| GuidZP400 |
3592e93e-a805-44b8-a3cd-09452db15456
|
| Biuletyn |
609729-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
30892700000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Obryte
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
188
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Obryte
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
07-215
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-29 7411080 w. 30
|
| Zamawiajacy fax |
0-29 7411080
|
| Zamawiajacy email |
dpsobryte@wp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt pod nazwą „Wsparcie dla Mazowsza” nr POWR.02.08.00-00-0100/20 finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielna powiatowa jednostka organizacyjna
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dpsobryte.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsobryte.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście, pocztą tradycyjną lub przez posłańca (kuriera)
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej 07-215 Obryte 188 Blok h - Administracja, Sekretariat
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla Domu Pomocy Społecznej w Obrytem
|
| Numer referencyjny |
DPS.ZP.264/PN4/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w Obrytem w ramach realizacji projektu pn.: „Wsparcie dla Mazowsza”, realizowanego przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 zadań (części) :
Zadanie 1 – zakup i dostawa maseczek ochronnych
Zadanie 2 – zakup i dostawa jednorazowych rękawiczek nitrylowych
Zadanie 3 – zakup i dostawa kombinezonów ochronnych
Zadanie 4 – zakup i dostawa środków do dezynfekcji rąk i powierzchni
Zadanie 5 - zakup i dostawa termometrów bezdotykowych
Zadanie 6 – zakup i dostawa przyłbic ochronnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zapotrzebowanie ilościowe i minimalne parametry techniczne dla poszczególnych zadań zawierają Załącznik Nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e oraz 2f do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia /Formularz asortymentowo – cenowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach wszystkich 6 zadań lub jednej oferty obejmującej realizację całości zamówienia. Celem realizacji zamówienia jest zapewnienie właściwej opieki nad osobami przebywającymi w Domu Pomocy Społecznej w Obrytem oraz ochrona zdrowia i życia Mieszkańców Domu w okresie pandemii COVID-19, przeciwdziałanie jej negatywnym skutkom oraz zapewnienie bezpieczeństwa pracy personelowi Domu świadczącemu bezpośrednią opiekę nad pensjonariuszami DPS Obryte.
|
| Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-11-28T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Na potrzeby realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, wynikającą z aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, ocenione zostanie jako spełnienie wskazanego wyżej warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, ocenione zostanie jako spełnienie wskazanego wyżej warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Złożenie przez Wykonawcę wraz z ofertą wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ, ocenione zostanie jako spełnienie wskazanego wyżej warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Żądanie kierowane na podstawie art. 26, ust. 2 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jest „zwolniony” z obowiązku złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
W związku z tym, iż zarówno Krajowy Rejestr Sądowy oraz Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej są bezpłatnymi rejestrami dostępnymi dla każdego, Wykonawca nie ma obowiązku dołączania odpisów z tych rejestrów do oferty, a ich brak nie będzie powodować dla Wykonawcy negatywnych konsekwencji.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Informacje w tym zakresie zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. W jej treści, podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku, gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć przed jej zawarciem.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa maseczek ochronnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa maseczek ochronnych chirurgicznych, fabrycznie nowych, jednorazowego użytku, odpornych na przesiąkanie, wzmocnionych w jednej krawędzi dla umożliwienia dopasowania maseczki do nosa zapewniając szczelne przyleganie, trójwarstwowa, wiązana z tyłu na troki lub z gumką umożliwiającą jej założenie na uszy, z zakładkami (harmonijką) umożliwiającą dopasowanie maseczki do kształtu twarzy – zakrycie nosa, ust i brody. Spełniająca wytyczne Ministerstwa Zdrowia zamieszczone na stronie: https://www.gov.pl/web/zdrowie/informacje-dotyczace-produktow-wykorzystywanych-podczas-zwalczania-covid-19 w ilości 10500 sztuk oraz Masek ochronnych, fabrycznie nowych FFP2, skuteczność filtracji nie mniejsza, niż 94%, posiadająca deklarację zgodności CE, spełniająca standardy bezpieczeństwa określone w przepisach Unii Europejskiej, Spełniająca wytyczne Ministerstwa Zdrowia zamieszczone na stronie: https://www.gov.pl/web/zdrowie/informacje-dotyczace-produktow-wykorzystywanych-podczas-zwalczania-covid-19 w ilości 1500 sztuk.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa ochronnych rękawiczek jednorazowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych jednorazowych rękawiczek nitrylowych w różnych rozmiarach w łącznej ilości 120000 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2b do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa kombinezonów ochronnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18114000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kombinezonów ochronnych. Zamówienie obejmuje dostawę 1000 sztuk ochronnych kombinezonów jednorazowego użytku oraz 31 sztuk kombinezonów wielorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2c do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa środków do mycia i dezynfekcji
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24455000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1200 lirów płynu do dezynfekcji rąk oraz 1600 litrów płynów i preparatów do mycia i dezynfekcji powierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2d do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa termometrów bezdotykowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38412000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę 15 sztuk termometrów bezdotykowych na podczerwień, przeznaczonych do dokonywania temperatury ciała i obiektów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2e do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa przyłbic ochronnych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18143000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-11-28T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1600 sztuk przyłbic ochronnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2f do SIWZ.
|
| | |