Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 609796-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w 4 częściach. CZĘŚĆ I
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania
52 sztuk zestawów składających się z: laptopa, myszy komputerowej, torby na laptop, routera, pakietu biurowego i licencji dostępowej.
Zamawiający wymaga, aby:
• wszystkie zaoferowane laptopy pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu
i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
• wszystkie zaoferowane myszy komputerowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
• wszystkie zaoferowane torby na laptop pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu.
• wszystkie zaoferowane routery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu
i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
• wszystkie zaoferowane pakiety biurowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta pakietu biurowego.
• wszystkie zaoferowane licencje dostępowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta licencji dostępowej.

CZĘŚĆ II
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania:
• komputerów w ilości 14 szt.
• drukarek wielofunkcyjnych w ilości 5 szt.
• monitorów ekranowych w ilości 2 szt.
• pakietu biurowego w ilości 1 szt.
• licencji dostępowej w ilości 1 szt.
Zamawiający wymaga, aby:
• wszystkie zaoferowane komputery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
• wszystkie zaoferowane drukarki wielofunkcyjne pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
• wszystkie zaoferowane monitory ekranowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
• zaoferowany pakiet biurowy pochodził z najnowszej linii produktowej producenta pakietu biurowego.
• zaoferowana licencja dostępowa pochodziła z najnowszej linii produktowej producenta licencji dostępowej.
CZĘŚĆ III
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania:
• kamer internetowych typ 1 w ilości 4 sztuki,
• kamer internetowych typ 2 w ilości 55 sztuk,
• głośników komputerowych w ilości 33 sztuk.
Zamawiający wymaga, aby:
• wszystkie zaoferowane kamery internetowe typu 1 pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
• wszystkie zaoferowane kamery internetowe typu 2 pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
• wszystkie zaoferowane głośniki komputerowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej.
CZĘŚĆ IV
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania:
• zestawów do modernizacji w ilości 2 szt.,
• zestawów klawiatura i mysz komputerowa w ilości 25 szt.,
• zewnętrznych nagrywarek w ilości 10 szt.,
• skanera typ 1 w ilości 1 szt.,
• skanera typ 2 w ilości 1 szt.,
Zamawiający wymaga, aby:
• wszystkie zaoferowane zestawy klawiatur i myszy komputerowych pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej,
• wszystkie zaoferowane zewnętrzne nagrywarki pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która została zamieszczona na stronie Zamawiającego.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf1f1bc0-a90d-4103-b704-2dbc611a69d4
Biuletyn 609796-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy
Regon 27685569600000
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-048
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 0 32 757 33 61,
Zamawiajacy fax -
Zamawiajacy email wup@wup-katowice.pl,
Adres strony url http://wup.katowice.ibip.pl/public/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane w ramach Pomocy Technicznej RPO WSL i Pomocy Technicznej PO WER
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=196633
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=196633
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny PN/13/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Postępowanie prowadzone jest w 4 częściach. CZĘŚĆ I Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania 52 sztuk zestawów składających się z: laptopa, myszy komputerowej, torby na laptop, routera, pakietu biurowego i licencji dostępowej. Zamawiający wymaga, aby: • wszystkie zaoferowane laptopy pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane myszy komputerowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane torby na laptop pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu. • wszystkie zaoferowane routery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane pakiety biurowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta pakietu biurowego. • wszystkie zaoferowane licencje dostępowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta licencji dostępowej. CZĘŚĆ II Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania: • komputerów w ilości 14 szt. • drukarek wielofunkcyjnych w ilości 5 szt. • monitorów ekranowych w ilości 2 szt. • pakietu biurowego w ilości 1 szt. • licencji dostępowej w ilości 1 szt. Zamawiający wymaga, aby: • wszystkie zaoferowane komputery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane drukarki wielofunkcyjne pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane monitory ekranowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • zaoferowany pakiet biurowy pochodził z najnowszej linii produktowej producenta pakietu biurowego. • zaoferowana licencja dostępowa pochodziła z najnowszej linii produktowej producenta licencji dostępowej. CZĘŚĆ III Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania: • kamer internetowych typ 1 w ilości 4 sztuki, • kamer internetowych typ 2 w ilości 55 sztuk, • głośników komputerowych w ilości 33 sztuk. Zamawiający wymaga, aby: • wszystkie zaoferowane kamery internetowe typu 1 pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane kamery internetowe typu 2 pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane głośniki komputerowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. CZĘŚĆ IV Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania: • zestawów do modernizacji w ilości 2 szt., • zestawów klawiatura i mysz komputerowa w ilości 25 szt., • zewnętrznych nagrywarek w ilości 10 szt., • skanera typ 1 w ilości 1 szt., • skanera typ 2 w ilości 1 szt., Zamawiający wymaga, aby: • wszystkie zaoferowane zestawy klawiatur i myszy komputerowych pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej, • wszystkie zaoferowane zewnętrzne nagrywarki pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która została zamieszczona na stronie Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie w każdej z części należy zrealizować w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 21 grudnia 2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w ust. 6 w Rozdziale XIV niniejszej SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, przedmiotowe oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. Wzór w/w oświadczenia będzie stanowić załącznik do Informacji z otwarcia ofert, która zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 231127,32
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 21 grudnia 2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania 52 sztuk zestawów składających się z: laptopa, myszy komputerowej, torby na laptop, routera, pakietu biurowego i licencji dostępowej. Zamawiający wymaga, aby: • wszystkie zaoferowane laptopy pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane myszy komputerowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane torby na laptop pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu. • wszystkie zaoferowane routery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane pakiety biurowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta pakietu biurowego. • wszystkie zaoferowane licencje dostępowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i pochodziły z najnowszej linii produktowej producenta licencji dostępowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która została zamieszczona na stronie Zamawiającego. UWAGI: 1. Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne, szczegóły sposobu odbioru przedmiotu zamówienia oraz podpisania stosownych dokumentów, Wykonawca ustali z Zamawiającym adekwatnie do rygorów epidemiologicznych obowiązujących w dniu dostawy. W przypadku braku specjalnych obostrzeń Zamawiający zakłada sposób dostawy i odbioru opisany w punktach 2, 3, 4 i 5. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednej transzy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach przy ul. Kościuszki 30 na swój koszt w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca może dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem lub za pomocą firmy transportowej lub kurierskiej działającej na podstawie prawa przewozowego. a) W przypadku dostawy własnym transportem Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 13:00, po wcześniejszym ustaleniu dnia dostawy z Zamawiającym. Pracownik Zamawiającego potwierdzi odbiór paczek zbiorczych lub opakowań Wykonawcy przez podpisanie Protokołu Dostarczenia, który przygotuje Zamawiający. Protokół Dostarczenia musi zawierać informację o ilości dostarczonych paczek zbiorczych lub opakowań. Protokół Dostarczenia nie jest tożsamy z Protokołem Dostawy. b) W przypadku dostawy za pośrednictwem firmy transportowej lub kurierskiej, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 13:00. Pracownik Zamawiającego potwierdzi odbiór paczek zbiorczych pracownikowi firmy transportowej lub kurierskiej przez podpisanie listu przewozowego. Paczki zbiorcze muszą być zaplombowane za pomocą samoprzylepnej taśmy bezpieczeństwa lub za pomocą plomby do zabezpieczania paczek. W przypadku braku stosownych zabezpieczeń Wykonawca bierze odpowiedzialność za braki w dostawie. 4. Zamawiający po dostarczeniu przedmiotu zamówienia niezwłocznie przystąpi do otwarcia paczek zbiorczych. W przypadku kompletnej dostawy Zamawiający przystąpi do właściwego odbioru: w tym samym dniu jeżeli dostawa odbędzie się do godziny 11:00 albo w następnym dniu roboczym o godzinie 8:00. 5. Komisyjne otwarcie opakowań będzie obejmować tylko zgodność dostawy z umową oraz uszkodzenia mechaniczne. W trakcie prac Komisji nastąpi otwarcie wszystkich opakowań zawierających poszczególne elementy przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia stanu technicznego poszczególnych elementów zestawu pod względem uszkodzeń mechanicznych i kompletności zawartości opakowań. Otwieranie opakowań odbędzie się "pod kamerą". 6. Wystawienie faktur(y) VAT za dostawę nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru (protokołów odbioru w przypadku kilku źródeł finansowania) przez Zamawiającego. Sporządzenie protokołu odbioru (protokołów odbioru) leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający prześle protokół odbioru (protokoły odbioru) Wykonawcy drogą mailową. Wykonawca odeśle podpisan(y/e) protokół odbioru (protokoły odbioru) i faktur(ę/y). Zapłata za zakupiony towar nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktur(y) VAT. Za skuteczną dostawę Zamawiający uznaje moment podpisania protokołu odbioru (protokołów odbioru) kompletnej dostawy przez obie strony. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację gwarancji na mysz komputerową i router zgodnie z okresem jej trwania udzielonego przez producenta. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego myszy komputerowej lub routera Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterki na swój koszt w okresie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia takiego samego albo o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na swój koszt w okresie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przekazania informacji o adresie mailowym lub adresie strony internetowej z odpowiednim formularzem, za pomocą którego Zamawiający będzie mógł wysyłać zgłoszenia reklamacyjne. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego za pomocą maila, Zamawiający traktuje zgłoszenie za skuteczne, gdy nie otrzyma informacji o niemożności dostarczenia wiadomości przez serwer mailowy. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego za pomocą formularza na stronie internetowej Zamawiający wymaga automatycznego potwierdzenia mailowego o przyjęciu zgłoszenia. Sposób wystawienia faktury: ze względu na mnogość źródeł finansowania przed wystawieniem faktury Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia szczegółów. Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 11 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik 1.I do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy. Zamawiający będzie badać czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez oficjalne informacje zamieszczone na stronach internetowych producentów. Wykonawca zobowiązany jest w formularzu ofertowym przy poszczególnym asortymencie/produkcie wskazać producenta, model oraz nr katalogowy (o ile występuje). W związku z tym, iż formularz ofertowy nie jest dokumentem, który może być uzupełniany, oferta, w której nie zostaną wskazane w/w informacje zostanie odrzucona.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 44691,39
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 21 grudnia 2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania: • komputerów w ilości 14 szt. • drukarek wielofunkcyjnych w ilości 5 szt. • monitorów ekranowych w ilości 2 szt. • pakietu biurowego w ilości 1 szt. • licencji dostępowej w ilości 1 szt. Zamawiający wymaga, aby: • wszystkie zaoferowane komputery pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane drukarki wielofunkcyjne pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane monitory ekranowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • zaoferowany pakiet biurowy pochodził z najnowszej linii produktowej producenta pakietu biurowego. • zaoferowana licencja dostępowa pochodziła z najnowszej linii produktowej producenta licencji dostępowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która została zamieszczona na stronie Zamawiającego. UWAGI: 1. Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne, szczegóły sposobu odbioru przedmiotu zamówienia oraz podpisania stosownych dokumentów, Wykonawca ustali z Zamawiającym adekwatnie do rygorów epidemiologicznych obowiązujących w dniu dostawy. W przypadku braku specjalnych obostrzeń Zamawiający zakłada sposób dostawy i odbioru opisany w punktach 2, 3, 4 i 5. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednej transzy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach przy ul. Kościuszki 30 na swój koszt w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca może dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem lub za pomocą firmy transportowej lub kurierskiej działającej na podstawie prawa przewozowego. a) W przypadku dostawy własnym transportem Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 13:00, po wcześniejszym ustaleniu dnia dostawy z Zamawiającym. Pracownik Zamawiającego potwierdzi odbiór paczek zbiorczych lub opakowań Wykonawcy przez podpisanie Protokołu Dostarczenia, który przygotuje Zamawiający. Protokół Dostarczenia musi zawierać informację o ilości dostarczonych paczek zbiorczych lub opakowań. Protokół Dostarczenia nie jest tożsamy z Protokołem Dostawy. b) W przypadku dostawy za pośrednictwem firmy transportowej lub kurierskiej, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 13:00. Pracownik Zamawiającego potwierdzi odbiór paczek zbiorczych pracownikowi firmy transportowej lub kurierskiej przez podpisanie listu przewozowego. Paczki zbiorcze muszą być zaplombowane za pomocą samoprzylepnej taśmy bezpieczeństwa lub za pomocą plomby do zabezpieczania paczek. W przypadku braku stosownych zabezpieczeń Wykonawca bierze odpowiedzialność za braki w dostawie. 4. Zamawiający po dostarczeniu przedmiotu zamówienia niezwłocznie przystąpi do otwarcia paczek zbiorczych. W przypadku kompletnej dostawy Zamawiający przystąpi do właściwego odbioru: w tym samym dniu jeżeli dostawa odbędzie się do godziny 11:00 albo w następnym dniu roboczym o godzinie 8:00. 5. Komisyjne otwarcie opakowań będzie obejmować tylko zgodność dostawy z umową oraz uszkodzenia mechaniczne. W trakcie prac Komisji nastąpi otwarcie wszystkich opakowań zawierających poszczególne elementy przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia stanu technicznego poszczególnych elementów zestawu pod względem uszkodzeń mechanicznych i kompletności zawartości opakowań. Otwieranie opakowań odbędzie się "pod kamerą". 6. Wystawienie faktur(y) VAT za dostawę nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru (protokołów odbioru w przypadku kilku źródeł finansowania) przez Zamawiającego. Sporządzenie protokołu odbioru (protokołów odbioru) leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający prześle protokół odbioru (protokoły odbioru) Wykonawcy drogą mailową. Wykonawca odeśle podpisan(y/e) protokół odbioru (protokoły odbioru) i faktur(ę/y). Zapłata za zakupiony towar nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktur(y) VAT. Za skuteczną dostawę Zamawiający uznaje moment podpisania protokołu odbioru (protokołów odbioru) kompletnej dostawy przez obie strony. Sposób wystawienia faktury: ze względu na mnogość źródeł finansowania przed wystawieniem faktury Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia szczegółów. Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 11 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik 1.II do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy. Zamawiający będzie badać czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez oficjalne informacje zamieszczone na stronach internetowych producentów. Wykonawca zobowiązany jest w formularzu ofertowym przy poszczególnym asortymencie/produkcie wskazać producenta, model oraz nr katalogowy (o ile występuje). W związku z tym, iż formularz ofertowy nie jest dokumentem, który może być uzupełniany, oferta, w której nie zostaną wskazane w/w informacje zostanie odrzucona.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 8497,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 21 grudnia 2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania: • kamer internetowych typ 1 w ilości 4 sztuki, • kamer internetowych typ 2 w ilości 55 sztuk, • głośników komputerowych w ilości 33 sztuk. Zamawiający wymaga, aby: • wszystkie zaoferowane kamery internetowe typu 1 pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane kamery internetowe typu 2 pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. • wszystkie zaoferowane głośniki komputerowe pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która została zamieszczona na stronie Zamawiającego. UWAGI: 1. Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne, szczegóły sposobu odbioru przedmiotu zamówienia oraz podpisania stosownych dokumentów, Wykonawca ustali z Zamawiającym adekwatnie do rygorów epidemiologicznych obowiązujących w dniu dostawy. W przypadku braku specjalnych obostrzeń Zamawiający zakłada sposób dostawy i odbioru opisany w punktach 2, 3, 4 i 5. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednej transzy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach przy ul. Kościuszki 30 na swój koszt w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca może dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem lub za pomocą firmy transportowej lub kurierskiej działającej na podstawie prawa przewozowego. a) W przypadku dostawy własnym transportem Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 13:00, po wcześniejszym ustaleniu dnia dostawy z Zamawiającym. Pracownik Zamawiającego potwierdzi odbiór paczek zbiorczych lub opakowań Wykonawcy przez podpisanie Protokołu Dostarczenia, który przygotuje Zamawiający. Protokół Dostarczenia musi zawierać informację o ilości dostarczonych paczek zbiorczych lub opakowań. Protokół Dostarczenia nie jest tożsamy z Protokołem Dostawy. b) W przypadku dostawy za pośrednictwem firmy transportowej lub kurierskiej, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 13:00. Pracownik Zamawiającego potwierdzi odbiór paczek zbiorczych pracownikowi firmy transportowej lub kurierskiej przez podpisanie listu przewozowego. Paczki zbiorcze muszą być zaplombowane za pomocą samoprzylepnej taśmy bezpieczeństwa lub za pomocą plomby do zabezpieczania paczek. W przypadku braku stosownych zabezpieczeń Wykonawca bierze odpowiedzialność za braki w dostawie. 4. Zamawiający po dostarczeniu przedmiotu zamówienia niezwłocznie przystąpi do otwarcia paczek zbiorczych. W przypadku kompletnej dostawy Zamawiający przystąpi do właściwego odbioru: w tym samym dniu jeżeli dostawa odbędzie się do godziny 11:00 albo w następnym dniu roboczym o godzinie 8:00. 5. Komisyjne otwarcie opakowań będzie obejmować tylko zgodność dostawy z umową oraz uszkodzenia mechaniczne. W trakcie prac Komisji nastąpi otwarcie wszystkich opakowań zawierających poszczególne elementy przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia stanu technicznego poszczególnych elementów zestawu pod względem uszkodzeń mechanicznych i kompletności zawartości opakowań. Otwieranie opakowań odbędzie się "pod kamerą". 6. Wystawienie faktur(y) VAT za dostawę nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru (protokołów odbioru w przypadku kilku źródeł finansowania) przez Zamawiającego. Sporządzenie protokołu odbioru (protokołów odbioru) leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający prześle protokół odbioru (protokoły odbioru) Wykonawcy drogą mailową. Wykonawca odeśle podpisan(y/e) protokół odbioru (protokoły odbioru) i faktur(ę/y). Zapłata za zakupiony towar nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktur(y) VAT. Za skuteczną dostawę Zamawiający uznaje moment podpisania protokołu odbioru (protokołów odbioru) kompletnej dostawy przez obie strony. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację gwarancji na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zgodnie z okresem jej trwania udzielonego przez producenta. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterki na swój koszt w okresie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia takiego samego albo o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na swój koszt w okresie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przekazania informacji o adresie mailowym lub adresie strony internetowej z odpowiednim formularzem, za pomocą którego Zamawiający będzie mógł wysyłać zgłoszenia reklamacyjne. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego za pomocą maila, Zamawiający traktuje zgłoszenie za skuteczne, gdy nie otrzyma informacji o niemożności dostarczenia wiadomości przez serwer mailowy. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego za pomocą formularza na stronie internetowej Zamawiający wymaga automatycznego potwierdzenia mailowego o przyjęciu zgłoszenia. Sposób wystawienia faktury: ze względu na mnogość źródeł finansowania przed wystawieniem faktury Wykonawca skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia szczegółów. Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 11 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik 1.III do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy. Zamawiający będzie badać czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez oficjalne informacje zamieszczone na stronach internetowych producentów. Wykonawca zobowiązany jest w formularzu ofertowym przy poszczególnym asortymencie/produkcie wskazać producenta, model oraz nr katalogowy (o ile występuje). W związku z tym, iż formularz ofertowy nie jest dokumentem, który może być uzupełniany, oferta, w której nie zostaną wskazane w/w informacje zostanie odrzucona.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 13897,53
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie należy zrealizować w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 21 grudnia 2020 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nienoszących śladów używania: • zestawów do modernizacji w ilości 2 szt., • zestawów klawiatura i mysz komputerowa w ilości 25 szt., • zewnętrznych nagrywarek w ilości 10 szt., • skanera typ 1 w ilości 1 szt., • skanera typ 2 w ilości 1 szt., Zamawiający wymaga, aby: • wszystkie zaoferowane zestawy klawiatur i myszy komputerowych pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej, • wszystkie zaoferowane zewnętrzne nagrywarki pochodziły od jednego producenta oraz były jednego modelu i w jednakowej konfiguracji sprzętowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która została zamieszczona na stronie Zamawiającego. UWAGI: 1. Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne, szczegóły sposobu odbioru przedmiotu zamówienia oraz podpisania stosownych dokumentów, Wykonawca ustali z Zamawiającym adekwatnie do rygorów epidemiologicznych obowiązujących w dniu dostawy. W przypadku braku specjalnych obostrzeń Zamawiający zakłada sposób dostawy i odbioru opisany w punktach 2, 3, 4 i 5. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w jednej transzy do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach przy ul. Kościuszki 30 na swój koszt w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 3. Wykonawca może dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem lub za pomocą firmy transportowej lub kurierskiej działającej na podstawie prawa przewozowego. a) W przypadku dostawy własnym transportem Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 13:00, po wcześniejszym ustaleniu dnia dostawy z Zamawiającym. Pracownik Zamawiającego potwierdzi odbiór paczek zbiorczych lub opakowań Wykonawcy przez podpisanie Protokołu Dostarczenia, który przygotuje Zamawiający. Protokół Dostarczenia musi zawierać informację o ilości dostarczonych paczek zbiorczych lub opakowań. Protokół Dostarczenia nie jest tożsamy z Protokołem Dostawy. b) W przypadku dostawy za pośrednictwem firmy transportowej lub kurierskiej, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 13:00. Pracownik Zamawiającego potwierdzi odbiór paczek zbiorczych pracownikowi firmy transportowej lub kurierskiej przez podpisanie listu przewozowego. Paczki zbiorcze muszą być zaplombowane za pomocą samoprzylepnej taśmy bezpieczeństwa lub za pomocą plomby do zabezpieczania paczek. W przypadku braku stosownych zabezpieczeń Wykonawca bierze odpowiedzialność za braki w dostawie. 4. Zamawiający po dostarczeniu przedmiotu zamówienia niezwłocznie przystąpi do otwarcia paczek zbiorczych. W przypadku kompletnej dostawy Zamawiający przystąpi do właściwego odbioru: w tym samym dniu jeżeli dostawa odbędzie się do godziny 11:00 albo w następnym dniu roboczym o godzinie 8:00. 5. Komisyjne otwarcie opakowań będzie obejmować tylko zgodność dostawy z umową oraz uszkodzenia mechaniczne. W trakcie prac Komisji nastąpi otwarcie wszystkich opakowań zawierających poszczególne elementy przedmiotu zamówienia w celu sprawdzenia stanu technicznego poszczególnych elementów zestawu pod względem uszkodzeń mechanicznych i kompletności zawartości opakowań. Otwieranie opakowań odbędzie się "pod kamerą". 6. Wystawienie faktur(y) VAT za dostawę nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru (protokołów odbioru w przypadku kilku źródeł finansowania) przez Zamawiającego. Sporządzenie protokołu odbioru (protokołów odbioru) leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający prześle protokół odbioru (protokoły odbioru) Wykonawcy drogą mailową. Wykonawca odeśle podpisan(y/e) protokół odbioru (protokoły odbioru) i faktur(ę/y). Zapłata za zakupiony towar nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktur(y) VAT. Za skuteczną dostawę Zamawiający uznaje moment podpisania protokołu odbioru (protokołów odbioru) kompletnej dostawy przez obie strony. 7. Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację gwarancji na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zgodnie z okresem jej trwania udzielonego przez producenta. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia usterki na swój koszt w okresie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzenia takiego samego albo o parametrach zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia na swój koszt w okresie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przekazania informacji o adresie mailowym lub adresie strony internetowej z odpowiednim formularzem, za pomocą którego Zamawiający będzie mógł wysyłać zgłoszenia reklamacyjne. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego za pomocą maila, Zamawiający traktuje zgłoszenie za skuteczne, gdy nie otrzyma informacji o niemożności dostarczenia wiadomości przez serwer mailowy. W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego za pomocą formularza na stronie internetowej Zamawiający wymaga automatycznego potwierdzenia mailowego o przyjęciu zgłoszenia. Wykonawca, który zlecać będzie wykonanie części zamówienia Podwykonawcom na podstawie umowy w formie pisemnej o charakterze odpłatnym (art. 2 ust. 9a Pzp) zobowiązany jest do wykazania tego w pkt 11 Formularza ofertowego stanowiącego załącznik 1.IV do niniejszej SIWZ dotyczącego Podwykonawcy. Zamawiający będzie badać czy zaoferowany sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez oficjalne informacje zamieszczone na stronach internetowych producentów. Wykonawca zobowiązany jest w formularzu ofertowym przy poszczególnym asortymencie/produkcie wskazać producenta, model oraz nr katalogowy (o ile występuje). W związku z tym, iż formularz ofertowy nie jest dokumentem, który może być uzupełniany, oferta, w której nie zostaną wskazane w/w informacje zostanie odrzucona.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres świadczenia obsługi posprzedażowej
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)