GuidZP400 |
3f1ce8f4-7f8b-4072-92b2-1ae188a0e5b0
|
Biuletyn |
592288-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Linia
|
Regon |
191675327
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Turystyczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Linia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
84-223
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 6768582, 6768594,
|
Zamawiajacy fax |
58 676 85 69
|
Zamawiajacy email |
f.europejskie@gminalinia.com.pl,
|
Adres strony url |
https://bip.gminalinia.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla najmłodszych mieszkańców gminy Linia w nowej placówce edukacyjnej” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.gminalinia.com.pl/zamowienia/2020/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://gminalinia.ezamawiajacy.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Linia, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia do przedszkola przy ul. Kaszubskiej 15 w Lini zakupionego w ramach otrzymanego dofinansowania projektu pt. „Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla najmłodszych mieszkańców gminy Linia w nowej placówce edukacyjnej” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
ZP 271.8.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia do przedszkola przy ul. Kaszubskiej 15 w Lini zakupionego w ramach otrzymanego dofinansowania projektu pt. „Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla najmłodszych mieszkańców gminy Linia w nowej placówce edukacyjnej” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej.
2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj.
1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek:
a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach,
b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego,
d) zawieszenia i wstrzymania dostawy,
e) zmian, o których mowa w pkt 6 niniejszego ustępu
2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron,
3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom,
4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ,
5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
6) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp,
9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
|
IV 4 4 data |
2020-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych – artykułów szkolnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa pomocy dydaktycznych – artykułów szkolnych - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa pomocy dydaktycznych - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy edukacyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa pomocy edukacyjnych - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z logopedii w przedszkolu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa pomocy dydaktycznych na zajęcia z logopedii w przedszkolu - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu elektronicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31700000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa sprzętu elektronicznego - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mobilnej sceny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa mobilnej sceny - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa podłogi interaktywnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa podłogi interaktywnej - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia kuchennego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39220000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa wyposażenia kuchennego - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa podręczników do przedszkola
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22111000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa podręczników do przedszkola - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rolet do sal dydaktycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa rolet do sal dydaktycznych - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa kserokopiarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31710000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-10-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
dostawa kserokopiarki - załącznik nr 5 do SIWZ
|
| |