Dostawa pomocy dydaktycznych związanych z nauczaniem matematyki dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego

Data publikacji 2020-11-10
Data zakończenia 2020-11-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 608370-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych związanych z nauczaniem matematyki dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część nr 1: dostawa 12 rodzajów zestawów pomocy dydaktycznych, w ilościach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. Część nr 2: dostawa 2 rodzajów zestawów klocków, w ilościach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f9642fb3-4531-4ec2-bb98-0362513efc18
Biuletyn 608370-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 12870000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url http://www.uni.lodz.pl/
Adres strony internetowej http://www.uni.lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18, na podstawie umowy nr POWR.03.01.00-00-KN53/18-00 z dnia 12.12.2018 r.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać na adres Zamawiającego – Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem dla Działu Zakupów UŁ.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych związanych z nauczaniem matematyki dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego
Numer referencyjny 117/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych związanych z nauczaniem matematyki dla Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Łódzkiego. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część nr 1: dostawa 12 rodzajów zestawów pomocy dydaktycznych, w ilościach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. Część nr 2: dostawa 2 rodzajów zestawów klocków, w ilościach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 20 dni od dnia zawarcia umowy o zamówienia publiczne.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na platformie zakupowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na platformie zakupowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. 2. gdy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza ich zmianę na pomoce dydaktyczne nie gorsze niż zaoferowane. W przypadku wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanych przez Wykonawcę pomocy dydaktycznych. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę pomocy będących przedmiotem umowy na inne, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana pomocy nie może spowodować zmiany ceny, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia; 3. Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 4. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5. Gdy Wykonawcę, któremu - zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 6. Zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
IV 4 4 data 2020-11-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa 12 rodzajów zestawów pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 20 dni od dnia zawarcia umowy o zamówienia publiczne.
Zalacznik krotki opis dostawa 12 rodzajów zestawów pomocy dydaktycznych, w ilościach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa 2 rodzajów zestawów klocków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 20
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie nie dłuższym niż 20 dni od dnia zwarcia umowy o zamówienia publiczne.
Zalacznik krotki opis dostawa 2 rodzajów zestawów klocków, w ilościach wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2b do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)