GuidZP400 |
11f1f9ce-470d-4ad6-baf1-2b8598470974
|
Biuletyn |
592634-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
|
Regon |
85176311800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. J. Bema
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
146 882 300
|
Zamawiajacy fax |
146 882 301
|
Zamawiajacy email |
krta@praca.gov.pl
|
Adres strony url |
https://tarnow.praca.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/uptarnow
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie.
|
Numer referencyjny |
WOP.2710.2.2020.EF
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie: 1 laptopa
z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 2 komputerów PC Stick wraz z systemem operacyjnym, 8 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych, 1 drukarki A-4 monochromatycznej,
1 skanera dokumentowego A-4 typ I, 1 skanera dokumentowego A-4 typ II, 2 wyświetlaczy 65 cali.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, a maksymalny termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimum na kwotę 40 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, minimum dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum 40 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacjami, o których mowa powyżej.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa wyłącznie w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli oferty
w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz
z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Na potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oferta musi zawierać oświadczenie Wykonawcy – załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych
na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ppkt. 3 i 4, które potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) W celu potwierdzenia warunków dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, określonych w SIWZ w rozdziale 3, podrozdział 3.1., ust. 3.1.3, pkt 2, ppkt 1, Zamawiający zażąda od Wykonawcy informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem, terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4) W celu potwierdzenia spełniania warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, określonych w SIWZ w rozdziale 3, podrozdział 3.1., ust. 3.1.3, pkt 2, ppkt 2, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór oświadczenia zostanie przekazany Wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w ppkt. 2), z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 2 wraz z formularzem cenowym – załącznik
nr 2A i formularzem technicznym – załącznik nr 2B.
2) Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 5.
3) Oświadczenie dotyczące oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania – załącznik
nr 6.
4) Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: Bank Citi Handlowy O/Tarnów 87 1030 1250 0000 0000 8801 0086, wpisując w tytule przelewu „Wadium - sprzęt komputerowy”. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu
i w godzinie składania ofert. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przesądzającym o wniesieniu wadium w terminie jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
5. W przypadku wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu do skrzynki podawczej usytuowanej przy Centrum Aktywizacji Zawodowej Powiatowego Urzędu Pracy
w Tarnowie, pl. gen. Józefa Bema 3 (dostępnej w godzinach urzędowania PUP w Tarnowie),
lub przesłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. Józefa Bema 3, 33-100 Tarnów, do dnia 13 października 2020 r. do godziny 9.00.
6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można również złożyć wyznaczonemu pracownikowi Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie w terminie, o którym mowa w pkt. 5,
po wcześniejszym kontakcie telefonicznym 14 68 82 310 lub 14 68 82 304.
7. Koperta/opakowanie powinna być oznaczona: „Oryginał dowodu wniesienia wadium
w postępowaniu nr WOP.2710.2.2020”. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Niezłożenie oryginału dokumentu skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wniesienie wadium przez Wykonawcę nastąpi
w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi
z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp,
oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została
wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY DOTYCZĄCY OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH WYKONAWCÓW SKŁADAJĄCYCH OFERTY, BĘDĄCYCH OSOBAMI FIZYCZNYMI
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych (DZ. Urz. UE L 119, s. 1 zwanego dalej „rozporządzeniem”) Administrator Danych informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie reprezentowany przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy. Dane kontaktowe: pl. gen.
J. Bema 3, 33-100 Tarnów, tel. 14 68 82 300, e-mail: krta@praca.gov.pl;
2. Inspektorem ochrony danych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie jest wyznaczony pracownik. Dane kontaktowe inspektora: tel. 14 68 82 304, e-mail: iod@up.tarnow.pl, lub adres wskazany w pkt. 1;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia
w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na dostawę sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie, nr WOP.2710.2.2020.EF, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat – zgodnie z Instrukcją kancelaryjną oraz Jednolitym rzeczowym wykazem akt Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie wprowadzonymi Zarządzeniem nr 25/2015 Dyrektora PUP w Tarnowie z dnia 29 grudnia
2015 r. oraz art. 6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach;
6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania;
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy rozporządzenia;
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału
w postępowaniu;
9. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji: nie dotyczy.
|