| GuidZP400 |
64d85328-ca38-4e7e-b3d8-e39ca430be81
|
| Biuletyn |
592804-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
|
| Regon |
91134433200000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Słowackiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Aleksandrów Kujawski
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-700
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
+48(54)2828001
|
| Zamawiajacy fax |
+48(54)2828002
|
| Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@vp.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Ograniczenie negatywnych skutków COVID-19 poprzez działania profilaktyczne i zabezpieczające skierowane do służb medycznych” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 9.00.00 Solidarne społeczeństwo Działanie 09.03.00 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych Poddziałanie 09.03.01 Rozwój usług zdrowotnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.) lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, Budynek Administracji pokój nr 9 - sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego II”
|
| Numer referencyjny |
22/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
„Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego II” obejmująca:
Pakiet Nr I Kombinezony specjalne
Pakiet Nr II Fartuchy chirurgiczne wodoodporne wzmocnione (barierowe)
Pakiet Nr III Gogle
Pakiet Nr IV Maski z filtrem
Pakiet Nr V Obuwie ochronne
Pakiet Nr VI Maseczki chirurgiczne
Pakiet Nr VII Rękawice
|
| Cpv glowny przedmiot |
18114000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
7
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu i używania tj. deklaracja zgodności/dotyczy Pakietu Nr II, VI, VII/
2) Zgłoszenie lub powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych./dotyczy Pakietu Nr II, VI, VII/
3) Kart danych technicznych wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela./dotyczy wszystkich Pakietów/
4) Aktualnych kart katalogowych z zaznaczonymi oferowanymi pozycjami, przetłumaczonymi na język polski, z których wynikać będzie spełnianie warunków wynikających z opisu przedmiotu zamówienia dotyczących zaoferowanego sprzętu medycznego./dotyczy wszystkich pakietów/
5) Potwierdzenie wymaganych parametrów (grubości, długości, poziomu AQL) – karta techniczna./dotyczy Pakietu Nr VII/
6) Deklaracja potwierdzająca, że rękawice zarejestrowane jako wyrób medyczny klasy I zgodnie z Dyrektywą o wyrobach medycznych 93/42/EWG i środek ochrony indywidualnej kategorii III zgodnie z Rozporządzeniem (UE) 2016/425./dotyczy Pakietów VII/
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
2) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość
wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą:
1) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
2) wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
3) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4) nastąpi obniżenie ceny;
5) nastąpi zwiększenie rabatu;
6) nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy;
7) zaistnieje potrzeba lub konieczność zmiany treści umowy w związku z wymogami wynikającymi z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (dalej jako: ,,RODO”).
8) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
|
| IV 4 4 data |
2020-10-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr I Kombinezony specjalne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18114000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr I Kombinezony specjalne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr II Fartuchy chirurgiczne wodoodporne wzmocnione (barierowe)
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr II Fartuchy chirurgiczne wodoodporne wzmocnione (barierowe)
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr III Gogle
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33735100-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr III Gogle
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr IV Maski z filtrem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr IV Maski z filtrem
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr V Obuwie ochronne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr V Obuwie ochronne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr VI Maseczki chirurgiczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr VI Maseczki chirurgiczne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr VII Rękawice
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr VII Rękawice
|
| | |