GuidZP400 |
cd64562b-4bca-44fd-a25c-9d74ae5cd4bf
|
Biuletyn |
592264-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
|
Regon |
43004054100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. prof. Antoniego Gębali
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-093
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 185 125,
|
Zamawiajacy fax |
817 185 125
|
Zamawiajacy email |
zp@uszd.lublin.pl,
|
Adres strony url |
www.uszd.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uszd.lublin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uszd.lublin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie i montaż mebli dla Oddziału Otolaryngologii Dziecięcej, Foniatrii i Audiologii, I Oddziału Ortopedii Dziecięcej oraz II Oddziału Ortopedii Dziecięcej
|
Numer referencyjny |
51/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wykonanie i montaż mebli dla Oddziału Otolaryngologii Dziecięcej, Foniatrii i Audiologii, I Oddziału Ortopedii Dziecięcej oraz II Oddziału Ortopedii Dziecięcej.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Kopia właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 6.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Roz-porządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. 1. Formularz OFERTA – załącznik nr 1.
2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY – załącznik nr 2.
3. Dokumenty wskazane w rozdziale VII pkt. 1-4.
4. Wypełniony załącznik nr 7 .
5. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
6. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, w następujących sytuacjach:
a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie.
b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzanych rozwiązań prawnych, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub koniecznych zmian wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
c) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian,
d) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia asortymentem o parametrach nie niższych, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie,
e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
f) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp;
g) braku pełnej gotowości pomieszczeń Zamawiającego przeznaczanych do montażu przedmiotu umowy, co spowoduje przesunięcie terminu przekazania przez zamawiającego informacji, o której mowa w §1, ust. 2 o maksymalnie o 30 dni, tj. do 15 grudnia 2020 r.
|
IV 4 4 data |
2020-10-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|