| GuidZP400 |
0087f395-b70e-47bd-8e05-757cfbf5fbcf
|
| Biuletyn |
609603-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum e-Zdrowia
|
| Regon |
001377706
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisława Dubois
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
5A
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-184
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 5970927,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
wzp@csioz.gov.pl,
|
| Adres strony url |
www.cez.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka budżetowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.cez.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cez.gov.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://miniportal.uzp.gov.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Wykonawca nieposiadający możliwości złożenia oferty w formie elektronicznej może złożyć ją w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, w zamkniętej kopercie i oznakować zgodnie z opisem określonym w rozdziale X SIWZ.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum e-Zdrowia ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup licencji Commvault do Office 365 w celu rozbudowy posiadanego przez Zamawiającego systemu kopii zapasowych oraz wdrożenie kopii zapasowych dla 400 kont.
|
| Numer referencyjny |
WRZ.270.115.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Dostawa 600 licencji na tworzenie kopii zapasowych środowiska chmurowego Office 365 CV-BR-MB Commvault Complete Backup & Recovery for Mailboxes & Cloud Apps, Per User, Perpetual lub dostarczenie oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania wskazane w Załączniku nr 1 do OPZ, pkt III.
2. Wdrożenie w środowisku Zamawiającego funkcjonalności kopii zapasowych środowiska chmurowego Office 365, dla 400 kont office 365 przy użyciu oprogramowania Commvault dostarczonego w ramach tego postępowania lub dostarczenie oprogramowania równoważnego, spełniającego wymagania wskazane w Załączniku nr 1 do OPZ, pkt III.
|
| Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Informacje na temat katalogow |
2. Zamawiający wymaga aby, wdrożenie funkcjonalności kopi zapasowych środowiska chmurowego Office 365 lub oprogramowania równoważnego nie trwało dłużej niż 14 Dni Roboczych od dnia zawarcia umowy.
3. Zamawiający wymaga dostarczenia licencji w terminie 3 Dni Roboczych od dnia zawarcia umowy.
4. Rozpoczęcie wdrożenia w środowisku Zamawiającego funkcjonalności kopii zapasowych nie może być dłuższe niż 7 Dni Roboczych od dnia zawarcia umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, w tym okresie – wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto każde lub jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, polegające na dostarczeniu i wdrożeniu licencji Commvault.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej:
Lp. Nazwa pełnionej roli Kwalifikacje Minimalna liczba udostępnionych osób: 1. Inżynier koordynator Osoba spełniająca następujące warunki:
• posiada minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie administracji systemu kopii zapasowych Commvault. 1. Inżynier techniczny Osoba spełniająca następujące warunki:
• posiada minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie administracji systemu kopii zapasowych Commvault.
|
| Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane potwierdzające spełnienie warunków określonych w rozdz. V.1.2.3 SIWZ – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
b) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (jeżeli są wymagane), a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnych z wymogami określonymi w rozdz. V.1.2.4 SIWZ – sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ;
2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI pkt. 1 lit. a) i b ) SIWZ;
3) oświadczenie o udostępnianiu zasobów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, (jeżeli dotyczy).
2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty, składanej w formie elektronicznej, dołączyć stosowne pełnomocnictwo w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Do oferty składanej w formie pisemnej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument winien być załączony do oferty w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
2) zmianie podlega sposób wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna dla wykonania celu Umowy;
3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili składania ofert, nie powodujących zmiany przedmiotu Umowy;
5) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu Umowy.
2. Strony dopuszczają możliwość zmian Umowy w innych przypadkach przewidzianych zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| IV 6 6 |
Centrum e-Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa (dalej: „Centrum”) przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986, z późn. zm.). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych.
W świetle powyższego Centrum informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Centrum e-Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa, REGON: 001377706, NIP: 5251575309, skrytka ePUAP: /cezgovpl/SkrytkaESP, email: biuro@cez.gov.pl
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: IOD Centrum e-Zdrowia, 00-184 Warszawa, ul. Stanisława Dubois 5A; e-mail: iod@cez.gov.pl
3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej Centrum. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Centrum mogło prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki.
Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych zostały zawarte w rozdziale XVIII SIWZ.
|