Dostawa Systemu monitorowania podejrzanych zdarzeń dla stacji roboczych i serwerów – F-Secure Rapid Detection and Response wraz z dwuletnim wsparciem technicznym oraz Centralnego systemu logowania – Forti Analyzer wraz z serwisem gwarancyjnym producenta przez okres 12 miesięcy - 85/PN/2020

Data publikacji 2020-09-30
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590783-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Systemu monitorowania podejrzanych zdarzeń dla stacji roboczych i serwerów – F-Secure Rapid Detection and Response wraz z dwuletnim wsparciem technicznym ( Część nr 1) oraz Centralnego systemu logowania – Forti Analyzer wraz z serwisem gwarancyjnym producenta przez okres 12 miesięcy (Cześć nr 2) w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo – ilościowy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie niniejsze składa się z 2 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f47a054-b3d5-4ccd-a060-b54b28c0fdb2
Biuletyn 590783-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
Regon 77090151100000
Zamawiajacy adres ulica Hubalczyków
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 8460620, 8460621
Zamawiajacy fax 598 460 621
Zamawiajacy email zp@szpital.slupsk.pl
Adres strony url www.szpital.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.szpital.slupsk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.szpital.slupsk.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w Regulaminie korzystania z miniPortal
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Hubalczyków 1, budynek administracji – sekretariat Zarządu, pokój nr 43
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Systemu monitorowania podejrzanych zdarzeń dla stacji roboczych i serwerów – F-Secure Rapid Detection and Response wraz z dwuletnim wsparciem technicznym oraz Centralnego systemu logowania – Forti Analyzer wraz z serwisem gwarancyjnym producenta przez okres 12 miesięcy - 85/PN/2020
Numer referencyjny 85/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa Systemu monitorowania podejrzanych zdarzeń dla stacji roboczych i serwerów – F-Secure Rapid Detection and Response wraz z dwuletnim wsparciem technicznym ( Część nr 1) oraz Centralnego systemu logowania – Forti Analyzer wraz z serwisem gwarancyjnym producenta przez okres 12 miesięcy (Cześć nr 2) w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Załączniku nr 2 do IDW - Formularz asortymentowo – ilościowy oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie niniejsze składa się z 2 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 155500,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Dostarczenia przedmiotu zamówienia pod wskazany adres Zamawiającego oraz rozmieszczenia, montażu i instalacji w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Dla Części nr 1 Dostarczenia przedmiotu zamówienia pod wskazany adres Zamawiającego oraz rozmieszczenia, montażu i instalacji w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. Dla Części nr 2
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Minimalne warunki dotyczące doświadczenia i kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia: dla części nr 1- Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej: min. 2 osobami posiadającymi certyfikat minimum F-Secure RDRTechnical Traning dla części nr 2 - Wykonawca spełni warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje co najmniej: min. 2 osobami posiadającymi certyfikat producenta minimum NSE 7
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) Zatwierdzony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Opis Przedmiotu Zamówienia Część nr III IDW – dla części na którą składana jest oferta
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy w następujących sytuacjach: 1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niż zaproponował to w ofercie: W takim przypadku Zamawiający uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zaproponowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiązania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiającego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie 2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmienie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto. 3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony. Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń. 4) Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku braku wykorzystania ilościowego przedmiotu umowy do czasu jej wykorzystania jednak nie dłużej niż na 12 miesięcy. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy nastąpi w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 132000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis dostawa do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o. o. przy ul Hubalczyków Systemu monitorowania podejrzanych zdarzeń dla stacji roboczych i serwerów – F-Secure Rapid Detection and Response wraz z dwuletnim wsparciem technicznym, zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowym i opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do niniejszej umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23500,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis dostawa do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o. o. przy ul Hubalczyków Centralnego systemu logowania – Forti Analyzer wraz z serwisem gwarancyjnym producenta przez okres 12 miesięcy zgodnie z formularzem asortymentowo-ilościowym i opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do niniejszej umowy.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)