumentacji technicznej biorąc pod uwagę parametry wynikające z wymogów Zamawiającego. Dopuszcza się wydruk ze strony internetowej producenta (należy złożyć ją w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
|
Zalacznik krotki opis |
SKANERY SZCZELINOWE – 2 sztuki w zestawie do każdego urządzenia: przewód zasilający, zasilacz (jeśli wymagany), przewód USB do podłączenia skanera do komputera o długości co najmniej 1,5m oraz instrukcję w języku polskim
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO Microsoft Office Professional 2019 MOLP GOV PL lub równoważny – licencje na 12 stacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Część V zamówienia: PAKIET OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO Microsoft Office Professional 2019 MOLP GOV PL lub równoważny – licencje na 12 stacji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
OPROGRAMOWANIE DO AUDYTU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Program do audytu powinien być dostępny w języku polskim i objęty licencją bezterminową.
|
Zalacznik krotki opis |
OPROGRAMOWANIE DO AUDYTU wraz z przeszkoleniem pracowników MUP oddelegowanych do administrowania systemem w wymiarze 4 godzin zegarowych.Oprogramowanie na bieżąco inwentaryzujące i monitorujące pracę stacji roboczych oraz użytkowników w zakresie opisanym poniżej. System powinien składać się z:
centralnego oprogramowania instalowanego na serwerze i służącego gromadzeniu informacji w oparciu o mechanizm bazy danych;
agentów pracujących na stacjach roboczych w celu zbierania danych i komunikujących się z serwerem z wykorzystaniem bezpiecznego połączenia (szyfrowanego). Oprogramowanie agenta powinno umożliwiać jego instalację poprzez Active Directory, skrypty lub manualnie;
konsol webowych lub w postaci osobnej aplikacji będących interfejsem do komunikowania się z systemem i zarządzania jego całością.
Program powinien korzystać z bazy danych nie wymagającej dodatkowego licencjonowania lub taka licencja powinna być dostarczona wraz z systemem.
Licencja musi obejmować system do monitorowania 200 stacji, z możliwością jej rozszerzenia w przyszłości, oraz przynajmniej roczną subskrypcję wzorców aplikacji i prawa do nowych wersji programu w tym czasie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
USŁUGA WSPARCIA DLA BACKUP EXEC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Roczne wsparcie techniczne dla systemu Backup Exec zapewniające dostęp do poprawek i uaktualnień oraz konsultacje telefoniczne w trybie co najmniej 10h x 5 dni w tygodniu, dla systemu BackupExec V-ray Ed. dla 8 procesorów oraz 1 agent dla serwera Windows. Serwisy mają być aktywne na okres 12 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, ale nie wcześniej niż od dnia 31.10.2020r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
USŁUGA WSPARCIA dla HP DataProtector
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Roczne wsparcie techniczne dla systemu HP DataProtector zapewniające dostęp do poprawek i uaktualnień przez okres 1 roku od dnia następnego po dniu podpisania umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
WSPARCIE dla FortiAnalyzera FAZ200D
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wsparcie na okres 12 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 25.11.2020r obejmujące:
a) Aktualizację oprogramowania systemowego wraz z dostępem do stron producenta.
b) Usługę wsparcia telefonicznego lub online świadczoną w trybie 8h x 5dni tj. w dni robocze w godzinach pracy Urzędu.
|
Zalacznik krotki opis |
WSPARCIE dla FortiAnalyzera FAZ200D - roczne wsparcie oraz aktualizacja licencji (8h x 5dni Enhanced FortiCare) dla urządzenia FortiAnalyzer 200D o numerze seryjnym FL200D3A16001123 na okres 12 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 25.11.2020r
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Wsparcie serwisowe dla urządzeń HP wymienionych poniżej na okres 12 miesięcy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number H6HB7PE dla urządzenia o numerach seryjnych CZJ64336XC na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r.;
w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2KH6PE dla urządzenia o numerach seryjnych CN8947A0A8 na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r.;
w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2KH6PE dla urządzenia o numerach seryjnych CN8947A09K na okres 12 miesięcy od dnia 01.01.2021r.;
w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2UH7PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE23 na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r.;
w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2UH7PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE2B na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r.;
w zakresie usługi wsparcia serwisowego dotyczącego Part Number U2WG9PE dla urządzenia o numerach seryjnych GB8950CE1N na okres 12 miesięcy od dnia 01.02.2021r.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
AKCESORIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30237000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zgodnie z pkt 20 „I” SIWZ w części XI zamówienia czas realizacji zamówienia (czas/termin) jest jednym
z kryteriów oceny ofert i Wykonawca deklarujący krótszy termin dostawy otrzyma dodatkowe punkty w tym kryterium.
Dnia podpisania umowy nie wlicza się do terminu realizacji zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Hub USB, aktywny. min. wer. 2.0, przynajmniej 4 porty, zasilacz w zestawie – 5szt.
Klawiatura pełnowymiarowa USB (US English), przewód min. 1,80m – 10 szt.
Mysz USB, przewód min. 1,80m – 10 szt.
Klucz do gniazdka 2P+Z seria Legrand Mosaic – 25 szt.
Linka 300m i wtyczki RJ45 – ilość wtyczek - 100 szt.
Zasilacze do Fujitsu Esprimo E7936 – 5 szt.
Kabel HDMI – DVI 2m - 2szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Usługa wsparcia dla VMware’a
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72250000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedłużenie usługi wsparcia technicznego elementów w kontrakcie 465452892 przypisanego do użytkownika o ID 8926220067, w tym:
Usługa wsparcia dla Vmware vSphere Standard 1CPU – 8szt.; Usługa wsparcia dla Vmware vCenter Server Standard for vSphere – 1szt.,
przez okres 24 miesięcy od dnia następnego po dniu podpisania umowy, w wymiarze 12 godz. x 5 dni w tygodniu, w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach 7:00 – 19:00, bez limitu zapytań, z dostępem w trybie on-line do zasobów baz wiedzy, z aktualizacjami i podnoszeniem wersji systemu.
|
| |