GuidZP400 |
7aa91bd7-c4ab-4eb8-932e-6a84f3260593
|
Biuletyn |
592053-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
|
Regon |
00102292000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ozimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-057
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 454 00 67/70
|
Zamawiajacy fax |
77 456 43 13
|
Zamawiajacy email |
is@op.mofnet.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-euro
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-euro
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-euro
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa druków potwierdzenia odbioru korespondencji w sprawach egzekucyjnych, podatkowych i karnych skarbowych, na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Ministerstwa Finansów
|
Numer referencyjny |
1601-ILZ.260.21.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie i dostawa formularzy:
1) „Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych” – 10 593 590 sztuk;
2) „Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych” – 14 049 970 sztuk;
3) „Potwierdzenie odbioru dla celów karnych skarbowych” – 945 700 sztuk
oraz ich dystrybucja do izb administracji skarbowych, Krajowej Informacji Skarbowej oraz Ministerstwa Finansów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis wykonania formularzy (rodzaj, parametry materiału itp.) druków został przedstawiony w załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający nie przewiduje zmian w zakresie wymagań dotyczących opisu wykonania formularzy (rodzaj, parametry materiału itp.).
2. Zamawiający informuje, iż jest w trakcie ustalania ostatecznej treści wzorów formularzy potwierdzenia odbioru dla celów podatkowych i dla celów egzekucyjnych, co wynika z konieczność dostosowania ich treści do przepisów obecnie obowiązujących. Finalna treść ww. wzorów formularzy zostanie przekazana Wykonawcy, w formie elektronicznej wraz z wymaganiami dotyczącymi rozmieszczenia nadruku, niezwłocznie, nie później niż do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy (zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ). Aktualizacja wzorów w tym zakresie nie stanowi zmiany umowy. Powyższe nie wyklucza skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia w zakresie zmiany formularzy, zgodnie z zapisami § 3 ust. 15 istotnych postanowień umowy.
3. Wzory formularzy stanowią załączniki do niniejszej SIWZ i są to odpowiednio:
1) „Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych” – załącznik nr 7 do SIWZ,
2) „Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych” – załącznik nr 8 do SIWZ,
3) „Potwierdzenie odbioru dla celów karnych skarbowych” – załącznik nr 9 do SIWZ.
4. Wzory, o których mowa w ust. 5 pkt 1 i 2 SIWZ (załącznik nr 7 i załącznik nr 8 do SIWZ), mają jedynie znaczenie poglądowe – są to wzory formularzy aktualnie będących w obiegu i nie uwzględniają zmian przepisów prawa obowiązujących w momencie przygotowywania niniejszego postępowania.
5. Wykaz miejsc dostaw wraz z podaniem warunków rozładunku stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Osoby upoważnione do odbioru formularzy ze strony odbiorców i Zamawiającego oraz adresy www. Platform do elektronicznego fakturowania wraz z numerami PEPPOL zostaną wskazane z chwilą podpisania umowy z Wykonawcą.
6. Zestawienie ilościowe zamawianych formularzy potwierdzeń odbioru w podziale na jednostki stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
7. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie wzywał do złożenia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zamawiający wymaga:
1) złożenia w terminie składania ofert formularza ofertowego (pod rygorem nieważności w formie pisemnej) zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) dołączenia przez każdego Wykonawcę do oferty aktualnego na dzień składania ofert:
a) formularza cenowego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego. Załącznik nr 1 do formularza ofertowego stanowiący formularz cenowy należy traktować jako część oferty Wykonawcy. Oferty niezawierające formularza lub zawierające formularz niekompletny zostaną odrzucone.
b) oświadczenia Wykonawcy w zakresie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ;
c) dokumentu potwierdzającego upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3) złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
2. Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie wzywał do złożenia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w załączniku nr 10 do SIWZ.
Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 6 6 |
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji chronionych, tj. danych osobowych, informacji objętych tajemnicą skarbową, tajemnicą celną oraz informacji niejawnych, a także informacji technicznych, technologicznych, prawnych i organizacyjnych, dotyczących zasobów sprzętowych i programowych systemu teleinformatycznego Zamawiającego (zwanych dalej informacjami), uzyskanych w związku z realizacją umowy, niezależnie od formy przekazania tych informacji i ich źródła, zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej rozwiązaniu, zgodnie z postanowieniami umownymi w zakresie ochrony informacji zawartymi w IPU stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ.
Treść klauzuli informacyjnej, dotyczącej przetwarzania danych osobowych, znajdą Państwo również na stronie BIP www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce Organizacja/Ochrona Danych Osobowych, a także na tablicach informacyjnych w siedzibach: Izby Administracji Skarbowej w Opolu, urzędów skarbowych województwa opolskiego oraz Opolskiego Urzędu Celno–Skarbowego w Opolu.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitej ceny podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp, tj. w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
Zabezpieczenie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu powinno obejmować cały okres trwania umowy oraz powinno zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty na pierwsze żądanie kwoty zabezpieczenia w przypadkach wystąpienie roszczenia Zamawiającego z tytuły niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
Termin ważności dokumentu zabezpieczenia nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
Zabezpieczenie wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000. W tytule przelewu należy umieścić informację: „Zabezpieczenie: dostawa druków potwierdzenia odbioru korespondencji na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Ministerstwa Finansów”.
Zamawiający zwróci 100 % wartości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia.
|