Dostawa posiłków profilaktycznych

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Miejscowość Mielec
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591824-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią dostawy artykułów spożywczych do przygotowania posiłków profilaktycznych na podstawie bloczków dla pracowników w ilości: zamówienie podstawowe: 18 000 szt. bloczków., prawo opcji: 10 700 szt. bloczków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.11.2020 r. do 31.03.2021 r. Artykuły spożywcze Wykonawca wydawał będzie na podstawie bloczków „Posiłków profilaktycznych” na okaziciela. Bloczki posiłków profilaktycznych upoważniają do odebrania przez uprawnionych - okazujących je pracowników Zamawiającego, posiłków profilaktycznych (tj. artykułów spożywczych) za kwotę do wysokości nominalnej bloczka, tj. do wysokości: 20,50 zł. Ostatecznego wyboru artykułów spożywczych, składających się na dany posiłek profilaktyczny, dokona uprawniony pracownik w chwili realizacji bloczka.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 476dc195-601b-4e4f-84f2-409c5d562b83
Biuletyn 591824-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Regon 69043924700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Mielec
Zamawiajacy kod pocztowy 39-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 017 5820500, 17 58 20 567,
Zamawiajacy fax 175 820 576
Zamawiajacy email mpgk@mpgk.mielec.pl,
Adres strony url https://www.mpgk.mielec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://mpgkmielec.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres MPGK Sp. z o. o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa posiłków profilaktycznych
Numer referencyjny ZP-D/19/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia stanowią dostawy artykułów spożywczych do przygotowania posiłków profilaktycznych na podstawie bloczków dla pracowników w ilości: zamówienie podstawowe: 18 000 szt. bloczków., prawo opcji: 10 700 szt. bloczków w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.11.2020 r. do 31.03.2021 r. Artykuły spożywcze Wykonawca wydawał będzie na podstawie bloczków „Posiłków profilaktycznych” na okaziciela. Bloczki posiłków profilaktycznych upoważniają do odebrania przez uprawnionych - okazujących je pracowników Zamawiającego, posiłków profilaktycznych (tj. artykułów spożywczych) za kwotę do wysokości nominalnej bloczka, tj. do wysokości: 20,50 zł. Ostatecznego wyboru artykułów spożywczych, składających się na dany posiłek profilaktyczny, dokona uprawniony pracownik w chwili realizacji bloczka.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-03-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający przewiduje możliwość skorzystanie z prawa opcji: - zamówienie podstawowe 18000 szt. bloczków, - opcja: 10700 szt. bloczków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał minimum 2 placówki handlowe na terenie miasta Mielca, placówki te powinny być położone na różnych osiedlach.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 5 ust.1 tj.: a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania warunku spełnienia udziału w zakresie potencjału technicznego Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu placówek handlowych na terenie miasta Mielca umożliwiających wydawanie artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia, oferowanych przez Wykonawcę
Inne dokumenty niewymienione 1.Dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty: a.wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, b.wypełniony formularz cenowy wg załącznika nr 2 do SIWZ, c.dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. w przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d.dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale IX, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie. 2. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (art. 22a, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia tego podmiotu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, (załącznik Nr 3 i załącznik Nr 4 do SWIZ) oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do udostepnienia zasobów na podstawie art.22a ust. 2 ustawy Pzp (załącznik Nr 6 do SIWZ). 4.W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia składają wszyscy Wykonawcy. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunków udziału składa jedynie ten Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu lub wspólnie razem wszyscy wykonawcy (oświadczenie o ich spełnieniu podpisują wszyscy wykonawcy wspólnie). 5.Informacje o Podwykonawcach: Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda, aby Wykonawca poinformował Zamawiającego, czy powierzy wykonanie części przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. Jeżeli tak, Wykonawca ma obowiązek wskazać w pkt 7 Formularza ofertowego – Załącznik nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podać firmy Podwykonawców w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca pozostawi tę część formularza ofertowego niewypełnioną, Zamawiający uzna, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany własnymi siłami, bez udziału Podwykonawców. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę innym Podwykonawcą lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców jak za własne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie wszelkich rozliczeń finansowych z Podwykonawcami.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Ustawowa zmiana stawki podatku VAT powoduje automatyczną zmianę umowy i zmianę wynagrodzenia.
IV 6 1 sposob udostepniania Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2019., poz. 1010 z późn. zm.), które Wykonawca pragnie zastrzec jako tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być załączone w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca powinien załączy do oferty. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postepowania.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO”, informuję, że: a) Administratorem danych osobowych jest: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., adres: ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, telefon (centrala): (017) 58 20 500, e-mail: mpgk@mpgk.mielec.pl Inspektor ochrony danych osobowych u Administratora kontakt: odo@mpgk.mielec.pl, numer telefonu: 17 58 20 500. b) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ZP-D/19/2020. c) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) dalej „ustawa Pzp”; d) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO Wykonawca posiada:  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; (Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych);  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.  prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego)  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; g) Wykonawcy nie przysługuje:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)