GuidZP400 |
d0246624-8cf5-476a-878a-38d2b386174d
|
Biuletyn |
593129-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
|
Regon |
28861000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
M. Skłodowskiej - Curie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-276
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 831 83 88,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uskwb.pl ,
|
Adres strony url |
www.uskwb.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.uskwb.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uskwb.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://e-ProPublico.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 24A, 15-276 Białystok, Zamówienia Publiczne, Administracja, pok. nr 44
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na okres 3 miesięcy
|
Numer referencyjny |
95/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, w ilości, asortymencie i o parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Opisy techniczne, katalogi oferowanego asortymentu, potwierdzające spełnienie warunków/parametrów granicznych, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, z zaznaczeniem oferowanych wyrobów, z podaniem pakietu i pozycji, której dotyczą. Jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów (np. instrukcja użytkowania, oświadczenie producenta), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru.
2. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany asortyment może być stosowany przy wykonywaniu i podawaniu leków cytostatycznych – dotyczy Pakietu nr 31.
3. Próbki oferowanego asortymentu w zakresie:
Pakiet nr 1 (Strzykawki): po 2 szt. do każdej pozycji
Pakiet nr 2 (Strzykawki): po 2 szt. do każdej pozycji
Pakiet nr 3 (Strzykawki): po 2 szt. do każdej pozycji
Pakiet nr 15 (Koreczki): po 5 szt. do pozycji 2 i 3
Pakiet nr 24 (Worki na mocz): 1 szt.
Uwaga:
W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów i próbek potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty i próbki te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
POZOSTAŁE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA MUSI ZAŁĄCZYĆ WRAZ Z OFERTĄ
1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy
2. Oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. IX pkt.II.1 SIWZ.
3. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, KTÓRE WYKONAWCA PRZEKAZUJE ZAMAWIAJĄCEMU W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PZP
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Podmioty zagraniczne:
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. II.1, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Dokument, o którym mowa w ust.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
V. Oferta wspólna
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy – dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale lub kserokopii potwierdzonej notarialnie
2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik (lider).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność
z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za realizacje zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wymaga przedłożenia zawartej umowy konsorcjum.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ - wzór umowy.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w okolicznościach określonych w art. 144 Prawa Zamówień Publicznych, w tym na zasadzie art. 144 ust. 1 pkt 1 Prawa Zamówień Publicznych poprzez:
1) obniżenie wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość Towaru;
2) zmianę cen jednostkowych poszczególnych Towarów w przypadku promocji lub obniżki cen, obniżenie cen jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do Umowy;
3) obniżenie ceny brutto Towaru, w szczególności w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub zaistnienia innych okoliczności powodujących zmniejszenie po stronie Wykonawcy kosztów wykonania Umowy;
4) dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie Umowy;
5) zmianę terminów wykonania Umowy w przypadku opóźnienia Wykonawcy w wykonaniu Umowy, jeżeli taka zmiana prowadzi do zmiany innych postanowień Umowy korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności poprzez obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy;
6) zmianę terminów wykonania Umowy o szacowany czas pozwalający wyczerpać Wartość Umowy, gdy Zamawiający nie wykorzysta Towarów w ilości określonej w Załączniku nr 1 w okresie obowiązywania Umowy, z zastrzeżeniem, że termin wykonania Umowy nie może być dłuższy niż cztery lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącego Przedmiot Umowy;
7) zmianę limitów ilościowych zamawianych Towarów w stosunku do określonych w poszczególnych częściach Załącznika nr 1, poprzez zwiększenie lub zmniejszenie, bez wzrostu wartości brutto Umowy, w przypadku wskazania potrzeby takiej zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca oświadcza, że wyraża zgodę na taką zmianę;
8) zmianę asortymentu Towarów, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania produkcji poszczególnych Towarów, o czym Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia Umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, w szczególności określone
w Umowie i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od Towaru, i cenie nie wyższej niż Towaru;
9) zmianę parametrów bądź innych cech charakterystycznych Towaru, w tym zmianę numeru katalogowego lub nazwy własnej, zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony w stosunku do Towaru albo wystąpi przejściowy brak Towaru, przy czym będzie to produkt o parametrach nie gorszych od Towaru, a jego cena nie wyższa niż Towaru;
10) zmianę cen jednostkowych opakowania Towarów objętych Umową w przypadku zmiany wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej Umową (dotyczy także zakupu interwencyjnego).
2. Jeżeli zmiany określone w ust. 1 pkt 8 - 10 następują na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wykazania, że przesłanki zmiany Umowy zostały niewątpliwie spełnione.
3. Obniżenie ceny brutto Towaru może nastąpić w każdym czasie i następuje od dnia zmiany przepisów, a w pozostałych przypadkach od dnia wpłynięcia do Zamawiającego informacji Wykonawcy w tym przedmiocie.
4. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawek podatku VAT wynikających
z Umowy. Nowa cena obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających nową (obniżoną) stawkę podatku VAT i nie wymaga aneksu.
5. W przypadkach określonych w ust. 3 – 4 Strony zobowiązują się zmienić treść dokumentu Umowy do stanu wynikającego z zajścia okoliczności określonych w ust. 3 – 4, w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiedzy o tych okolicznościach.
|
IV 4 4 data |
2020-10-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Strzykawki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Strzykawki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Strzykawki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Strzykawki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4 - Igły
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Igły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5 - Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych i krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych i krwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6 - Zestawy do cewnikowania, kraniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do cewnikowania, kraniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7 - Dreny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Dreny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8 - Dreny i końcówki do odsysania pola operacyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Dreny i końcówki do odsysania pola operacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9 - Zestawy medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10 - Igły do znieczuleń
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Igły do znieczuleń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11 - Łyżka do laryngoskopu światłowodowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Łyżka do laryngoskopu światłowodowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12 - Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13 - Cewniki do dróg oddechowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Cewniki do dróg oddechowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 14 - Kaniule
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniule. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 15 - Kaniule i koreczki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Kaniule i koreczki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 16 - Filtry oddechowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Filtry oddechowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 17 - Akcesoria do ssaków próżniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do ssaków próżniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 18 - Akcesoria do ssaków próżniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do ssaków próżniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 19 - Akcesoria do ssaków próżniowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria do ssaków próżniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 20 - Elektroda do EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Elektroda do EKG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 21 - Rurki intubacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Rurki intubacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 22 - Łączniki karbowane
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Łączniki karbowane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 23 - Bezigłowy port dostępu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Bezigłowy port dostępu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 24 - Worki na mocz
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Worki na mocz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
25
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 25 - Żel znieczulający do cewnikowania pęcherza moczowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Żel znieczulający do cewnikowania pęcherza moczowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
26
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 26 - Różne wyroby medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Różne wyroby medyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
27
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 27 - Jednorazowe obwody oddechowe do respiratorów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe obwody oddechowe do respiratorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
28
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 28 - Jednorazowe obwody oddechowe do aparatów do znieczulenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe obwody oddechowe do aparatów do znieczulenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
29
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 29 - Jednorazowe obwody oddechowe do aparatów do znieczulenia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Jednorazowe obwody oddechowe do aparatów do znieczulenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
30
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 30 - Maski tlenowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Maski tlenowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
31
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 31 - Systemy do cytostatyków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Systemy do cytostatyków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, oraz Załączniki nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
|
| |