Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Bardo
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty dietetyczne,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610196-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 151000009, 153000001, 155000003, 158100009, 152000000, 158820004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar I klasy jakości, świeży posiadający odpowiednio długi okres ważności, dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych produktów pod warunkiem posiadania tych samych walorów smakowych i wartości nie gorszych niż wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczone produkty muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, polskimi Normami, systemem HACCAP, prawem żywnościowym określonym w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku ( Dz. U. z 2019r. poz. 1252) oraz warunkami w SWIZ. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne. 6. Wykonawca zobowiązuje się do należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu i ponoszenia odpowiedzialności za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 7. Dostarczony towar musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Na opakowaniu zewnętrznym logo i nazwę producenta i opis zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego oraz złoży w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. 9. Ilości wskazane poniżej są ilościami maksymalnymi. zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 10. Dostawa w ramach niniejszego postępowania została podzielona 7 części: Część 1- dostawa produktów zwierzęcych, mięso i produkty mięsne, Część 2- Dostawa owoców i warzyw, Część 3- Dostawa mleka i artykułów mleczarskich, Część- dostawa pieczywa i wyrobów piekarsko -ciastkarskich, Część 5- Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych, Część 6- Dostawa różnych artykułów spożywczych, Część 7 - Dostawa produktów dietetycznych. 11. termin płatności za dostawę przedmiotu zamówienia minimum 14 dni.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa5b3343-f3df-4d36-8451-d3516ddc9a80
Biuletyn 610196-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 89108029100000
Zamawiajacy adres ulica Opolnica
Zamawiajacy adres numer domu 58
Zamawiajacy miejscowosc Bardo
Zamawiajacy kod pocztowy 57-256
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 171 259
Zamawiajacy fax 748 171 259
Zamawiajacy email dpsopolnica@op.pl
Adres strony url www.bip.dpsopolnica.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.dpsopolnica.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny piemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej Opolnica 58 57-256 Bardo budynek administracyjny, sekretariat pok. nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy
Numer referencyjny ZP/1/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Opolnicy zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar I klasy jakości, świeży posiadający odpowiednio długi okres ważności, dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie oferowanych produktów pod warunkiem posiadania tych samych walorów smakowych i wartości nie gorszych niż wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Dostarczone produkty muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, polskimi Normami, systemem HACCAP, prawem żywnościowym określonym w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 roku ( Dz. U. z 2019r. poz. 1252) oraz warunkami w SWIZ. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne. 6. Wykonawca zobowiązuje się do należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu i ponoszenia odpowiedzialności za dostawę i jakość dostarczonego towaru. 7. Dostarczony towar musi posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. Na opakowaniu zewnętrznym logo i nazwę producenta i opis zamówienia. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego oraz złoży w miejscu wskazanym przez pracownika Zamawiającego. 9. Ilości wskazane poniżej są ilościami maksymalnymi. zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. 10. Dostawa w ramach niniejszego postępowania została podzielona 7 części: Część 1- dostawa produktów zwierzęcych, mięso i produkty mięsne, Część 2- Dostawa owoców i warzyw, Część 3- Dostawa mleka i artykułów mleczarskich, Część- dostawa pieczywa i wyrobów piekarsko -ciastkarskich, Część 5- Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych, Część 6- Dostawa różnych artykułów spożywczych, Część 7 - Dostawa produktów dietetycznych. 11. termin płatności za dostawę przedmiotu zamówienia minimum 14 dni.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SWIZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SWIZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 4 do SWIZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 5pkt.1 ustawy Pzp. Mając na uwadze treść art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający uzyska dokument potwierdzający brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru zał. Nr. 4 do SWIZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Dokument, o którym mowa w części VI pkt.3 SWIZ jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 8 do SWIZ. 2. Dokumenty potwierdzające posiadane uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Wykonawca, w terminie 30dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu bez odrębnego wezwania z jego strony, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt. 23 ustawy Pzp- z wykorzystaniem wzoru zał Nr. 6 do SWIZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu podpisania umowy. 2. Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub wykonawcy. Pozostałe możliwości zmiany zostaly ujęte w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWIZ.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa produktów zwierzęcych, mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów zwierzęcych, mięso i produkty mięsne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa owoców i warzyw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa owoców i warzyw
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mleka i artykułów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mleka i artykułów mleczarskich
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i wyrobów piekarsko - ciastkarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa i wyrobów piekarsko - ciastkarskich
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa ryb przetworzonych i konserwowych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa różnych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa różnych artykułów spożywczych
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa produktów dietetycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15882000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów dietetycznych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)