GuidZP400 |
94b5ac28-f9c3-411e-b5f5-a4a2f5d6def2
|
Biuletyn |
593076-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Opoczno
|
Regon |
59064837900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Staromiejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opoczno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
44/ 78 60 137 ,
|
Zamawiajacy fax |
44/ 78 60 111
|
Zamawiajacy email |
przetargi@um.opoczno.pl,
|
Adres strony url |
www.bip.opoczno.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.opoczno.pl / zakładka - zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.opoczno.pl / zakładka - zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Opoczno, ul. Staromiejska 6, 26 - 300 Opoczno (sekretariat) urzędu I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 340 sztuk opraw oświetleniowych ( oświetlenia ulicznego) w technologii LED dla Gminy Opoczno.
|
Numer referencyjny |
ZP 271.13.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem umowy jest dostawa 340 sztuk opraw oświetleniowych (oświetlenia ulicznego) w technologii LED dla Gminy Opoczno (w tym 240 szt. opraw o mocy maksymalnej – 50 W i 100 szt. opraw o mocy maksymalnej – 60 W) - fabrycznie nowych i wolnych od wad fizycznych oraz obciążeń prawami osób trzecich, kompletnych, posiadających parametry opisane poniżej, w ust.3.
Pod pojęciem „fabrycznie nowy” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych
elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia,
w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.
2. Wymagane parametry opraw oświetleniowych:
a) 240 szt. opraw o mocy maksymalnej – 50 W,
• Strumień świetlny opraw minimum – 5000 Im,
• Typ optyki – do dróg miejskich i gminnych,
• Klasa ochronności – II kl.,
• Klasa szczelności IP 65,
• Barwa – biała,
• Oprawy muszą mieć możliwość montażu na wysięgniku i na trzpieniu słupa o średnicy 48 – 60 mm,
• Oprawy winny być wyposażone w regulacje nachylenia, aby po zamontowaniu można było regulować kąt nachylenia oprawy. Zamawiający dopuszcza wyposażenie w uchwyt regulowany (dodanie do oprawy),
Ponadto:
• Oprawy winny posiadać deklaracje zgodności CE (deklaracje właściwości użytkowych producenta, produkt oznakowany znakiem CE);
• Oprawy winny posiadać certyfikację na znak ENEC.
b) 100 szt. opraw o mocy maksymalnej – 60 W,
• Strumień świetlny opraw minimum – 7200 Im,
• Typ optyki – do dróg miejskich i gminnych,
• Klasa ochronności – II kl.,
• Klasa szczelności IP 65,
• Barwa – biała,
• Oprawy muszą mieć możliwość montażu na wysięgniku i na trzpieniu słupa o średnicy 48 – 60 mm,
• Oprawy winny być wyposażone w regulacje nachylenia, aby po zamontowaniu można było regulować kąt nachylenia oprawy. Zamawiający dopuszcza wyposażenie w uchwyt regulowany (dodanie do oprawy).
Ponadto:
• Oprawy winny posiadać deklaracje zgodności CE (deklaracje właściwości użytkowych producenta, produkt oznakowany znakiem CE);
• Oprawy winny posiadać certyfikację na znak ENEC.
3. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia
na warunkach ustalonych w umowie, którą określa załączniki nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31520000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamawiający dopuszcza korzystanie z Podwykonawców.
Wykonawca:
a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) zakres/ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców.
Wskazanie w ofercie zakresu/części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców, stanowi co do zasady jedynie jego zamierzenie a nie stanowi zobowiązania do wykonania prac przy udziale konkretnych podwykonawców (zgodnie z wyrokiem KIO sygn. akt KIO 234/17).
W przypadku niewskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i firmom podwykonawców, przyjmuje się, iż przedmiot zamówienia zostanie
w całości wykonany samodzielnie przez Wykonawcę;
2.Gwarancja i rękojmia.
a) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w formularzu oferty.
b) długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa
go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru.
c) Okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
3.Warunki płatności:
a)Wynagrodzenie płatne będzie po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, w ciągu 30 dni od dnia jej złożenia w siedzibie Zamawiającego
b) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone tylko w PLN.
c) Rozliczenia w walutach obcych nie będą prowadzone.
d)Zamawiający oświadcza, że będzie realizować płatności za fakturę z zastosowaniem
mechanizmu podzielonej płatności tzw. split payment (dotyczy płatników VAT).
e)Wynagrodzenie będzie płatne na konto wskazane przez Wykonawcę na fakturze zgłoszone
do rejestru podmiotów VAT.
f) Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem VAT/ nie jest podatnikiem VAT[1]
g) Zamawiający oświadcza, że jest podatnikiem VAT.
4.Inne postanowienia ogólne:
a) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
b) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
c) Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
d) Postępowanie o udzielenie zamówienia przygotowane jest i prowadzone w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie Wykonawców oraz z zasadami proporcjonalności i przejrzystości.
e) Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny
od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
f) Zamawiający, przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, nie poinformował wykonawców o planach i oczekiwaniach dotyczących zamówienia, nie przeprowadził dialogu technicznego, nie zwracając się do ekspertów, organów władzy publicznej lub wykonawców
o doradztwo lub udzielenie informacji w zakresie niezbędnym do przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub określenia warunków umowy.
5.2. Zamawiający nie przewiduje:
a) zawarcia umowy ramowej;
b) rozliczania w walutach obcych;
c) aukcji elektronicznej;
d) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
a) Aktualne na dzień składania oświadczenie wstępne - (załącznik nr 2 do SIWZ),
b) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą
we wzorze - (załącznik nr 1 do SIWZ). Z treści formularza ofertowego powinno wynikać,
że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres..” należy wpisać nazwę Wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy
nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
e) Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie, których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa
w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania
z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wzór oświadczenia stanowi - (załącznik nr 4 do SIWZ).
Ponadto: Wykonawca w dniu podpisania umowy winien przedłożyć Zamawiającemu dokumenty zgodnie z rod. XV pkt 4 siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana treści umowy
1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: terminu realizacji przedmiotu umowy, wynagrodzenia, zmiany zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności:
1) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie
jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, akty wandalizmu, ataki terrorystyczne, promieniowanie lub skażenia, awarie, katastrofy,
2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy,
3) zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu umowy wskazanego w ofercie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą pierwotnie zaoferowanego. Przed wykonaniem dostawy, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie przedmiotu umowy wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem proponowanego modelu i typu oraz oświadczeniem, iż przedmiot umowy tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 3 dni roboczych od dnia poinformowania Zamawiającego, przez Wykonawcę, uznaje się za zgodę na zmianę przedmiotu umowy,
4) zmiany podwykonawców lub zakresu prac wykonanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawcę wg. postanowień umowy,
5) innych od wyżej przywołanych, niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego.
2. W przypadkach, o których mowa w ust. 1, Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji przedmiotu umowy.
3. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w przypadkach wskazanym w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp.
4. Wykonawca wnioskując o zmianę umowy zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania. Każdorazowa zmiana umowy wymaga zgody lub akceptacji Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza także zmianę umowy w sytuacji, kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
a także w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
|
IV 4 4 data |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|