GuidZP400 |
c7bb6eb8-d45b-417d-914c-5cf757a6923d
|
Biuletyn |
593020-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
|
Regon |
15524960100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
181 C
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-222
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4921134, 4921135
|
Zamawiajacy fax |
224 921 149
|
Zamawiajacy email |
zampubl@urpl.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.urpl.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne oraz https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://urpl.ezamawiajacy.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie systemu klasy Sandbox oraz usługi w zakresie wsparcia technicznego tego systemu w celu zabezpieczenia systemu poczty elektronicznej
|
Numer referencyjny |
BAG-AGZ.26.14.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje:
a) dostarczenie, zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie w infrastrukturze zamawiającego w terminie określonym w przez wykonawcę w ofercie, trwającym nie dłużej niż 30 dni od dnia zawarcia umowy, urządzenia i oprogramowania, które tworzą System Sandbox, a także udzielenie licencji na ww. oprogramowanie na czas nieokreślony;
b) świadczenie usług w zakresie utrzymania/wsparcia technicznego Systemu Sandbox w ciągu 12 miesięcy od dnia podpisania Protokołu odbioru, a także sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej Systemu Sandbox.
Wymagane parametry techniczne, funkcjonalne, serwisowe Systemu Sandbox oraz dotyczące usług w zakresie wsparcia Systemu Sandbox i gwarancji na te usługi, opisano w załączniku nr 1a do SIWZ, który pozostaje w ścisłym związku z ISTOTNYMI POSTANOWIENIAMI UMOWY, określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32580000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
13
|
Okreslenie warunkow |
posiadanie tytułu/statusu partnera producenta oferowanego Systemu Sandbox, aktualnego/ważnego na dzień złożenia dokumentu dowodzącego posiadanie takiego statusu, a w przypadku wykonawcy realizującego zamówienie – w całym okresie umowy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
należyte wykonanie w okresie po 12 października 2017 r. co najmniej 1 dostawy systemu klasy Sandbox wraz z wdrożeniem tego systemu, całość o wartości większej niż 250 000 zł brutto
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
dot. wyłącznie wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: aktualny dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) aktualny dokument potwierdzający posiadanie statusu partnera oferowanego Systemu Sandbox, zgodnie z III.1.1;
b) WYKAZ DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. od 13 października 2017 r. do 13 października 2020 r. (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw określonych w III.1.3; w WYKAZIE DOSTAW należy podać przedmiot umowy, miesiąc i rok rozpoczęcia oraz zakończenia każdej dostawy, wartość brutto w złotych danej dostawy, a także podmioty (odbiorców), na rzecz których dostawy zostały wykonane; należy załączyć dowody, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 2 rozporządzenia ws. rodzajów dokumentów, określające czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 5 000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w terminie związania ofertą, który upływa 12 listopada br.
|
IV 4 4 data |
2020-10-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 data |
2020-11-12T00:00:00+01:00
|
IV 6 6 |
Wymagane od wykonawców dokumenty określone w pkt 3 i 5 SIWZ, w tym OFERTĘ, należy złożyć w formie elektronicznej na platformie dostępnej pod adresem https://urpl.ezamawiajacy.pl (Oferty > Dodaj dokument) w terminie upływającym w dniu 14 października 2020 r. o godzinie 10:00. Zamieszczając pliki na platformie wykonawca nadaje im nazwy odpowiadające zawartości danych plików oraz umożliwiające identyfikację ich przeznaczenia. Załączając dany dokument/plik (ew. kilka plików w ramach zip) wykonawca oznacza czy jest on „Jawny”, tj. nie zawiera tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, czy jest to dokument „Tajny”, tj. stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. przepisów. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wykonawca składa/załącza w odrębnym pliku (ew. w kilku plikach w ramach zip) z zaznaczeniem polecenia „Tajne”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Dodaj”. Złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami (załącznikami) następuje poprzez polecenie ZŁÓŻ OFERTĘ. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej dokumentacji ofertowej jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie” oraz raport wygenerowany z zakładki „Oferty”. O terminie ww. złożenia decyduje czas pełnego przeprowadzenia procesu na platformie. Po zapisaniu pliki zostają zaszyfrowane na platformie. W dniu 14 października 2020 r. o godzinie 10:30 zostaną odszyfrowane dokumentacje ofertowe złożone na platformie, przy czym kodowanie i czas odbioru danych powoduje, że plik załączony i zapisany przez wykonawcę na platformie, widoczny jest jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8, a otwarcie pliku zawierającego ofertę możliwe jest po upływie ww. terminu otwarcia ofert poprzez odszyfrowanie przez zamawiającego plików/ofert złożonych przez wykonawców na platformie. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu
|