GuidZP400 |
3ab02fff-28f0-4324-b615-a674d869164b
|
Biuletyn |
601626-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
|
Regon |
10946700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Nowy Targ
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42377
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-141
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7779230, 7779231
|
Zamawiajacy fax |
717 779 229
|
Zamawiajacy email |
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 138
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych na potrzeby kampanii Wrocław Nie Marnuje
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/66/2020/WSR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Butelka szklana 1000 szt.
2.Metalowa słomka 250 szt.
3.Worek na żywność 900 szt.
4.Składana torba 500 szt.
5.Torba wielorazowego użytku 1000 szt.
6.Gra karciana edukacyjna – Piotruś 250 szt.
7.Gra memo 250 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
40605,42
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonawca wykonał z należytą starannością przynajmniej trzy zamówienia polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostarczeniu materiałów promocyjnych (gadżetów) o minimalnej wartości dostawy 20 000,00 zł brutto każda
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
2) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku opisanego
w dziale VII pkt 1 ppkt 2) SIWZ, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101, informacji
z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem
dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty
w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana treści Umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej,
z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy,
2) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych niż określone w ust. 2 sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych,
tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
4. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: - zmiana nr rachunku bankowego Wykonawcy, - zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, - zmiana danych teleadresowych.
5. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w ust 4 nie wymaga sporządzenia aneksu,
a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
6. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-11-05T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi 2020-11-05 o godz. 10:15
|