| GuidZP400 |
fa05d11d-2d0b-4305-9bec-ac3e424b5a24
|
| Biuletyn |
610163-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Łodzi "Radio Łódź" S.A.
|
| Regon |
47079105500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
130
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
90-146
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
42 678 12 00
|
| Zamawiajacy fax |
42 678 37 12
|
| Zamawiajacy email |
zp@radiolodz.pl
|
| Adres strony url |
www.radiolodz.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.radiolodz.pl
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w Sekretariacie Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Łodzi „Radio Łódź” S.A., ul. Narutowicza 130, 90-146 Łódź
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA DO SPÓŁKI „RADIO ŁÓDŹ” S.A. KOMPUTERÓW, LAPTOPÓW, URZĄDZEŃ MOBILNYCH ORAZ PRZEŁĄCZNIKÓW LAN
|
| Numer referencyjny |
ZP/PN/2/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
DOSTAWA DO SPÓŁKI „RADIO ŁÓDŹ” S.A. KOMPUTERÓW, LAPTOPÓW, URZĄDZEŃ MOBILNYCH ORAZ PRZEŁĄCZNIKÓW LAN. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, kompletny, w oryginalnych opakowaniach producentów, dopuszczony do stosowania w Polsce, posiadający wszelkie stosowne dokumenty (certyfikaty/atesty i inne) zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Dostawa obejmuje również transport, rozładunek, wniesienie oraz ułożenie przedmiotu zamówienia we wskazane miejsce w budynku Zamawiającego w godzinach pracy Zamawiającego.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
30
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca który zostanie wybrany w niniejszym postępowaniu w dniu podpisania umowy zgodnie z jej postanowieniami oświadczy, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia i dla potwierdzenia powyższej okoliczności przedłoży przed podpisaniem umowy kopię aktualnie obowiązującej polisy obejmującej swym zakresem termin realizacji przedmiotu umowy na minimalną sumę gwarancyjną 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych brutto). Wykonawca zobowiąże się do utrzymania przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku upływu terminu ważności polisy OC, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu niezwłocznie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ostatniego dnia obowiązywania poprzedniej polisy, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wznowionej polisy OC.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia wystarczających dla realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
trzy dostawy komputerów, części komputerowych i oprogramowania, każda dostaw o wartości nie niższej niż wartość brutto składanej oferty, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie to zostało wykonane należycie. Wzór - Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w 6.1.1 SIWZ. Wykonawcy zagraniczni: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.3.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.3.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6.3.3.2. Dokumenty, o których mowa w wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.3.3.3. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokumenty dotyczą, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 6.3.3.1. zastępuje się je dokumentami zawierającymi odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentowania lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis punktów 6.3.3.2. stosuje się odpowiednio.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
6.1.1. Wykaz dostaw zgodnie z pkt. 5.2.3. - Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma dokumentu: oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: oryginał. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 10.000,00 PLN, słownie: dziesięć tysięcy PLN 00/100.
8.2. Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert.
8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2018 poz. 110 z późn. zm.).
8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego
PEKAO S.A. II o/Łódź numer rachunku: 36124030281111000028220963 z dopiskiem Wadium - postępowanie ZP/PN/2/2020
8.5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
8.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy gwarancji/ poręczenia, w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wadium musi zostać przesłane do Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w formie elektronicznej gwarancji opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli Wykonawca przesyła wadium drogą e-mail, winno być ono oznaczone w sposób umożliwiający jednoznaczne przypisanie do postępowania.
8.7. Jeżeli Wykonawca złoży wadium w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, dokument będzie zawierał oświadczenia wystawcy, że wygaśnięcie udzielonego i niewykorzystanego wadium przed upływem jego okresu ważności może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego, w szczególności poprzez zwrot przez Zamawiającego dokumentu obejmującego wadium jego wystawcy.
8.8. Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, jeżeli Zamawiający oświadczy, iż co do Wykonawcy wystąpiły okoliczności określone w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy.
8.9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnych uznaje się za wniesione prawidłowo.
8.10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.15 i 8.16.
8.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8.14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art.25 a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
b) określonych w ofercie;
c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) dopuszczalne jest dokonywanie zmian niniejszej umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć w szczególności zmianę danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmianę osób wskazanych do kontaktów między Stronami, zmianę osób pełniących funkcje kierownicze w ramach realizacji zamówienia,
2) przewiduje się zmianę przedmiotową/produkt zamienny, jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach niezgorszych od produktu objętego umową,
3) przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności, o której mowa w artykule 144 ustawy,
4) przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności:
a) zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonują odpowiedni zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za usługi który w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonane,
b) wprowadzenie w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebnym zmian umowy.
2. Ponadto termin odbioru Przedmiotu Zamówienia może ulec przesunięciu z powodu:
1) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy;
2) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;
3) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
3. Zamawiający nie ma obowiązku rozpatrywania wniosku o przedłużenie terminu wykonania umowy, jeżeli Wykonawca w ciągu 7 dni roboczych od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 1) i 2), nie przedłoży szczegółowego wniosku wraz z uzasadnieniem o przedłużenie terminu wykonania umowy.
4. Zmiana terminu wykonania umowy dokonywana jest w formie aneksu do umowy podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
5. Siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków, w szczególności takie jak katastrofy naturalne, wojny, ataki terrorystyczne, epidemie.
6. Strony zawierając umowę mają świadomość, że w dniu 13 marca 2020 r. ogłoszono w Rzeczpospolitej Polskiej stan zagrożenia epidemicznego, a w dniu 20 marca 2020 r. stan epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2.
7. Wykonawca oświadcza, że składając ofertę, a następnie zawierając Umowę, uwzględnił stan epidemii, o którym mowa w ust. 6 a także regulacje prawne i ograniczenia z niego wynikające.
8. Powyższe oświadczenia nie wyłączają możliwości powołania się na okoliczności związane z epidemią SARS-CoV-2 jako zdarzenia siły wyższej, w sytuacji:
1) gdy rozwój epidemii dotknie którąkolwiek ze Stron w stopniu zwiększonym aniżeli w chwili złożenia oferty, lub
2) wprowadzenia nowych regulacji prawnych związanych ze stanem epidemii - jeżeli zmienione okoliczności lub regulacje prawne mają wpływ na realizację Umowy.
9. Ciężar wykazania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 8 oraz ich wpływu na realizację Umowy obciąża Stronę, która się na nie powołuje.
10. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
11. Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie Strony umowy, wprowadzenie zmian wymaga zgody obu Stron umowy. Potrzeba zmian umowy powinna zostać zgłoszona w formie pisemnej w ciągu 7 dni roboczych od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-23T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|