Serwis urządzeń bezpiecznego styku z siecią Internet

Data publikacji 2020-10-26
Data zakończenia 2020-11-03 00:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 601694-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 726110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest objęcie wsparciem serwisowym od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy, zgodnym z warunkami świadczenia serwisu opisanymi w OPZ, oraz przedłużenie okresu obowiązywania subskrypcji oprogramowania dla obecnie użytkowanych przez Zamawiającego urządzeń bezpiecznego styku z siecią Internet. Szczegółowy wykaz urządzeń oraz subskrypcji posiadanych przez Zamawiającego znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ, który zostanie przekazany Wykonawcom, zaproszonym do składania ofert w drugim etapie przetargu (po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 668ee8fc-b8c3-4b90-a208-b65f8c25f4ab
Biuletyn 601694-N-2020
Zamawiajacy nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Regon 000017319
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-955
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 599 80 48,
Zamawiajacy fax +48 22 596 59 05
Zamawiajacy email sekretariatDZZK@bgk.pl, Magdalena.Sawicka@bgk.pl
Adres strony url https://bgk.eb2b.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bgk.eb2b.com.pl/
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony https://bgk.eb2b.com.pl/ Zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres drogą pocztową na adres: Bank Gospodarstwa Krajowego, (Varso 2) ul. Chmielna 73, 00-801 Warszawa lub elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie https://bgk.eb2b.com.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Serwis urządzeń bezpiecznego styku z siecią Internet
Numer referencyjny DZZK/134/DI/2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest objęcie wsparciem serwisowym od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy, zgodnym z warunkami świadczenia serwisu opisanymi w OPZ, oraz przedłużenie okresu obowiązywania subskrypcji oprogramowania dla obecnie użytkowanych przez Zamawiającego urządzeń bezpiecznego styku z siecią Internet. Szczegółowy wykaz urządzeń oraz subskrypcji posiadanych przez Zamawiającego znajduje się w załączniku nr 1 do OPZ, który zostanie przekazany Wykonawcom, zaproszonym do składania ofert w drugim etapie przetargu (po podpisaniu umowy o zachowaniu poufności).
Cpv glowny przedmiot 72611000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-23T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu Umowy w następujących terminach: 1) świadczenie Serwisu zgodnie z terminami wskazanymi w OPZ; 2) przedłużenie okresu obowiązywania subskrypcji oprogramowania, w ramach Serwisu w terminie do 5 Dni Roboczych, liczonych od dnia podpisania Umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1) w zakresie warunku doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 (trzech) latach przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie: − co najmniej 2 (dwa) zamówienia, polegające na wdrożeniu i świadczeniu serwisu (lub świadczeniu tylko serwisu) dla urządzeń bezpiecznego styku z siecią Internet, o wartości każdego zamówienia co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe (w tym przypadku serwis), Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku wartość części zamówienia wykonanej do terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu powinna wynosić co najmniej 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Jeżeli wartość zamówienia określona została w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest do jej przeliczenia na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek opisany powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 2) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem, złożonym co najmniej z niżej wskazanych osób, które zostaną przez Wykonawcę skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia: • co najmniej dwie (2) osoby, posiadające aktualne certyfikaty inżynierskie ze ścieżki Security jednego ze wskazanych producentów urządzeń firewall: Fortigate, Palo Alto Networks, Check Point, Juniper, Cisco. • co najmniej dwie (2) osoby, posiadające aktualne certyfikaty inżynierskie jednego ze wskazanych producentów urządzeń typu loadbalancer z ochroną aplikacji: Citrix, Fortigate, F5, Imperva. Zamawiający dopuszcza posiadanie przez tę samą osobę więcej niż jednego z wymienionych certyfikatów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek opisany powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do niniejszego zaproszenia; 3) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn.zm.) - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do niniejszego zaproszenia; 4) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do niniejszego zaproszenia.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz doświadczenie – wzór - wykaz nr 1 ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz osób – wzór - wykaz nr 3;
Zakresie kryteriow selekcji a) wykaz zamówień („Wykaz nr 2”), wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane/są wykonywane, na załączniku, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ – wykaz nr 2; Zamawiający nie dopuszcza posłużenia się w Wykazie nr 2 tymi samymi usługami, które zostały umieszczone w Wykazie nr 1 ani też usługami, stanowiącymi potencjał podmiotu trzeciego. Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane/są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów – oświadczenie własne Wykonawcy wraz ze wskazaniem tych przyczyn. b) wykaz osób („Wykaz nr 4 – Dodatkowy „potencjał kadrowy”), którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ, posiadających uprawnienia określone w cz. VI pkt 2) SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza posłużenia się w Wykazie nr 4 tymi samymi osobami, które zostały umieszczone w Wykazie nr 3 ani też osobami, stanowiącymi potencjał podmiotu trzeciego. Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza lub równa 5 (pięć), Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5 (pięć), Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 (pięciu) Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z procedurą określoną poniżej. Kwalifikacja na listę Wykonawców zaproszonych do składania ofert nastąpi na podstawie oceny punktowej dodatkowego wykazu wykonanych/wykonywanych zamówień oraz dodatkowego wykazu osób, które Wykonawca musi przedłożyć na wezwanie Zamawiającego . Do dodatkowego wykazu wykonanych/wykonywanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, iż zamówienia zostały wykonane należycie. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza posłużenia się w dodatkowym wykazie wykonanych/wykonywanych zamówień tymi samymi zamówieniami, a w dodatkowym wykazie osób – tymi samymi osobami, które zostały umieszczone odpowiednio w podstawowych wykazach, składanych na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, ani też zamówieniami lub osobami, stanowiącymi potencjał podmiotu trzeciego. Zamówienia z wykazu wykonanych/wykonywanych zamówień muszą spełniać te same wymagania, które zostały określone w warunkach, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne – zgodnie z rozdz. VI SIWZ. Za każde zamówienie z wykonanych/wykonywanych zamówień, spełniające wymagania określone przez Zamawiającego, zostaną przyznane 2 punkty, przy czym łącznie za wykaz wykonanych/wykonywanych Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 punktów. Wskazane jest sporządzenie wykazu zamówień w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz doświadczenie – wykaz nr 2 . Osoby z wykazu osób muszą spełniać te same wymagania, które zostały określone w warunkach, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, przy czym nie ma znaczenia, które z poszczególnych, określonych wymagań spełnia każda z tych osób. Za każdą osobę z wykazu osób, spełniającą wymagania określone przez Zamawiającego, zostanie przyznany 1 punkt, przy czym łącznie za wykaz osób Wykonawca może otrzymać maksymalnie 5 punktów. Wskazane jest sporządzenie wykazu osób w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ – Wykaz potencjał kadrowy – wykaz nr 4. W przypadku, gdy po dokonaniu oceny w sposób określony powyżej, na ostatnim miejscu kwalifikującym Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu znajdzie się więcej niż 1 Wykonawca, do składania ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, którzy znajdą się na tym miejscu.
Tryb udzielenia zamowienia 1
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców zaproszonych do składania ofert. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 17.000,00 (słownie: siedemnaście tysięcy) PLN 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, tj. 30 dni, włącznie z dniem składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert, o godz. 11:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. b) w gwarancjach bankowych c) w gwarancjach ubezpieczeniowych d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. e) w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony w Banku Gospodarstwa Krajowego nr konta 62 1130 0007 0000 0000 1390 0619 z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu DZZK/134/DI/2020”. Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 4.Potwierdzeniem skutecznego wniesienia wadium będzie: 1) w przypadku wadium w formie pieniężnej – data i godzina zaksięgowania wpływu środków na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenie dowodu wpłaty zaleca się dołączyć do oferty; 2) w przypadku wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Dokument należy przekazać w następujący sposób: dokumenty oryginalne dostarczyć w odrębnym opakowaniu wraz z ofertą, albo złożyć w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta (osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta), za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 1. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na nieoprocentowanym rachunku bankowym Zamawiającego. 2. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej musi ona zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) oznaczenie (numer) postępowania, 3) termin ważności wadium – odpowiadający terminowi związania ofertą. 4. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 ustawy Pzp, to jest: - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp; oraz - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postepowania. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Beneficjentem gwarancji wadialnej jest Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa.
Maksymalna liczba wykonawcow 5
Znaczenie warunkow wykonawcow Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza lub równa 5 (pięć), Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5 (pięć), Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 (pięciu) Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z procedurą określoną poniżej. Kwalifikacja na listę Wykonawców zaproszonych do składania ofert nastąpi na podstawie oceny punktowej dodatkowego wykazu wykonanych/wykonywanych zamówień oraz dodatkowego wykazu osób, które Wykonawca musi przedłożyć na wezwanie Zamawiającego . Do dodatkowego wykazu wykonanych/wykonywanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, iż zamówienia zostały wykonane należycie. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza posłużenia się w dodatkowym wykazie wykonanych/wykonywanych zamówień tymi samymi zamówieniami, a w dodatkowym wykazie osób – tymi samymi osobami, które zostały umieszczone odpowiednio w podstawowych wykazach, składanych na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, ani też zamówieniami lub osobami, stanowiącymi potencjał podmiotu trzeciego. Zamówienia z wykazu wykonanych/wykonywanych zamówień muszą spełniać te same wymagania, które zostały określone w warunkach, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne – zgodnie z rozdz. VI SIWZ. Za każde zamówienie z wykonanych/wykonywanych zamówień, spełniające wymagania określone przez Zamawiającego, zostaną przyznane 2 punkty, przy czym łącznie za wykaz wykonanych/wykonywanych Wykonawca może otrzymać maksymalnie 10 punktów. Wskazane jest sporządzenie wykazu zamówień w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ – Wykaz doświadczenie – wykaz nr 2 . Osoby z wykazu osób muszą spełniać te same wymagania, które zostały określone w warunkach, które powinien spełniać wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, przy czym nie ma znaczenia, które z poszczególnych, określonych wymagań spełnia każda z tych osób. Za każdą osobę z wykazu osób, spełniającą wymagania określone przez Zamawiającego, zostanie przyznany 1 punkt, przy czym łącznie za wykaz osób Wykonawca może otrzymać maksymalnie 5 punktów. Wskazane jest sporządzenie wykazu osób w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ – Wykaz potencjał kadrowy – wykaz nr 4. W przypadku, gdy po dokonaniu oceny w sposób określony powyżej, na ostatnim miejscu kwalifikującym Wykonawców do dalszego udziału w postępowaniu znajdzie się więcej niż 1 Wykonawca, do składania ofert zostaną zaproszeni wszyscy Wykonawcy, którzy znajdą się na tym miejscu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy (IPU)
IV 6 1 sposob udostepniania 1) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp nie udostępnia części SIWZ na stronie internetowej (załącznik nr 1 do OPZ), ponieważ są to informacje o charakterze chronionym w rozumieniu art. 8 ust. 2a ustawy Pzp i nie mogą zostać udostępnione na zasadach ogólnych (dalej „Informacje Chronione”). 2) Zgodnie z dyspozycją art. 37 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące zasady udostępnienia Informacji Chronionych: a) wykonawca może uzyskać dostęp do Informacji Chronionych na wniosek podpisany przez uprawnionego do reprezentacji przedstawiciela wykonawcy (wnioski należy składać zgodnie z rozdziałem XVIII pkt 2 SIWZ), zawierający również: b) następujące dokumenty:  Umowa do zachowaniu poufności otrzymanych informacji (wzór Umowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ ) podpisane przez uprawnionego do reprezentacji przedstawiciela wykonawcy, c) Informacje Chronione będą przekazywane wykonawcy, po weryfikacji wniosku i jego załączników, d) Informacje Chronione będą przekazywane poprzez Platformę Zakupową lub pocztą elektroniczną na wskazany we wniosku adres e-mail lub osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru; 3) Zobowiązanie do zachowania poufności jest nieograniczone w czasie i trwa pomimo nie złożenia przez Wykonawcę wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (dalej zwany „Wnioskiem”), oferty lub nie wybrania złożonej przez Wykonawcę oferty do realizacji zamówienia, jak również w przypadku wyboru oferty do realizacji. Wykonawca/Podwykonawca oraz ich pracownicy zobowiązani są nie ujawniać Informacji Chronionych osobom trzecim zarówno w okresie trwania postępowania o zamówienie publiczne, jak i po ogłoszeniu jego wyniku oraz po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą. 4. Część informacji dotycząca infrastruktury teleinformatycznej Zamawiającego (załącznik do OPZ – dalej „materiały zastrzeżone“) stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.). Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, będą zobowiązani podpisać umowę dotyczącą zachowaniu udostępnionej informacji w poufności.
IV 6 1 srodki ochrony Chroniony charakter części OPZ: Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp nie udostępnia części SIWZ na stronie internetowej (załącznik nr 1 do OPZ), ponieważ są to informacje o charakterze chronionym w rozumieniu art. 8 ust. 2a ustawy Pzp i nie mogą zostać udostępnione na zasadach ogólnych (dalej „Informacje Chronione”).
IV 4 4 data 2020-11-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Maksymalna cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)