| GuidZP400 |
7f6b7551-868e-4df1-bb83-dde1cea8c4ee
|
| Biuletyn |
610067-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
|
| Regon |
62127890000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Powstańców Warszawy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-950
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
225 560 129
|
| Zamawiajacy fax |
228 270 843
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@uokik.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.uokik.gov.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.uokik.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.uokik.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uokik.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Warszawa (00 – 950), pl. Powstańców Warszawy 1, Kancelaria pokój nr 1.6 (CSK)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa, montaż oraz integracja z system kontroli dostępu 12 szt. depozytorów automatycznej identyfikacji kluczy oraz depozytora z modułami skrytek
|
| Numer referencyjny |
BBA-2.262.39.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i integracja z systemami Zamawiającego:
12 szt. depozytorów kluczy do systemu automatycznej identyfikacji kluczy oraz 1 szt. depozytora z 2 modułami skrytek do siedziby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ) oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy (dalej IPU) stanowiących Załącznik Nr 7 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
31700000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
24
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w tym posiadają zdolność techniczną i zawodową niezbędną do realizacji zamówienia, Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż 1.2.1.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał a w przypadku dostaw ciągłych wykonuje, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie
i montażu depozytorów kluczy, a wartość każdego z tych zamówień wynosiła co najmniej 100 000,00 zł brutto. W przypadku zamówień nadal wykonywanych faktycznie zrealizowany zakres zamówienia na dzień składania ofert musi spełniać warunki określone powyżej
W przypadku konsorcjum lub powoływania się na zasoby podmiotów trzecich wymagane jest aby warunek spełniał w całości co najmniej jeden z Wykonawców lub podmiot trzeci na zasoby, którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzającego spełnianie warunku określonego w pkt 1.2.1,1. lit. A Części II SIWZ (wypełniony i podpisany Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać
z jednostkowej umowy).
Dowodami, o których mowa powyżej są:
• referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych referencje lub inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
• w przypadku dostaw – inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów
o których mowa powyżej.
Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego zamówienie/ odbiorcę zamówienia.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt 1.2.1.1 lit. A Części II SIWZ musi spełniać samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców (członków konsorcjum)
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Prawidłowo wypełniony i podpisany: Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
2. Oświadczenia wymienione w pkt 1.1. i 1.2 lit. B Części II SIWZ.
3. Oryginał pełnomocnictwa do złożenia oferty lub kopia pełnomocnictwa potwierdzona przez mocodawcę lub notariusza, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
4. Oświadczenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Wykonawca może zamieścić niniejsze oświadczenie w Formularzu ofertowym lub też w odrębnym dokumencie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – Wykonawcy zobowiązani są złożyć stosowne pełnomocnictwo (stanowiące oświadczenie każdego z podmiotów) wystawione zgodnie z dyspozycją zawartą w pkt 7.15 i 7.16 Części I SIWZ.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów:
a) każdy z uczestników wchodzący w skład Wykonawców występujących wspólnie
o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenia wymienione w pkt 1.1 - 1.2 lit. B Części II SIWZ,
b) każdy z uczestników wchodzący w skład Wykonawców występujących wspólnie
o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.3 lit. B Części II SIWZ oraz w pkt 2.1 lit. B Części II SIWZ,
c) wszystkie dokumenty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danej oferty i być złożone łącznie,
d) dokument wskazany w pkt 2.2 lit. B Części II SIWZ musi zostać złożony w taki sposób aby wskazywał, iż warunek spełnia w całości co najmniej jeden z konsorcjantów lub też podmiot trzeci na zasoby którego Wykonawca się powołuje,
e) jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
f) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy występujący wspólnie
o udzielenie zamówienia i do nich mają zastosowanie zasady określone powyżej.
6. oświadczenie o przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4 do SIWZ) lub braku przynależności (wzór oświadczenia Załącznik Nr 4A do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt 8.8 Części I SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
Pozostałe szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w Części I pkt. 5 SIWZ
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór, w trybie
art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie i na warunkach określonych w Załączniku Nr 7
do SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość dochodzenia roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
W przypadku kierowania przez Wykonawców zapytań do treści SIWZ Zamawiający udzieli
na nie odpowiedzi odpowiednio w trakcie zebrania lub też w informacji z zebrania Wykonawców, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Termin zebrania Wykonawców (wizji lokalnej) ustala się na dzień 18 listopada 2020 r. godz. 10.00
Wizja lokalna odbędzie się w budynku UOKiK przy pl. Powstańców Warszawy 1 (wejście A) w godz. 10.00 – 12.00 z częstotliwością co 30 min. Wykonawcy będą zapraszani wg kolejności zgłoszeń. Ze względu na przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się COVID-19 w wizji może wziąć udział max. 2 osoby z zewnątrz.
Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 18 listopada 2020 r. do godz. 09:00 przesłać mailem na adres wskazany w Części I pkt. 1 SIWZ imię i nazwisko osób, które mają wziąć udział w wizji.
|