Zakup, dostawa, montaż oraz integracja z system kontroli dostępu 12 szt. depozytorów automatycznej identyfikacji kluczy oraz depozytora z modułami skrytek

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610067-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 317000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i integracja z systemami Zamawiającego:
12 szt. depozytorów kluczy do systemu automatycznej identyfikacji kluczy oraz 1 szt. depozytora z 2 modułami skrytek do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (dalej IPU) stanowiących Załącznik Nr 7 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f6b7551-868e-4df1-bb83-dde1cea8c4ee
Biuletyn 610067-N-2020
Zamawiajacy nazwa Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Regon 62127890000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Powstańców Warszawy
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 560 129
Zamawiajacy fax 228 270 843
Zamawiajacy email zamowienia@uokik.gov.pl
Adres strony url www.uokik.gov.pl
Adres strony internetowej www.uokik.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uokik.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uokik.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Warszawa (00 – 950), pl. Powstańców Warszawy 1, Kancelaria pokój nr 1.6 (CSK)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa, montaż oraz integracja z system kontroli dostępu 12 szt. depozytorów automatycznej identyfikacji kluczy oraz depozytora z modułami skrytek
Numer referencyjny BBA-2.262.39.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i integracja z systemami Zamawiającego: 12 szt. depozytorów kluczy do systemu automatycznej identyfikacji kluczy oraz 1 szt. depozytora z 2 modułami skrytek do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (dalej IPU) stanowiących Załącznik Nr 7 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 31700000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 24
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w tym posiadają zdolność techniczną i zawodową niezbędną do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż 1.2.1.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał a w przypadku dostaw ciągłych wykonuje, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu depozytorów kluczy, a wartość każdego z tych zamówień wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto. W przypadku zamówień nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej W przypadku konsorcjum lub powoływania się na zasoby podmiotów trzecich wymagane jest aby warunek spełniał w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci na zasoby, którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzającego spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1,1. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 6 do SIWZ). Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Dowodami, o których mowa powyżej są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych referencje lub inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; • w przypadku dostaw – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów o których mowa powyżej. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego zamówienie/ odbiorcę zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt 1.2.1.1 lit. A Części II SIWZ musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum)
Inne dokumenty niewymienione 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany: Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 2. Oświadczenia wymienione w pkt 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ. 3. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w Formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15 i 7.16 Części I SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a) każdy z uczestników wchodzący w skład Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.1 - 1.2 lit. B Części II SIWZ, b) każdy z uczestników wchodzący w skład Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.3 lit. B Części II SIWZ oraz w pkt 2.1 lit. B Części II SIWZ, c) wszystkie dokumenty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie, d) dokument wskazany w pkt 2.2 lit. B Części II SIWZ musi zostać złożony w taki sposób aby wskazywał, iż warunek spełnia w całości co najmniej jeden z konsorcjantów lub też podmiot trzeci na zasoby którego Wykonawca się powołuje, e) jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, f) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia i do nich mają zastosowanie zasady określone powyżej. 6. oświadczenie o przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub braku przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4A do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt 8.8 Części I SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Pozostałe szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w Części I pkt. 5 SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór, w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie i na warunkach określonych w Załączniku Nr 7 do SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość dochodzenia roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. W przypadku kierowania przez Wykonawców zapytań do treści SIWZ Zamawiający udzieli na nie odpowiedzi odpowiednio w trakcie zebrania lub też w informacji z zebrania Wykonawców, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Termin zebrania Wykonawców (wizji lokalnej) ustala się na dzień 18 listopada 2020 r. godz. 10.00 Wizja lokalna odbędzie się w budynku UOKiK przy pl. Powstańców Warszawy 1 (wejście A) w godz. 10.00 – 12.00 z częstotliwością co 30 min. Wykonawcy będą zapraszani wg kolejności zgłoszeń. Ze względu na przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się COVID-19 w wizji może wziąć udział max. 2 osoby z zewnątrz. Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 18 listopada 2020 r. do godz. 09:00 przesłać mailem na adres wskazany w Części I pkt. 1 SIWZ imię i nazwisko osób, które mają wziąć udział w wizji.

Criterion

Kryteria Czas realizacji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin wymiany uszkodzonego urządzenia na nowe w przypadku braku możliwości usunięcia usterki lub jej naprawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin naprawy lub usunięcia usterki w okresie gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)