| GuidZP400 |
aa5b3343-f3df-4d36-8451-d3516ddc9a80
|
| Biuletyn |
610196-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
89108029100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Opolnica
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
58
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bardo
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
57-256
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
748 171 259
|
| Zamawiajacy fax |
748 171 259
|
| Zamawiajacy email |
dpsopolnica@op.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.dpsopolnica.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.dpsopolnica.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
piemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej Opolnica 58 57-256 Bardo budynek administracyjny, sekretariat pok. nr 1
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy
|
| Numer referencyjny |
ZP/1/PN/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar I klasy jakości, świeży posiadający odpowiednio długi okres ważności, dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych produktów pod warunkiem posiadania tych samych walorów smakowych i wartości nie gorszych niż wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczone produkty muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, polskimi Normami, systemem HACCAP, prawem żywnościowym określonym w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku ( Dz. U. z 2019r. poz. 1252) oraz warunkami w SWIZ. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne. 6. Wykonawca zobowiązuje się do należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu i ponoszenia odpowiedzialności za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 7. Dostarczony towar musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Na opakowaniu zewnętrznym logo i nazwę producenta i opis zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego oraz złoży w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. 9. Ilości wskazane poniżej są ilościami maksymalnymi. zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 10. Dostawa w ramach niniejszego postępowania została podzielona 7 części: Część 1- dostawa produktów zwierzęcych, mięso i produkty mięsne, Część 2- Dostawa owoców i warzyw, Część 3- Dostawa mleka i artykułów mleczarskich, Część- dostawa pieczywa i wyrobów piekarsko -ciastkarskich, Część 5- Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych, Część 6- Dostawa różnych artykułów spożywczych, Część 7 - Dostawa produktów dietetycznych. 11. termin płatności za dostawę przedmiotu zamówienia minimum 14 dni.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SWIZ.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SWIZ.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SWIZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5pkt.1 ustawy Pzp. Mając na uwadze treść art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający uzyska dokument potwierdzający brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru zał. Nr. 4 do SWIZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokument, o którym mowa w części VI pkt.3 SWIZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 8 do SWIZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Wykonawca, w terminie 30dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu bez odrębnego wezwania z jego strony, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt. 23 ustawy Pzp- z wykorzystaniem wzoru zał Nr. 6 do SWIZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu podpisania umowy. 2. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub wykonawcy. Pozostałe możliwości zmiany zostaly ujęte w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWIZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięso i produkty mięsne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięso i produkty mięsne
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa owoców i warzyw
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa owoców i warzyw
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa mleka i artykułów mleczarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa mleka i artykułów mleczarskich
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarsko - ciastkarskich
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa pieczywa i wyrobów piekarsko - ciastkarskich
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych artykułów spożywczych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa różnych artykułów spożywczych
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów dietetycznych
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15882000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostawa produktów dietetycznych
|
| | |