Dostawa druków potwierdzenia odbioru korespondencji w sprawach egzekucyjnych, podatkowych i karnych skarbowych, na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Ministerstwa Finansów

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592053-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie i dostawa formularzy:
1) „Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych” – 10 593 590 sztuk;
2) „Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych” – 14 049 970 sztuk;
3) „Potwierdzenie odbioru dla celów karnych skarbowych” – 945 700 sztuk
oraz ich dystrybucja do izb administracji skarbowych, Krajowej Informacji Skarbowej oraz Ministerstwa Finansów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis wykonania formularzy (rodzaj, parametry materiału itp.) druków został przedstawiony w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7aa91bd7-c4ab-4eb8-932e-6a84f3260593
Biuletyn 592053-N-2020
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Regon 00102292000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ozimska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 454 00 67/70
Zamawiajacy fax 77 456 43 13
Zamawiajacy email is@op.mofnet.gov.pl
Adres strony url http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-euro
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-euro
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.opolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-opolu/ogloszenia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-tys-euro
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa druków potwierdzenia odbioru korespondencji w sprawach egzekucyjnych, podatkowych i karnych skarbowych, na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Ministerstwa Finansów
Numer referencyjny 1601-ILZ.260.21.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie i dostawa formularzy: 1) „Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych” – 10 593 590 sztuk; 2) „Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych” – 14 049 970 sztuk; 3) „Potwierdzenie odbioru dla celów karnych skarbowych” – 945 700 sztuk oraz ich dystrybucja do izb administracji skarbowych, Krajowej Informacji Skarbowej oraz Ministerstwa Finansów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający opis wykonania formularzy (rodzaj, parametry materiału itp.) druków został przedstawiony w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie przewiduje zmian w zakresie wymagań dotyczących opisu wykonania formularzy (rodzaj, parametry materiału itp.). 2. Zamawiający informuje, iż jest w trakcie ustalania ostatecznej treści wzorów formularzy potwierdzenia odbioru dla celów podatkowych i dla celów egzekucyjnych, co wynika z konieczność dostosowania ich treści do przepisów obecnie obowiązujących. Finalna treść ww. wzorów formularzy zostanie przekazana Wykonawcy, w formie elektronicznej wraz z wymaganiami dotyczącymi rozmieszczenia nadruku, niezwłocznie, nie później niż do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy (zgodnie z zapisami istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ). Aktualizacja wzorów w tym zakresie nie stanowi zmiany umowy. Powyższe nie wyklucza skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia w zakresie zmiany formularzy, zgodnie z zapisami § 3 ust. 15 istotnych postanowień umowy. 3. Wzory formularzy stanowią załączniki do niniejszej SIWZ i są to odpowiednio: 1) „Potwierdzenie odbioru dla celów podatkowych” – załącznik nr 7 do SIWZ, 2) „Potwierdzenie odbioru dla celów egzekucyjnych” – załącznik nr 8 do SIWZ, 3) „Potwierdzenie odbioru dla celów karnych skarbowych” – załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Wzory, o których mowa w ust. 5 pkt 1 i 2 SIWZ (załącznik nr 7 i załącznik nr 8 do SIWZ), mają jedynie znaczenie poglądowe – są to wzory formularzy aktualnie będących w obiegu i nie uwzględniają zmian przepisów prawa obowiązujących w momencie przygotowywania niniejszego postępowania. 5. Wykaz miejsc dostaw wraz z podaniem warunków rozładunku stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Osoby upoważnione do odbioru formularzy ze strony odbiorców i Zamawiającego oraz adresy www. Platform do elektronicznego fakturowania wraz z numerami PEPPOL zostaną wskazane z chwilą podpisania umowy z Wykonawcą. 6. Zestawienie ilościowe zamawianych formularzy potwierdzeń odbioru w podziale na jednostki stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wszelkie inne uregulowania, związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy, zawarte są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie wzywał do złożenia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający wymaga: 1) złożenia w terminie składania ofert formularza ofertowego (pod rygorem nieważności w formie pisemnej) zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2) dołączenia przez każdego Wykonawcę do oferty aktualnego na dzień składania ofert: a) formularza cenowego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do formularza ofertowego. Załącznik nr 1 do formularza ofertowego stanowiący formularz cenowy należy traktować jako część oferty Wykonawcy. Oferty niezawierające formularza lub zawierające formularz niekompletny zostaną odrzucone. b) oświadczenia Wykonawcy w zakresie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; c) dokumentu potwierdzającego upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Dokument musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Zamawiający na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp nie będzie wzywał do złożenia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy zostały zawarte w załączniku nr 10 do SIWZ. Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30 dni
IV 6 6 Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji chronionych, tj. danych osobowych, informacji objętych tajemnicą skarbową, tajemnicą celną oraz informacji niejawnych, a także informacji technicznych, technologicznych, prawnych i organizacyjnych, dotyczących zasobów sprzętowych i programowych systemu teleinformatycznego Zamawiającego (zwanych dalej informacjami), uzyskanych w związku z realizacją umowy, niezależnie od formy przekazania tych informacji i ich źródła, zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej rozwiązaniu, zgodnie z postanowieniami umownymi w zakresie ochrony informacji zawartymi w IPU stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. Treść klauzuli informacyjnej, dotyczącej przetwarzania danych osobowych, znajdą Państwo również na stronie BIP www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce Organizacja/Ochrona Danych Osobowych, a także na tablicach informacyjnych w siedzibach: Izby Administracji Skarbowej w Opolu, urzędów skarbowych województwa opolskiego oraz Opolskiego Urzędu Celno–Skarbowego w Opolu. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% całkowitej ceny podanej w ofercie. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). Zabezpieczenie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu powinno obejmować cały okres trwania umowy oraz powinno zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty na pierwsze żądanie kwoty zabezpieczenia w przypadkach wystąpienie roszczenia Zamawiającego z tytuły niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Termin ważności dokumentu zabezpieczenia nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Zabezpieczenie wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 20 1010 1401 0013 3913 9120 0000. W tytule przelewu należy umieścić informację: „Zabezpieczenie: dostawa druków potwierdzenia odbioru korespondencji na rzecz wszystkich izb administracji skarbowej, Krajowej Informacji Skarbowej i Ministerstwa Finansów”. Zamawiający zwróci 100 % wartości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia.

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)