| GuidZP400 |
f4ca6dd6-534c-4819-8f2c-332c03f1b988
|
| Biuletyn |
609696-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Szczeciński
|
| Regon |
00120877700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Pawła II
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
22a
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
70-453
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
91 4441151,
|
| Zamawiajacy fax |
-
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@usz.edu.pl,
|
| Adres strony url |
https://platformazakupowa.pl/pn/usz
|
| Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/usz
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/usz
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/usz
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/usz
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
FORMA PISEMNA
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Szczeciński, Dział Zamówień Publicznych pok. 205, al. Papieża Jana Pawła II 31, 70-453 Szczecin
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Przeprowadzenie badań ankietowych oraz wykonanie opracowania statystycznego do prowadzonego badania
|
| Numer referencyjny |
DP/371/158/20
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Część 1 - Konsultacja i merytoryczne dostosowanie dostarczonego narzędzia badawczego (maksymalnie 20 pytań, w tym 5 pytań metryczkowych), przeprowadzenie pilotażowego badania CAWI/CATI wśród firm rodzinnych w województwie lubuskim i zachodniopomorskim oraz przekazanie wyników w formie edytowalnego pliku MS Excel.
Próba:
Badanie n = 20 (10 z województwa zachodniopomorskiego i 10 z województwa lubuskiego)
Tematyka badania będzie dotyczyła aspektów finansowych funkcjonowania firm rodzinnych.
Po stronie zamawiającego jest dostarczenie narzędzia badawczego (objętość ankiety maksymalnie 20 pytań)
Część 2 - Opracowanie statystyczne dotyczące efektów działalności regionalnych funduszy rozwoju w Polsce polegające na:
konsultacjach, merytorycznym i informatycznym opracowaniu dostarczonego formularza badawczego,
cykliczne przeprowadzanie badania wśród regionalnych funduszy rozwoju w Polsce (co 6 miesięcy) przez okres 2 lat od daty przeprowadzenia pierwszego badania wraz z merytorycznym raportem z badania,
analiza statystyczna zgromadzonych danych,
przechowywanie zebranych danych przez okres co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Próba: opracowanie raportu n = 9 (liczba może wzrosnąć w przypadku powstania kolejnych regionalnych funduszy rozwoju)
Część 3 – opracowanie statystyczne do badania dotyczącego kształtowania kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży. Zakres prac:
konsultacje, doradztwo na etapie tworzenia formularza (ok. 45 pytań wielokrotnego wyboru);
konsultacje i wsparcie merytoryczne w czasie trwania badania;
dostarczenie materiałów dotyczących wykorzystanych metod, mierników;
korekta i dopracowanie formularzy ankietowych (pilotaż);
kodowanie danych, wprowadzanie danych, czyszczenie danych;
analiza statystyczna zgromadzonych danych, w tym:
• analiza struktury odpowiedzi z ankiety,
• analiza struktury odpowiedzi przez metrykę,
• analiza związków, w tym:
− tabele asocjacji (wielodzielcze),
− współczynniki Fi, C-Pearsona i V Cramera lub odpowiednie inne miary związków jakościowych w zależności od potrzeb,
− odpowiednie testy istotności (test chi kwadrat),
Zamawiający, z uwagi na nie zidentyfikowanie w zakresie przedmiotu zamówienia czynności noszących znamiona stosunku pracy nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, noszące znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
79311200-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Informacje na temat katalogow |
termin realizacji stanowi kryterium oceny
Kryterium 2 dla części 1 oraz 3 obliczone zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów = T, gdzie:
T - 0 pkt. – termin realizacji do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
T - 20 pkt. – termin realizacji do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
T - 40 pkt. – termin realizacji do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
Kryterium 2 dla części 2 obliczone zostanie w następujący sposób:
Liczba punktów = T, gdzie:
T - 0 pkt. – termin przeprowadzenia pierwszego badania do 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
T - 20 pkt. – termin przeprowadzenia pierwszego badania do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
T - 40 pkt. – termin przeprowadzenia pierwszego badania do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
|
| Okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należytym wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej:
a. dla części 1 zamówienia - co najmniej trzech usług badań metodą CAWI/CATI na rzecz uczelni wyższych o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto (każda);
b. dla części 2 zamówienia – co najmniej trzech usług badań metodą CAWI/CATI na rzecz uczelni wyższych o wartości co najmniej 2 000,00 zł brutto (każda);
c. dla części 3 zamówienia – co najmniej dwóch usług obejmujących wykonanie opracowania statystycznego na rzecz działalności naukowej o wartości co najmniej 2 000,00 zł brutto (każda);
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie wstępne - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP.
4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP:
1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Oświadczenie wstępne - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP.
4) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
2. Dokumenty wymagane po zamieszczeniu przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP:
1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
zgodnie z siwz
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:30
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Konsultacja i merytoryczne dostosowanie dostarczonego narzędzia badawczego (maksymalnie 20 pytań, w tym 5 pytań metryczkowych), przeprowadzenie pilotażowego badania CAWI/CATI wśród firm rodzinnych w województwie lubuskim i zachodniopomorskim oraz przekazanie wyników w formie edytowalnego pliku MS Excel
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79311200-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
Konsultacja i merytoryczne dostosowanie dostarczonego narzędzia badawczego (maksymalnie 20 pytań, w tym 5 pytań metryczkowych), przeprowadzenie pilotażowego badania CAWI/CATI wśród firm rodzinnych w województwie lubuskim i zachodniopomorskim oraz przekazanie wyników w formie edytowalnego pliku MS Excel
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Opracowanie statystyczne dotyczące efektów działalności regionalnych funduszy rozwoju w Polsce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
79311200-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Opracowanie statystyczne dotyczące efektów działalności regionalnych funduszy rozwoju w Polsce
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
opracowanie statystyczne do badania dotyczącego kształtowania kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
72316000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
21
|
| Zalacznik krotki opis |
opracowanie statystyczne do badania dotyczącego kształtowania kompetencji cyfrowych dzieci i młodzieży
|
| | |