Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa

Data publikacji 2020-11-12
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609713-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302133008, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w podziale na części:
1) Dostawa komputerów przenośnych i oprogramowania
2) Dostawa komputerów stacjonarnych i oprogramowania
3) Dostawa stacji roboczych i oprogramowania
4) Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS
5) Dostawa akcesoriów peryferyjnych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81a72dd2-4f27-4454-b406-568e1674b5f0
Biuletyn 609713-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Regon 12261725000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powsińska
Zamawiajacy adres numer domu 69/71
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-903
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 61 18
Zamawiajacy fax 22 694 61 21
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
Adres strony url https://zamowienia.gov.pl/ lub https://centrum.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zamawiającym jest Główny Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa, al. Jana Pawła II 11, 00-828 Warszawa (NIP: 526-26-05468 / Regon: 017508290) w imieniu i na rzecz którego działa: Centrum Obsługi Administracji Rządowej, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawal
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.gov.pl/ lub https://centrum.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.gov.pl/ lub https://centrum.gov.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zamowienia.gov.pl/ lub https://centrum.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Numer referencyjny 2020/77
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w podziale na części: 1) Dostawa komputerów przenośnych i oprogramowania 2) Dostawa komputerów stacjonarnych i oprogramowania 3) Dostawa stacji roboczych i oprogramowania 4) Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS 5) Dostawa akcesoriów peryferyjnych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow 1. Termin dostawy zamówienia - w zakresie każdej części zamówienia - wynosi maksymalnie do 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Termin dostawy zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 11 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień. 3. Realizacja dostawy odbędzie według Załącznika nr 7 do SIWZ - Lista dystrybucyjna.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w Rozdział IX podrozdział I ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. . Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdział IX podrozdział I ust. 1. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale IX podrozdziale I ust. 1 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Powyższy dokument należy zamieścić na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje”. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy pobrane przez Zamawiającego dokumenty nie są w języku polskim Wykonawca zobowiązany jest złożyć tłumaczenie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4 do SIWZ 3) Dokumenty wynikające ze Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX podrozdział I ust. 1 SIWZ, 5) Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 346), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 6) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność, 7) Zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 ppkt 3 SIWZ, 8) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie inna niż pieniężna,
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: część 1: 2 000,00 zł / część 2: 4 000,00 zł / część 3: 400,00 zł / część 4: 400,00 zł / część 5: 1 200,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu na konto bankowe wskazane w ust. 4, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 299) 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy COAR w: Banku Gospodarstwa Krajowego, o nr rachunku: 51 1130 1017 0020 1466 4390 0001. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku COAR.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana nazwy handlowej lub innego oznaczenia towaru wskazanego w ofercie nie powodująca zmiany przedmiotu umowy; 2) zmiany terminu realizacji dostaw z uwagi na: a) konieczność zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; b) okoliczności wynikających z działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy. 3) nastąpi zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy - przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 4) nastąpi zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, 5) nastąpi konieczność dostarczenia innego Sprzętu, posiadającego parametry nie gorsze niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w postępowaniu w celu zawarcia umowy ramowej, spowodowana zakończeniem produkcji Sprzętu lub wycofaniem danego modelu z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 6) nastąpi zmiana stron w umowie wynikających ze zmian organizacyjnych niezależnych od Zamawiającego np. poprzez podział Jednostki lub połączenie Jednostek, 7) nastąpi zmiana wynikająca z omyłki pisarskiej. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie pisemnego wniosku, przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego m.in. dokładny opis propozycji zmian oraz uzasadnienie calowości tych zmian lub oświadczenie producenta Sprzętu - w przypadku, o którym mowa w ust. 3 pkt 5. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich akceptacji przez drugą stronę.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 listopada 2020 r. o godz. 11:15 r. w siedzibie Zamawiającego w Warszawie (02 - 903) przy ul. Powsińskiej 69/71, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 107 2. Otwarcie ofert złożonych w formie elektronicznej nastąpi poprzez ich odszyfrowanie na Platformie. Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie przy ul. Powsińskiej 69/71, 02-903 Warszawa (dalej: „COAR”) przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, znajdujące się w publicznie dostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), mają charakter danych osobowych. 2. W świetle powyższego COAR informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Centrum Obsługi Administracji Rządowej Instytucja Gospodarki Budżetowej z siedzibą w Warszawie przy ul. Powsińskiej 69/71, 02- 903 Warszawa, wpisane do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000373135, REGON: 142746130, NIP: 5213590436. Nr zamówienia: 2020/77 Strona 3 z 40 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (dalej „IOD”, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: IOD COAR, 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71; e-mail: iod@centrum.gov.pl, tel. 22 694 64 49. 3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek administracji publicznej na podstawie przepisów Zarządzenia nr 100 Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie wskazania centralnego zamawiającego dla jednostek administracji rządowej oraz wskazania jednostek administracji rządowej zobowiązanych do nabywania zamówień od centralnego zamawiającego (M.P. z 2019 r. poz. 334). Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej COAR, ujawnionym w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby COAR mogło prawidłowo wypełniać nałożone na nie obowiązki. 4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy COAR oraz spółka eB2B Service spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie (adres: Al. Komisji Edukacji Narodowej 51 lok. U21, 02-797 Warszawa), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000426361, REGON: 146200473, NIP: 951-23-57-750, jako właściciel Platformy Zakupowej eB2B, za pomocą której COAR prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zamowienia.gov.pl/ lub www.platforma.eB2B.com.pl 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:  4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,  jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata - przez cały czas trwania umowy,  w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013. 6) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. 7) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. lub ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). 8) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy. 9) Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. 10) Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 11) Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów przenośnych i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy zamówienia - w zakresie każdej części zamówienia - wynosi maksymalnie do 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 11 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień. Wymagany jest minimum roczny okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancja zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 10 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa komputerów stacjonarnych i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy zamówienia - w zakresie każdej części zamówienia - wynosi maksymalnie do 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Wymagany jest minimum roczny okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancja zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 10 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień.Termin dostawy zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 11 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa stacji roboczych i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy zamówienia - w zakresie każdej części zamówienia - wynosi maksymalnie do 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 11 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień. Wymagany jest minimum roczny okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancja zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 10 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa zasilaczy awaryjnych UPS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy zamówienia - w zakresie każdej części zamówienia - wynosi maksymalnie do 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 11 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień. Wymagany jest minimum roczny okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancja zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 10 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów peryferyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Termin dostawy zamówienia - w zakresie każdej części zamówienia - wynosi maksymalnie do 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy zamówienia zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 11 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień. Wymagany jest minimum roczny okres gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia. Termin gwarancja zaoferowany przez Wykonawcę w pkt 10 Formularza oferty stanowi kryterium oceny ofert dla danej części zamówienia oraz będzie wiążący dla Wykonawcy na etapie realizacji zamówień.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia dla każdej części został określony w Istotnych postanowieniach umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawa
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)