GuidZP400 |
fdf9abf8-d5f6-481e-8b03-76e8195af176
|
Biuletyn |
592345-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
02137042700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Grzybowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Milicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
56-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3846754,
|
Zamawiajacy fax |
71 38 40 652
|
Zamawiajacy email |
sz@mcm-milicz.pl ,
|
Adres strony url |
www.mcm-milicz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcm-milicz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcm-milicz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagamy przesłania oferty w formie pisemnej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy przesyłać na adres: Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o., 56–300 Milicz, ul. Grzybowa 1, lub składać w biurze Zarządu Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu - I piętro budynku D, pokój Nr 5/2D
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych i staplerów dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu
|
Numer referencyjny |
MCM/WSM/ZP18/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
28
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych i staplerów w 28 częściach (Pakietach), szczegółowo opisanych w Załącznikach Nr 2 do SIWZ Formularze cenowe, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Poszczególne części (pakiety) są opisane w zakładkach arkusza EXCEL Załączniki Nr 2 do SIWZ Formularze cenowe.
UWAGI:
a) Serwety operacyjne, tupfery, kompresy jałowe, setony, gaza jałowa - stanowiące przedmiot zamówienia są chirurgicznie inwazyjnymi wyrobami medycznymi i muszą być zaklasyfikowane jako wyroby medyczne klasy IIa zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r., w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. Nr 215, poz. 1416 ze zm.)
b) Uwaga do pakietu Nr 7, Nr 10 i Nr 27 (włóknina, przylepce) – Zamawiający wymaga wyceny kompresów włókninowych o gramaturze nie mniejszą niż 30 gram/m².
c) Opakowanie jednostkowe handlowe (zbiorcze) przedmiotu zamówienia musi zawierać (w języku polskim): - nazwę wyrobu, ilość w opakowaniu, nazwę producenta i /lub dostawcy, serię, datę przydatności, znak CE.
d) Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać: - Deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych – (t.j.: Dz. U. z 2020r., poz. 186 ze zm.).
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca lub Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia materiałów opatrunkowych i staplerów o wysokiej jakości.
2) Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone.
3) Materiały opatrunkowe i staplery mają posiadać odpowiedni okres przydatności do użycia przewidziany dla danego środka.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania poszczególnych pozycji asortymentu w ilościach innych niż wynikające z formularzy asortymentowo – cenowych, w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto umowy oraz prawo do przesunięcia w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto umowy dotyczących przesunięć w poszczególnych pozycjach danego pakietu oraz innych pakietów, jeżeli na inne pakiety zawarta jest umowa z tym samym Wykonawcą.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania poszczególnych pozycji asortymentu w ilościach innych niż wynikające z formularzy asortymentowo – cenowych, w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto umowy oraz prawo do przesunięcia w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto umowy dotyczących przesunięć w poszczególnych pozycjach danego pakietu oraz innych pakietów, jeżeli na inne pakiety zawarta jest umowa z tym samym Wykonawcą.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów i oświadczeń w celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty spełniają warunki zawarte w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ Formularzach cenowych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane przez niego artykuły posiadają wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające je do obrotu w Polsce oraz że Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik Nr 5 do SIWZ (wg wzoru).
W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów i oświadczeń w celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty spełniają warunki zawarte w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ Formularzach cenowych.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane przez niego artykuły posiadają wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające je do obrotu w Polsce oraz że Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik Nr 5 do SIWZ (wg wzoru).W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów i oświadczeń w celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty spełniają warunki zawarte w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ Formularzach cenowych.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany (wg wzoru)
2) Formularze cenowe – Załączniki Nr 2 do SIWZ (wg wzoru)
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ (wg wzoru)
4) Zaakceptowany wzór umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru).
5) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane przez niego artykuły posiadają wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające je do obrotu w Polsce oraz że Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik Nr 5 do SIWZ (wg wzoru).
6) Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych.
7) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie.
8) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):
a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo w aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy,
b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp).
9) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
10) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w Załączniku Nr 5 do SIWZ dotyczące tych podmiotów / zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – Załącznik Nr 3 do SIWZ.
11) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 7), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
12) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy tj. działanie siły wyższej, wprowadzenie stanu wyjątkowego itp. lub w razie niewykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto umowy w terminie wskazanym w § 2 ust. 1 umowy;
2) przedmiotu umowy – w przypadku wycofania produktów (towaru) objętych zamówieniem z rynku, zmiany obowiązujących przepisów dopuszczających produkcji danego produktu (towaru), braku możliwości dostaw tych produktów (towarów), braku produkcji lub tymczasowego jej wstrzymania. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie.
3) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT - Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego za tę część zamówienia, która w dniu zmiany stawki podatku VAT nie została jeszcze zrealizowana,
4) danych Wykonawcy tj. adres, siedziba, forma prawna działalności;
5) nieistotnych postanowień umowy tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą,których zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych.
3. Zmiany będą wprowadzane z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, z podaniem ich uzasadnienia.
4. Wszelkie zmiany będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia że wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku Nr 6 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych i medycznych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 5
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 6
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych, kompresów, serwet, chust szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 7
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 8
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141116-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 9
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych przylepnych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 10
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych (kompresy, serwety) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 11
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych (podkłady frote) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 12
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznych (pieluszki, chusteczki) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 13
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 14
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych (pieluchomajtki) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 14
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 15
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych (siatki) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 15
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 16
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 17
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 17
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 18
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 18
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 19
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznyc szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 19
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 20
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznych (staplery) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 20
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 21
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych (siatki) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 21
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 22
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 22
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 23
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych przylepnych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 23
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 24
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 24
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 25
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznych (maty) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 25
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 26
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 26
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 27
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych przylepnych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 27
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr 28
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznych (staplerów) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 28
|
| |