| GuidZP400 |
2179d2a0-1a79-41d8-a093-3b54ef76ac6b
|
| Biuletyn |
609260-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
|
| Regon |
01525966300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Rakowiecka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
25/27
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
02-517
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 44 36 252,
|
| Zamawiajacy fax |
224436254
|
| Zamawiajacy email |
mokotow.wzp@um.warszawa.pl,
|
| Adres strony url |
www.mokotow.waw.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://zamowienia.um.warszawa.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zamowienia.um.warszawa.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
https://zamowienia.um.warszawa.pl - po przystąpieniu do przedmiotowego postępowania. Złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet OnePlace (https://oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację do aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowi zobowiązania do złożenia oferty.
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, osobiście lub za pośrednictwem, na adres siedziby Zamawiającego: ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup sprzętu komputerowego z dostawą na potrzeby Urzędu Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
|
| Numer referencyjny |
UD-IV-WZP.271.100.2020.DPE
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 150 szt. zestawów komputerowych typu All In One. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
487804,88
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2020-12-21T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy na potwierdzenie: zdolności zawodowej:
W zakresie doświadczenia – wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali co najmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda.
W przypadku podania w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu kwot w walutach obcych, Zamawiający do przeliczenia na PLN przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, należy dokonać odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykaz dostaw potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ).
Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych form:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;
• w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
2. Dowody określające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie; dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.
Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych form:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane;
• elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;
• w oryginale w formie pisemnej lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.
Dokument/-y należy złożyć:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie;
• w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie.
2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ)
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.
Dokument/-y należy złożyć:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie;
• w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie.
3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik.
Dokument/-y należy złożyć:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie;
• w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie.
4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzory druków stanowią załączniki nr 5 do SIWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik.
Dokument/-y należy złożyć:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie;
• w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie.
5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ).
Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności:
zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
Dokument należy złożyć:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku składania oferty elektronicznie;
• w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadku składania oferty pisemnie.
6. Informacja o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ)
Dokument należy złożyć:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie;
• w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie.
7. Formularz cenowy ofertowy (wzór druku stanowi załącznik nr 11 do SIWZ)
Dokument należy złożyć:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie;
• w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie.
8. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
Dokument należy złożyć:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza – w przypadku składania oferty elektronicznie;
• w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w notarialnie potwierdzonej kopii – w przypadku składania oferty pisemnie.
9. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 z późn. zm.) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ).
W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.
Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych form:
• w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;
• w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
|
| Aukcja elektroniczna |
1
|
| Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
https://zamowienia.um.warszawa.pl
|
| Elementy aukcji elektronicznej |
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej. W trakcie aukcji elektronicznej wykonawcy składają koleje korzystniejsze postąpienia dotyczące kryterium I - CENA - waga 60%. Czas trwania aukcji elektronicznej
wynosi 30 minut, licząc od jej rozpoczęcia.
|
| Informaje udostepnione wykonawcom |
W trakcie aukcji wykonawcom zostaną udostępnione informacje o kolejnych postąpieniach i pozycji w rankingu.
|
| Informaje przebiegu aukcji |
Aukcja elektroniczna zostanie przeprowadzona pod warunkiem, że w postępowaniu złożono, co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu. Kryterium oceny ofert w toku aukcji elektronicznej – cena 60%. Zamawiający zaprosi drogą elektroniczną do udziału w aukcji elektronicznej wykonawców, których oferty nie zostały odrzucone. Zamawiający otworzy aukcję elektroniczną w terminie nie krótszym niż 2 dni robocze od przekazania zaproszenia.
|
| Warunki do licytacji |
W toku aukcji elektronicznej wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego w systemie https://zamowienia.um.warszawa.pl, umożliwiającego wprowadzenie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Postąpienia, pod rygorem nieważności, składa się opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy lub osoby upoważnionej do składania postąpień w imieniu wykonawcy. W przypadku składania postąpień przez osobę upoważnioną wykonawca załącza do oferty stosowne pełnomocnictwo. Zamawiający ustala wysokość postąpienia na maksimum 1% wartości zamówienia. W trakcie aukcji wykonawcom zostaną udostępnione informacje o kolejnych postąpieniach i pozycji w rankingu. Oferta złożona przez wykonawcę przestaje wiązać, jeżeli złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji. Po zakończeniu aukcji wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przystępując do zawarcia umowy składa zaktualizowany formularz cenowy ofertowy. Ceny
jednostkowe brutto w formularzu cenowym muszą zostać określone tak, aby łączna wartość zamówienia wynikająca z przemnożenia cen jednostkowych i ilości nie przekroczyła wartości wylicytowanej.
|
| Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie przez osobę składającą w aukcji postąpienia w imieniu wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania:
– posiadać zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7/ Windows 8/ Windows 10;
– w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 10.0 lub nowszą z możliwością obsługi Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit.
– w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy, siłą szyfrowania 128 bit;
– zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji 1.8.0_191 lub nowszej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługująca szyfrowanie;
– posiadać dostęp do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
– posiadać podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę;
– posiadać zainstalowany certyfikat kwalifikowany, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie certyfikatów systemu Windows (magazynie logicznym o nazwie „Osobisty” certyfikatów systemu Windows)
|
| Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Wykonawca zaproszony do udziału w aukcji elektronicznej, który nie składał wcześniej oferty w postępowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie https://zamowienia.um.warszawa.pl, zostanie wstępnie zarejestrowany w bazie wykonawców OnePlace przez Zamawiającego i otrzyma prośbę o dokończenie procesu rejestracji, skierowaną na adres e-mail osoby upoważnionej do składania ofert w toku aukcji.
|
| IV aukcja jednoetapowa |
1
|
| IV aukcja jednoetapowa czas |
30 minut
|
| Warunki zamkniecia aukcji |
Zamawiający zamknie aukcję elektroniczną po upływie 30 minut od jej otwarcia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany zawartej Umowy mogą być za zgodą Stron dokonywane w zakresie modeli dostarczonego Sprzętu w stosunku do modeli wyspecyfikowanych przez Wykonawcę w zestawieniu oferowanego sprzętu, jedynie w przypadku zaprzestania ich produkcji przez producenta lub niezawinionych przez Wykonawcę spodziewanych opóźnień w dostawie pierwotnie zaoferowanych modeli urządzeń. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować inne modele tych urządzeń, o jakości i parametrach nie gorszych, niż określone w Umowie oraz technicznym opisie przedmiotu Zamówienia i ofercie Wykonawcy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-20T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|