Dostawa profesjonalnych środków chemicznych do utrzymania czystości (superkoncentratów) wraz z dzierżawą urządzeń oraz worków foliowych na potrzeby ”Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592059-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków chemicznych do utrzymania czystości (superkoncentratów) wraz z dzierżawą urządzeń oraz worków foliowych na potrzeby ”Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o.
2. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest również dzierżawa w okresie trwania umowy :
1) w zakresie Pakietu 1 – Urządzenie dozujące preparaty – 10 szt.
2) w zakresie Pakietu 3 – Urządzenie dozujące do pralnicy – 3 szt.
3. Kod CPV : 39830000-9 Środki czyszczące
Kod CPV: 19520000-7 Worki foliowe
4. Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty spełniały wymogi określone obowiązującym prawem, zostały dopuszczone do obrotu handlowego i posiadały wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.
5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
6. Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca niezwłocznie i nieodpłatnie aktualizował i dostarczał karty charakterystyki związane z przedmiotem zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f46e3b37-dbcc-45a8-afda-c447bccc2dac
Biuletyn 592059-N-2020
Zamawiajacy nazwa "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Regon 51099686100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Baranki
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Ełk
Zamawiajacy kod pocztowy 19-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 087 621 96 50
Zamawiajacy fax 087 621 96 33
Zamawiajacy email zaopatrzenie-pm@elk.com.pl
Adres strony url www.promedica.elk.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.promedica.elk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.promedica.elk.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.promedica.elk.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pomocą Mini portalu i ePUAP
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Tak, pisemnie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa profesjonalnych środków chemicznych do utrzymania czystości (superkoncentratów) wraz z dzierżawą urządzeń oraz worków foliowych na potrzeby ”Pro-Medica” w Ełku Sp. z o.o.
Numer referencyjny 1904/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa profesjonalnych środków chemicznych do utrzymania czystości (superkoncentratów) wraz z dzierżawą urządzeń oraz worków foliowych na potrzeby ”Pro-Medica” w Ełku Sp. z o. o. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest również dzierżawa w okresie trwania umowy : 1) w zakresie Pakietu 1 – Urządzenie dozujące preparaty – 10 szt. 2) w zakresie Pakietu 3 – Urządzenie dozujące do pralnicy – 3 szt. 3. Kod CPV : 39830000-9 Środki czyszczące Kod CPV: 19520000-7 Worki foliowe 4. Zamawiający wymaga, aby oferowane produkty spełniały wymogi określone obowiązującym prawem, zostały dopuszczone do obrotu handlowego i posiadały wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski. 5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia kart charakterystyki przedmiotu zamówienia najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca niezwłocznie i nieodpłatnie aktualizował i dostarczał karty charakterystyki związane z przedmiotem zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Katalogi lub ich strony w języku polskim dla każdego zaoferowanego produktu (ulotki informacyjne producenta lub karty produktu poświadczające skład, dane identyfikujące produkt itp.) 2) Karty Charakterystyki (Karta Bezpieczeństwa) produktu zgodnie z ustawą o substancjach chemicznych i mieszaninach z dnia 25 lutego 2011r. (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1225) o ile dany produkt posiada w swoim składzie substancje niebezpieczne. Karta winna być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie Karty Charakterystyki. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie kart charakterystyki oraz na płycie CD (oznaczyć nr pakietu i pozycji której dotyczą). 3) Oświadczenie Wykonawcy, że posiada i będzie posiadał aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 186) oświadczenie o posiadaniu potwierdzenia przez jednostkę certyfikującą skutecznej dezynfekcji w temperaturze do 650C i czasie 20 min. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie pozwoleń (świadectw) - Dotyczy Pakietu 3
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium : 1) Pakiet 1 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) 2) Pakiet 2 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) 3) Pakiet 3 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) 4) Pakiet 4 - 1.800,00 zł ( słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100 )
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy); b) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. d) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 pkt 2) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto. 4. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem ust. 3 i z wyłączeniem ust. 1 pkt. 1). 6. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa. 7. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy): a) zmiany danych kontaktowych, elementów formalnych umowy.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2022-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)