GuidZP400 |
51dfc78a-16ee-4143-a40a-2510691441f2
|
Biuletyn |
601995-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
|
Regon |
28060368400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Saperska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-073
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 32 28 15
|
Zamawiajacy fax |
261 32 34 50
|
Zamawiajacy email |
22wog.zamowienia@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Skarb Państwa - 22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska bud. nr 1 kancelaria jawna pok. 32
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawy mięsa, produktów mięsnych i mięsa drobiowego”
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: 22WOG-ZP.2712.47.2020/T/10.11/2100/D/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa, produktów mięsnych i mięsa drobiowego" zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do jednostek wojskowych w miejscowościach Olsztyn, Lidzbark Warmiński i Lipowiec , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ, z podziałam na 6 części, w ogólnej ilości 35 508 kg z opcją, w tym zamówienie podstawowe 17 754kg.
2. Dostawy środków spożywczych będą realizowane sukcesywnie.
3. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF) - Opis przedmiotu zamówienia (Minimalne Wymagania Jakościowe). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji - dostarczanie do Odbiorców środków spożywczych na wezwanie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
5. Produkty muszą spełniać wymagania wynikające z:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. 2019 poz. 1252), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
2) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 30.04.2004 r.),
3) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. DU. z 2019r. poz. 2178), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
4) przywołanych w załączniku do umowy (opis przedmiotu zamówienia) wymagań jakościowych, metod badań, warunków przechowywania i pakowania dla produktów.
5) ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego z dnia 16 grudnia 2005 r.
(t.j. Dz. U. 2020 poz. 1753)
6) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustalające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego.
6. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Odbiorców ponosi Wykonawca.
7. Częstotliwość dostaw: część 1,2 i 3 - 2 razy w tygodniu, część 4,5,6 – 1 raz w tygodniu
8. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie posiadające obywatelstwa polskiego muszą uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18).
9. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy: - posiadają uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1252) dla Wykonawcy, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego lub zwierzęcego lub żywność zwierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego i produkty pochodzenia zwierzęcego - Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów wskazanych w Rozdziale VIII
- dysponują wdrożonym oraz stosowanym systemem bezpieczeństwa żywności HACCP - Zamawiający dokona oceny na podstawie dokumentów wskazanych w Rozdziale VIII
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - na podstawie oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny - na podstawie oświadczenia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub wskazania przez Wykonawcę możliwości ich pobrania za pomocą bezpłatnych, ogólnodostępnych baz danych wskazując adres strony internetowej
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Aktualna decyzja administracyjna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia
lub:
aktualna decyzja administracyjna Państwowego Powiatowego Inspektora Weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art.20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego z dnia 16 grudnia 2005 r. (t.j Dz. U. 2020 poz. 1753)
lub:
aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organ urzędowej kontroli (Art.61 i 62 lub art. 122 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1252) - dotyczy podmiotów, o których mowa w art. 63 ust. 2 przywołanej ustawy).
2 Certyfikat systemu HACCP wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą;
lub
zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje Zasady systemu HACCP – Podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1252)
lub
protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymanie systemu HACCP na postawie art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień umowy mogą być dokonane przy wystąpieniu następujących uwarunkowań w zakresie:
1) zmiany stawki VAT w przypadku ich urzędowej zmiany;
2) zmiany limitów środków spożywczych poprzez dokonywanie korekt ilościowych w limitach między poszczególnymi Odbiorcami lub między poszczególnymi produktami. Zmiany nie mogą spowodować przekroczenia ogólnej ilości środków spożywczych określonej w § 1 ust. 1 oraz całkowitej wartości umowy określonej w § 2 ust. 1;
3) zmiany częstotliwości dostaw do Odbiorców w przypadku konieczności dostosowania do aktualnych potrzeb Odbiorców;
4) w przypadku różnych cen środków spożywczych dla poszczególnych Odbiorców ceną obowiązującą będzie cena części, do której dokonano przesunięcia limitu;
5) wstrzymanie dostaw, z powodu braku produktu na rynku krajowym udokumentowanego przez Wykonawcę;
6) ograniczenia lub wstrzymania produkcji środków spożywczych, objęcia pracowników Wykonawcy kwarantanną, lub innych okoliczności mających istotny wpływ na prawidłowość realizacji dostaw, a wynikających bezpośrednio z okolicznościami związanymi z występowaniem COVID-19, które to okoliczności zostaną niezwłocznie zgłoszone i udokumentowane Zamawiającemu;
7) w przypadkach zmniejszenia stanów osobowych, wynikających z restrukturyzacji Sił Zbrojnych, zmian obowiązujących aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości i częstotliwości dostaw środków spożywczych. Wartością końcową umowy będzie wówczas wartość faktycznie zrealizowanych dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych i prawnych z tego tytułu.
|
IV 4 4 data |
2020-11-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa i produktów mięsnych do Odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Olsztyn
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa i produktów mięsnych" zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do jednostek wojskowych w miejscowości Olsztyn, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF), w ogólnej ilości 16 460 z opcją, w tym zamówienie podstawowe8 230 kg. 2. Dostawy środków spożywczych będą realizowane sukcesywnie. 3. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF) - Opis przedmiotu zamówienia (Minimalne Wymagania Jakościowe). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji - dostarczanie do Odbiorców środków spożywczych na wezwanie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
5. Produkty muszą spełniać wymagania wynikające z:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. 2019 poz. 1252), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
2) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 30.04.2004 r.),
3) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. DU. z 2019r. poz. 2178), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
4) przywołanych w załączniku do umowy (opis przedmiotu zamówienia) wymagań jakościowych, metod badań, warunków przechowywania i pakowania dla produktów.
5) ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego z dnia 16 grudnia 2005 r.
(t.j. Dz. U. 2020 poz. 1753)
6) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustalające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego.
6. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Odbiorców ponosi Wykonawca.
7. Częstotliwość dostaw: 2 razy w tygodniu.
8. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie posiadające obywatelstwa polskiego muszą uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18).
9. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa i produktów mięsnych do Odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Lidzbark Warmiński
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa i produktów mięsnych" zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do jednostek wojskowych w miejscowości Lidzbark Warmiński, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF), w ogólnej ilości 10 140 z opcją, w tym zamówienie podstawowe 5 070 kg
2. Dostawy środków spożywczych będą realizowane sukcesywnie.
3. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF) - Opis przedmiotu zamówienia (Minimalne Wymagania Jakościowe). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji - dostarczanie do Odbiorców środków spożywczych na wezwanie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
5. Produkty muszą spełniać wymagania wynikające z:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. 2019 poz. 1252), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
2) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 30.04.2004 r.),
3) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. DU. z 2019r. poz. 2178), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
4) przywołanych w załączniku do umowy (opis przedmiotu zamówienia) wymagań jakościowych, metod badań, warunków przechowywania i pakowania dla produktów.
5) ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego z dnia 16 grudnia 2005 r.
(t.j. Dz. U. 2020 poz. 1753)
6) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustalające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego.
6. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Odbiorców ponosi Wykonawca.
7. Częstotliwość dostaw: część 1,2 i 3 - 2 razy w tygodniu, część 4,5,6 – 1 raz w tygodniu
8. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie posiadające obywatelstwa polskiego muszą uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18).
9. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa i produktów mięsnych do Odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Lipowiec, powiat Szczytno.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa i produktów mięsnych" zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do jednostek wojskowych w miejscowości Lipowiec, powiat Szczytno. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF), w ogólnej ilości 2 688 z opcją, w tym zamówienie podstawowe 1 344 kg. 2. Dostawy środków spożywczych będą realizowane sukcesywnie.
3. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF) - Opis przedmiotu zamówienia (Minimalne Wymagania Jakościowe). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji - dostarczanie do Odbiorców środków spożywczych na wezwanie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
5. Produkty muszą spełniać wymagania wynikające z:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. 2019 poz. 1252), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
2) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 30.04.2004 r.),
3) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. DU. z 2019r. poz. 2178), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
4) przywołanych w załączniku do umowy (opis przedmiotu zamówienia) wymagań jakościowych, metod badań, warunków przechowywania i pakowania dla produktów.
5) ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego z dnia 16 grudnia 2005 r.
(t.j. Dz. U. 2020 poz. 1753)
6) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustalające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego.
6. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Odbiorców ponosi Wykonawca.
7. Częstotliwość dostaw: 2 razy w tygodniu.
8. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie posiadające obywatelstwa polskiego muszą uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18).
9. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa drobiowego do odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Olsztyn
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa drobiowego" zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do jednostek wojskowych w miejscowości Olsztyn, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF), w ogólnej ilości 3 040 z opcją, w tym zamówienie podstawowe 1 520 kg. 2. Dostawy środków spożywczych będą realizowane sukcesywnie.
3. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF) - Opis przedmiotu zamówienia (Minimalne Wymagania Jakościowe). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji - dostarczanie do Odbiorców środków spożywczych na wezwanie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
5. Produkty muszą spełniać wymagania wynikające z:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. 2019 poz. 1252), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
2) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 30.04.2004 r.),
3) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. DU. z 2019r. poz. 2178), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
4) przywołanych w załączniku do umowy (opis przedmiotu zamówienia) wymagań jakościowych, metod badań, warunków przechowywania i pakowania dla produktów.
5) ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego z dnia 16 grudnia 2005 r.
(t.j. Dz. U. 2020 poz. 1753)
6) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustalające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego.
6. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Odbiorców ponosi Wykonawca.
7. Częstotliwość dostaw: część 1 raz w tygodniu
8. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie posiadające obywatelstwa polskiego muszą uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18).
9. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa drobiowego do Odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Lidzbark Warmiński.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa drobiowego" zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do jednostek wojskowych w miejscowości (garnizonie) Lidzbark Warmiński., zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF), w ogólnej ilości 2 940 z opcją, w tym zamówienie podstawowe 1 470 kg. 2. Dostawy środków spożywczych będą realizowane sukcesywnie.
3. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF) - Opis przedmiotu zamówienia (Minimalne Wymagania Jakościowe). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji - dostarczanie do Odbiorców środków spożywczych na wezwanie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
5. Produkty muszą spełniać wymagania wynikające z:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. 2019 poz. 1252), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
2) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 30.04.2004 r.),
3) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. DU. z 2019r. poz. 2178), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
4) przywołanych w załączniku do umowy (opis przedmiotu zamówienia) wymagań jakościowych, metod badań, warunków przechowywania i pakowania dla produktów.
5) ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego z dnia 16 grudnia 2005 r.
(t.j. Dz. U. 2020 poz. 1753)
6) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustalające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego.
6. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Odbiorców ponosi Wykonawca.
7. Częstotliwość dostaw: 1 raz w tygodniu
8. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie posiadające obywatelstwa polskiego muszą uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18).
9. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa drobiowego do Odbiorcy w miejscowości (garnizonie) Lipowiec, powiat Szczytno
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy mięsa drobiowego" zwanych dalej środkami spożywczymi lub produktami, do jednostek wojskowych w miejscowości (garnizonie) Lipowiec, powiat Szczytno, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF), w ogólnej ilości 240 z opcją, w tym zamówienie podstawowe 120 kg. 2. Dostawy środków spożywczych będą realizowane sukcesywnie.
3. Parametry jakościowe, wymagany (minimalny) okres gwarancji – zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ (PDF) - Opis przedmiotu zamówienia (Minimalne Wymagania Jakościowe). Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na warunkach zgodnych z określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji - dostarczanie do Odbiorców środków spożywczych na wezwanie Zamawiającego, w ilościach przez niego wskazanych w terminie realizacji umowy oraz cenach jednostkowych określonych w formularzu cenowym.
5. Produkty muszą spełniać wymagania wynikające z:
1) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r., o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(t.j. Dz. U. 2019 poz. 1252), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
2) rozporządzenia (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L 139 z 30.04.2004 r.),
3) ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. DU. z 2019r. poz. 2178), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, aktów implementowanych,
4) przywołanych w załączniku do umowy (opis przedmiotu zamówienia) wymagań jakościowych, metod badań, warunków przechowywania i pakowania dla produktów.
5) ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego z dnia 16 grudnia 2005 r.
(t.j. Dz. U. 2020 poz. 1753)
6) rozporządzenia (WE) Nr 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustalające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego.
6. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Odbiorców ponosi Wykonawca.
7. Częstotliwość dostaw: 1 raz w tygodniu
8. Osoby biorące udział w realizacji zamówienia nie posiadające obywatelstwa polskiego muszą uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18).
9. W trakcie realizacji zamówienia zabrania się używania aparatów latających nad terenem wojskowym.
|
| |