GuidZP400 |
217b21ba-6f2d-486b-9c6b-02e297851458
|
Biuletyn |
585310-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
|
Regon |
29027400000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Arkońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
71-455
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 813 9076,
|
Zamawiajacy fax |
918 139 079
|
Zamawiajacy email |
przetargi@spwsz.szczecin.pl,
|
Adres strony url |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwsz.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://portal.smartpzp.pl/spwsz lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośredctwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Adres: Kancelaria SPWSZ w Szczecinie przy ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin pok. 311, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
EP/220/64/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odzieży ochronnej, obuwia operacyjnego i obuwia ochronnego dla SPWSZ w Szczecinie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części (zadania).
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w wymaganych parametrach granicznych dla zadania nr 2, stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) dotyczy zadania nr 1:
a) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z normą PN-EN ISO 13688:2013-12 Odzież ochronna - wymagania ogólne dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu nr 1 lub normą równoważną*
b) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z normą ISO 9001:2005 System zarządzania jakością w zakresie Projektowanie i produkcja odzieży oraz obuwia zawodowego dla branży medycznej lub normą równoważną*, spełniającą wszystkie wymagania obejmujące zakres certyfikacji wystawiony przez akredytowaną jednostkę.
c) karta danych technicznych wystawiona przez producenta potwierdzająca parametry tkaniny dla wszystkich pozycji asortymentu oferowanego w zadaniu nr 1,
d) nieodpłatnie próbki – wzory gotowej odzieży zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, po 1 sztuce asortymentu wymienionego w pozycji 1,2 i 3 tabeli w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia- i nie podlegających zwrotowi,**
e) karty katalogowe – dla pozycji 4,5,6 i 7 zawierające opis oferowanego asortymentu.
2) dotyczy zadania nr 2:
a) dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych wyrobów z następującymi normami:
• EN ISO 20347:2012 – Środki ochrony indywidualnej lub normą równoważną*,
• EN ISO 20344:2012 – Środki ochrony indywidualnej lub normą równoważną*,
• SATRA 144:2011 – dokument potwierdzający odporność na poślizg lub równoważny*,
b) nieodpłatnie próbki – 1 para wzoru obuwia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawartego w Załącznikach nr 1 i 1A dla zadania nr 2 do SIWZ, próbki nie podlegają zwrotowi.**
3) dotyczy zadania nr 3:
a) Deklaracja Zgodności z normą PN-EN ISO 22000:2006 – System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności – wymagania dla wszystkich uczestników łańcucha żywnościowego (HACCP) lub normą równoważną*
b) nieodpłatnie próbki – wzory gotowej odzieży zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, po 1 sztuce asortymentu wymienionego w pozycji 1,2,3 i 4 tabeli w Załączniku nr 1 Opis przedmiotu zamówienia- i nie podlegających zwrotowi,**
c) karty katalogowe – dla pozycji 4,5,6,7, 8 i 9 zawierające opis oferowanego asortymentu.
4) dotyczy zadania nr 4:
a) Certyfikat oraz Deklaracja Zgodności z normą PN-EN ISO 20347 – środki ochrony indywidualnej
- obuwie zawodowe lub normą równoważną* potwierdzająca zgodność oferowanego
asortymentu.
b) Certyfikat spełnienia wymogów i normy PN-EN ISO 22000:2006 – System Zarządzania
Bezpieczeństwem Żywności – wymagania dla wszystkich uczestników łańcucha żywnościowego
(HACCP) lub normą równoważną*
c) nieodpłatnie próbki – 1 para wzoru obuwia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia
dla zadania nr 4 zawartym w Załącznikach nr 1 do SIWZ, próbki nie podlegają zwrotowi.**
*UWAGA!
Ilekroć Zamawiający formułuje wymagania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia lub jego elementów poprzez odesłanie do konkretnych norm , rozumieć przez to należy również dopuszczenie spełnienia wymagań określonych w normie lub normach równoważnych. Przez „normy równoważne” rozumieć należy normy polskie lub europejskie określające wymagania jakościowe w analogicznym zakresie rzeczowym, co norma wskazana przez Zamawiającego, w których wymagane minimalne parametry jakościowe określono na nie niższym poziomie (jakościowym) aniżeli w normie wskazanej przez Zamawiającego.
**UWAGA! Próbki składane na wezwanie Zamawiającego należy złożyć osobiście, za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego lub przesłać przesyłką kurierską do Kancelarii Zamawiającego – II piętro, ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załączniki nr 2 i 2A do SIWZ):
1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu,
2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpisy z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy).
4) (dotyczy zadania nr 5) wypełnione Wymagane parametry graniczne dla zadania nr 2, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do SIWZ.
UWAGA!
Dokument o którym mowa w pkt. 1 ppkt 4), składany jest wraz z ofertą, stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Niezłożenie dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 4) powyżej lub złożenie dokumentu niekompletnego skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z paragrafem nr 8 projektu Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-10-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Odzież ochronna
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 1. Zadanie nr 1 składa się z 7 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie medyczne operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18810000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik nr 1 i 1A do SIWZ dla zadania nr 2. Zadanie nr 2 składa się z 1 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Odzież HACCP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 3. Zadanie nr 3 składa się z 9 pozycji
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie HACCP
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18813000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ dla zadania nr 4. Zadanie nr 4 składa się z 1 pozycji
|
| |