„Dostawa sprzętu komputerowego”

Data publikacji 2020-10-21
Data zakończenia 2020-10-29 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół w Koniecpolu
Miejscowość Koniecpol
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 600392-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych w Zespole Szkół w Koniecpolu.
Na zamówienie składa się:
SPRZĘT KOMPUTEROWY:
• Komputer wraz z monitorem - 52 szt.
• Oprogramowanie biurowe – 52 szt.
• Oprogramowanie antywirusowe – 50 szt.
Gwarancja: min 36 miesięcy
zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4b859447-f41b-4b63-b010-e19bc0dac4f3
Biuletyn 600392-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół w Koniecpolu
Regon 24071962700000
Zamawiajacy adres ulica Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Koniecpol
Zamawiajacy kod pocztowy 42-230
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (034) 355 18 59, 343551839
Zamawiajacy fax (034) 355 18 59
Zamawiajacy email zspsekretariat@poczta.fm, zszkol@o2.pl
Adres strony url http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Zadbaj o swoją przyszłość” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka samorządu terytorialnego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zspkoniecpol.4bip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w Zespole Szkół w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej 26, 42-230 Koniecpol, sekretariat pokój nr: 42 w terminie najpóźniej do 29 października 2020 r. do godz. 12:00.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół w Koniecpolu, ul. Armii Krajowej 26 42-230 Koniecpol
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa sprzętu komputerowego”
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych w Zespole Szkół w Koniecpolu. Na zamówienie składa się: SPRZĘT KOMPUTEROWY: • Komputer wraz z monitorem - 52 szt. • Oprogramowanie biurowe – 52 szt. • Oprogramowanie antywirusowe – 50 szt. Gwarancja: min 36 miesięcy zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Rozpoczęcie realizacji przedmiotu umowy - w dniu następnym po podpisaniu umowy. Zakończenie realizacji przedmiotu umowy – 22 grudnia 2020 r.
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp warunki.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający określone przez Zamawiającego na podstawie w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp warunki.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca zobowiązany jest do wykazania iż posiada zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże że wykonał należycie: - co najmniej 2 dostawy zgodne z przedmiotem zamówienia o wartości min. 150 000,00 zł brutto każda w terminie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu (załącznik nr 9- do SIWZ wykaz wykonanych dostaw).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, wraz z ofertą, zobowiązany jest do złożenia, aktualnych na dzień składania ofert, oświadczeń i dokumentów tj.: a) Wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ, zał. nr 1.1 do SIWZ, zał. nr 1.2 do SIWZ, b) pisemnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz 22 ust. 1b wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ, c) pisemnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 oraz ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp wg wzoru określonego w zał. nr 3 do SIWZ. d) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli dotyczy). e) załącznika nr 9 do SIWZ – wykazu wykonanych dostaw wraz z referencjami od podmiotów wskazanych w wykazie f) załącznika nr 4 do SIWZ – projekt umowy - opieczętowanego i podpisanego projektu umowy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest do złożenia wykazu oświadczeń i dokumentów wskazanych poniżej: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 24 ust. 1 oraz ust.5 pkt 1 Ustawy Pzp): a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienia z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, iż proponowany przez Wykonawców sprzęt komputerowy i biurowy odpowiada wymaganiom stawianym przez Zamawiającego: Dokumenty potwierdzające, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego zgodnie z formularzem wymaganych warunków technicznych będącym załącznikiem nr 1.2 do SIWZ tj. stosowne certyfikaty, oświadczenia i potwierdzenia opisane w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a) wykaz podwykonawców wraz z zakresem jaki zostanie im powierzony przy realizacji zamówienia wg wzoru określonego w zał. nr 5 do SIWZ – jeśli dotyczy, b) w przypadku, gdy Wykonawca ma polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w ust. 2 ppkt 1) lit. a)-d). Wykonawca jest zobowiązany również do przedstawienia dokumentów dotyczących w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, którego wskazane zdolności dotyczą – jeśli dotyczy. c) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO - załącznik nr 10 do SIWZ – oświadczenie RODO (jeśli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zgodnie z art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert), ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania) przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian w treści umowy, w stosunku do oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) działania siły wyższej, zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany stawki podatku VAT, tj. dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia brutto jedynie w przypadku nie dającej się przewidzieć zmiany stawki podatku VAT w trakcie wykonywania umowy i gdy spełnienie świadczenia, z uwagi na tę zmianę stawki VAT, byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron stratą, zmiana taka może dotyczyć jedynie tej części wynagrodzenia, która dotyczy usług wykonywanych w trakcie obowiązywania nowej stawki VAT, d) zmiany przedmiotu umowy – w przypadku, gdy Wykonawca nie jest w stanie nabyć na rynku zaoferowanego w ofercie Wykonawcy sprzętu (np. wycofanie sprzętu z produkcji), zaoferowany przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze niż wymagane w SIWZ i Zamawiający wyrazi zgodę na dostarczenie innego sprzętu. e) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty. Na mocy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności przewidzianych przez Zamawiającego i określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający informuje, iż wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy pod rygorem nieważności mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.
IV 6 1 sposob udostepniania Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. Jedn. Dz. U. Z 2003 r., Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności; Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty;
IV 4 4 data 2020-10-29T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)