GuidZP400 |
f46e3b37-dbcc-45a8-afda-c447bccc2dac
|
Biuletyn |
592059-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
Regon |
51099686100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Baranki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ełk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
19-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
087 621 96 50
|
Zamawiajacy fax |
087 621 96 33
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzenie-pm@elk.com.pl
|
Adres strony url |
www.promedica.elk.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.promedica.elk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
"Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.promedica.elk.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.promedica.elk.com.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
za pomocą Mini portalu i ePUAP
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Tak, pisemnie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa profesjonalnych środków chemicznych do utrzymania czystości (superkoncentratów) wraz z dzierżawą urządzeń oraz worków foliowych na potrzeby ”Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
1904/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków chemicznych do utrzymania czystości (superkoncentratów) wraz z dzierżawą urządzeń oraz worków foliowych na potrzeby ”Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
2. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest również dzierżawa w okresie trwania umowy :
1) w zakresie Pakietu 1 – Urządzenie dozujące preparaty – 10 szt.
2) w zakresie Pakietu 3 – Urządzenie dozujące do pralnicy – 3 szt.
3. Kod CPV : 39830000-9 Środki czyszczące
Kod CPV: 19520000-7 Worki foliowe
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty spełniały wymogi określone obowiązującym prawem, zostały dopuszczone do obrotu handlowego i posiadały wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.
5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
6. Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca niezwłocznie i nieodpłatnie aktualizował i dostarczał karty charakterystyki związane z przedmiotem zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2022-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Katalogi lub ich strony w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające skład, dane identyfikujące produkt itp.)
2) Karty Charakterystyki (Karta Bezpieczeństwa) produktu zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i mieszaninach z dnia 25 lutego 2011r. (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1225) o ile dany produkt posiada w swoim składzie substancje niebezpieczne. Karta winna być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie Karty Charakterystyki. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie kart charakterystyki oraz na płycie CD (oznaczyć nr pakietu i pozycji której dotyczą).
3) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada i będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 186) oświadczenie o posiadaniu potwierdzenia przez jednostkę certyfikującą skutecznej dezynfekcji w temperaturze do 650C i czasie 20 min. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw) - Dotyczy Pakietu 3
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium :
1) Pakiet 1 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)
2) Pakiet 2 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
3) Pakiet 3 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
4) Pakiet 4 - 1.800,00 zł ( słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100 )
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy);
b) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego;
c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
d) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 pkt 2) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto.
4. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem ust. 3 i z wyłączeniem ust. 1 pkt. 1).
6. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa.
7. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy):
a) zmiany danych kontaktowych,
elementów formalnych umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2022-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
|
| |