Dostawa materiałów opatrunkowych i staplerów dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu

Data publikacji 2020-10-02
Data zakończenia 2020-10-12 00:00:00
Instytucja Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Milicz
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592345-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331411104, 331411166, 331411111, 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych i staplerów w 28 częściach (Pakietach), szczegółowo opisanych w Załącznikach Nr 2 do SIWZ Formularze cenowe, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Poszczególne części (pakiety) są opisane w zakładkach arkusza EXCEL Załączniki Nr 2 do SIWZ Formularze cenowe.

UWAGI:
a) Serwety operacyjne, tupfery, kompresy jałowe, setony, gaza jałowa - stanowiące przedmiot zamówienia są chirurgicznie inwazyjnymi wyrobami medycznymi i muszą być zaklasyfikowane jako wyroby medyczne klasy IIa zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r., w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. Nr 215, poz. 1416 ze zm.)
b) Uwaga do pakietu Nr 7, Nr 10 i Nr 27 (włóknina, przylepce) – Zamawiający wymaga wyceny kompresów włókninowych o gramaturze nie mniejszą niż 30 gram/m².
c) Opakowanie jednostkowe handlowe (zbiorcze) przedmiotu zamówienia musi zawierać (w języku polskim): - nazwę wyrobu, ilość w opakowaniu, nazwę producenta i /lub dostawcy, serię, datę przydatności, znak CE.
d) Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać: - Deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych – (t.j.: Dz. U. z 2020r., poz. 186 ze zm.).

Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca lub Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia materiałów opatrunkowych i staplerów o wysokiej jakości.
2) Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone.
3) Materiały opatrunkowe i staplery mają posiadać odpowiedni okres przydatności do użycia przewidziany dla danego środka.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania poszczególnych pozycji asortymentu w ilościach innych niż wynikające z formularzy asortymentowo – cenowych, w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto umowy oraz prawo do przesunięcia w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto umowy dotyczących przesunięć w poszczególnych pozycjach danego pakietu oraz innych pakietów, jeżeli na inne pakiety zawarta jest umowa z tym samym Wykonawcą.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fdf9abf8-d5f6-481e-8b03-76e8195af176
Biuletyn 592345-N-2020
Zamawiajacy nazwa Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 02137042700000
Zamawiajacy adres ulica Grzybowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Milicz
Zamawiajacy kod pocztowy 56-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3846754,
Zamawiajacy fax 71 38 40 652
Zamawiajacy email sz@mcm-milicz.pl ,
Adres strony url www.mcm-milicz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.mcm-milicz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcm-milicz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagamy przesłania oferty w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty należy przesyłać na adres: Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o., 56–300 Milicz, ul. Grzybowa 1, lub składać w biurze Zarządu Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu - I piętro budynku D, pokój Nr 5/2D
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych i staplerów dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu
Numer referencyjny MCM/WSM/ZP18/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 28
Okreslenie przedmiotu Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych i staplerów w 28 częściach (Pakietach), szczegółowo opisanych w Załącznikach Nr 2 do SIWZ Formularze cenowe, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poszczególne części (pakiety) są opisane w zakładkach arkusza EXCEL Załączniki Nr 2 do SIWZ Formularze cenowe. UWAGI: a) Serwety operacyjne, tupfery, kompresy jałowe, setony, gaza jałowa - stanowiące przedmiot zamówienia są chirurgicznie inwazyjnymi wyrobami medycznymi i muszą być zaklasyfikowane jako wyroby medyczne klasy IIa zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r., w sprawie sposobu klasyfikowania wyrobów medycznych (Dz. U. Nr 215, poz. 1416 ze zm.) b) Uwaga do pakietu Nr 7, Nr 10 i Nr 27 (włóknina, przylepce) – Zamawiający wymaga wyceny kompresów włókninowych o gramaturze nie mniejszą niż 30 gram/m². c) Opakowanie jednostkowe handlowe (zbiorcze) przedmiotu zamówienia musi zawierać (w języku polskim): - nazwę wyrobu, ilość w opakowaniu, nazwę producenta i /lub dostawcy, serię, datę przydatności, znak CE. d) Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać: - Deklaracje zgodności CE i/lub certyfikaty CE i świadectwa dopuszczenia do obrotu zgodne z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych – (t.j.: Dz. U. z 2020r., poz. 186 ze zm.). Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca lub Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia materiałów opatrunkowych i staplerów o wysokiej jakości. 2) Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. 3) Materiały opatrunkowe i staplery mają posiadać odpowiedni okres przydatności do użycia przewidziany dla danego środka. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania poszczególnych pozycji asortymentu w ilościach innych niż wynikające z formularzy asortymentowo – cenowych, w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto umowy oraz prawo do przesunięcia w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto umowy dotyczących przesunięć w poszczególnych pozycjach danego pakietu oraz innych pakietów, jeżeli na inne pakiety zawarta jest umowa z tym samym Wykonawcą.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania poszczególnych pozycji asortymentu w ilościach innych niż wynikające z formularzy asortymentowo – cenowych, w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto umowy oraz prawo do przesunięcia w ramach łącznej kwoty wynagrodzenia brutto umowy dotyczących przesunięć w poszczególnych pozycjach danego pakietu oraz innych pakietów, jeżeli na inne pakiety zawarta jest umowa z tym samym Wykonawcą.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów i oświadczeń w celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty spełniają warunki zawarte w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ Formularzach cenowych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane przez niego artykuły posiadają wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające je do obrotu w Polsce oraz że Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik Nr 5 do SIWZ (wg wzoru). W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów i oświadczeń w celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty spełniają warunki zawarte w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ Formularzach cenowych.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane przez niego artykuły posiadają wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające je do obrotu w Polsce oraz że Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik Nr 5 do SIWZ (wg wzoru).W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów i oświadczeń w celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty spełniają warunki zawarte w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ Formularzach cenowych.
Inne dokumenty niewymienione 1)Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ – wypełniony i podpisany (wg wzoru) 2) Formularze cenowe – Załączniki Nr 2 do SIWZ (wg wzoru) 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ (wg wzoru) 4) Zaakceptowany wzór umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru). 5) Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane przez niego artykuły posiadają wymagane prawem atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające je do obrotu w Polsce oraz że Wykonawca przedstawi te dokumenty na każde żądanie Zamawiającego - Załącznik Nr 5 do SIWZ (wg wzoru). 6) Załącznik Nr 7 do SIWZ Oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych. 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 8) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy): a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo w aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 9) W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 10) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w Załączniku Nr 5 do SIWZ dotyczące tych podmiotów / zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu – Załącznik Nr 3 do SIWZ. 11) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 7), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie: 1) terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy tj. działanie siły wyższej, wprowadzenie stanu wyjątkowego itp. lub w razie niewykorzystania przez Zamawiającego wartości brutto umowy w terminie wskazanym w § 2 ust. 1 umowy; 2) przedmiotu umowy – w przypadku wycofania produktów (towaru) objętych zamówieniem z rynku, zmiany obowiązujących przepisów dopuszczających produkcji danego produktu (towaru), braku możliwości dostaw tych produktów (towarów), braku produkcji lub tymczasowego jej wstrzymania. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ofertę produktu równoważnego pod względem składu, właściwości fizyko-chemicznych, parametrów, na co Zamawiający musi wyrazić zgodę na piśmie. 3) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT - Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego za tę część zamówienia, która w dniu zmiany stawki podatku VAT nie została jeszcze zrealizowana, 4) danych Wykonawcy tj. adres, siedziba, forma prawna działalności; 5) nieistotnych postanowień umowy tj. nie odnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które, gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów zainteresowanych tą procedurą,których zmiany nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych. 3. Zmiany będą wprowadzane z inicjatywy Zamawiającego lub na pisemny wniosek Wykonawcy, z podaniem ich uzasadnienia. 4. Wszelkie zmiany będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2020-10-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia że wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku Nr 6 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych i medycznych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 6
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych, kompresów, serwet, chust szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 7
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 8
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141116-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 9
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych przylepnych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 10
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych (kompresy, serwety) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 11
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych (podkłady frote) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 12
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznych (pieluszki, chusteczki) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 13
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych (pieluchomajtki) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 14
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych (siatki) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 15
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 16
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 17
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 18
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznyc szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 19
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznych (staplery) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 20
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych (siatki) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 21
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 22
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 23
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych przylepnych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 23
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 24
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 24
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 25
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznych (maty) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 25
  
Zalacznik czesc nr 26
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 26
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 26
  
Zalacznik czesc nr 27
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 27
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141111-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów opatrunkowych przylepnych szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 27
  
Zalacznik czesc nr 28
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 28
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę materiałów medycznych (staplerów) szczegółowo opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ Formularz cenowy dotyczący części (pakietu) Nr 28
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)