GuidZP400 |
acdca636-b766-4f31-8b73-64a1e74259d9
|
Biuletyn |
592535-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
19112350400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Maurycego Beniowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-382
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 5119570, 58 511 13 25
|
Zamawiajacy fax |
585 542 966
|
Zamawiajacy email |
kdalewska@kmpsp.gda.pl
|
Adres strony url |
www.kmpsp.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.kmpsp.gda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kmpsp.gda.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 344).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, 80-382 Gdańsk, ul. Beniowskiego 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pralnico-wirówek oraz suszarek bębnowych do ubrań specjalnych na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
|
Numer referencyjny |
PT.2370.II.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. pralnico – wirówek wraz z systemami dozowania i zestawami środków piorących oraz 4 szt. suszarek bębnowych do ubrań specjalnych na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku.
2. Sprzęt należy dostarczyć oraz zainstalować na koszt Wykonawcy w Jednostkach Ratowniczo-Gaśniczych Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku. Konkretne lokalizacje określone są w załączniku do umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający wymagania szczegółowe postawione przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) być fabrycznie nowy (rok prod. 2020) oraz wolny od wad fizycznych i prawnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39713200-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
4. Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1445)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy, w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania umowy - gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO, bądź w przypadku przeszkód lub warunków, które mogą mieć wpływ na realizację dostaw, a które nie mogły być racjonalnie przewidziane przez WYKONAWCĘ lub ZAMAWIAJĄCEGO,
2) zmiany terminu wykonania zamówienia wynikająca ze zmiany sposobu finansowania zadania lub/i warunków otrzymania środków finansowych lub/i sposobu rozliczenia środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
3) zmiana określonego typu i modelu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym że cena wskazana w § 3 nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku do umowy (wymagania techniczne).
4) w przypadku, gdy zmiany aktualnie obowiązującego prawa wymagają zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym również dokonania zmian w wymaganiach technicznych i eksploatacyjnych przedmiotu zamówienia podyktowanych praktycznymi wnioskami z dotąd użytkowanego sprzętu przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5) w przypadku zmian korzystnych dla ZAMAWIAJĄCEGO dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obniżenia ceny lub wymogów zawartych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
6) w przypadku zmiany przepisów prawa bądź wytycznych i zaleceń stasowania prawa - dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa.
7) w przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY podejmie decyzje w zakresie zmiany umowy mając na uwadze okoliczności, czy zmiany proponowane przez WYKONAWCĘ odpowiadają potrzebom Zamawiającego oraz wymogom dotyczącym wydatkowania środków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zakresie wydatkowania ich w określonym roku budżetowym.
8) ponadto ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmiany w zakresie procedury odbiorowej przedmiotu umowy. Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest:
a) zmiana formy organizacyjnej lub prawnej WYKONAWCY lub jego siedziby,
b) zmiany legislacyjne w ustawodawstwie polskim.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które ZAMAWIAJĄCY może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Strony umowy, niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy, o ile taki wpływ wystąpi lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do powyższej informacji, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności:
a) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia,
b) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z działaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych,
c) wstrzymania dostawy przedmiotu zamówienia lub trudności w realizacji usługi transportu,
d) innych okoliczności, które umożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy,
e) okoliczności, o których mowa w pkt. a)-d), w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
4. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, wpływają na należyte wykonanie umowy, o której mowa w ust. 3 umowy, w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonuje zmiany umowy, w szczególności przez:
a) zmianę terminu wykonania umowy lub czasowe zawieszenie wykonania umowy,
b) zmianę sposobu wykonania dostawy,
c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy
– o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
5. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
6. Zmiana umowy na wniosek WYKONAWCY wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. W przypadku określonym w ust. 1 pkt. 1 podstawą dokonania zmiany będzie wniosek złożony przez WYKONAWCĘ w terminie 30 dni od wystąpienia zjawiska "siły wyższej" wraz z dokumentacją potwierdzającą, że miało ono bezpośredni wpływ na wykonanie umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|