Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 7 – Szkole Sportowej w Lubinie

Data publikacji 2020-11-13
Data zakończenia 2020-11-20 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 7 – Szkoła Sportowa w Lubinie
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Przetworzone produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 606713-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 156000004, 158943004, 155000003, 151000009, 153000001, 152000000, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 od części 1 do części 7 do SIWZ. Charakterystyka przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa artykułów sypkich, przetworów, wyrobów cukierniczych zgodnie z załącznikiem nr 1 część 1, Zadanie nr 2 - Dostawa gotowych produktów spożywczych zgodnie z załącznikiem nr 1 część 2, Zadanie nr 3 - Dostawa produktów mleczarskich zgodnie z załącznikiem nr 1 część 3, Zadanie nr 4 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych zgodnie z załącznikiem nr 1 część 4, Zadanie nr 5 - Dostawa warzyw, owoców, przetworów owocowo-warzywnych, jajek zgodnie z załącznikiem nr 1 część 5, Zadanie nr 6 - Dostawa produktów głęboko mrożonych zgodnie z załącznikiem nr 1 część 6, Zadanie nr 7 - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów ciastkarskich zgodnie z załącznikiem nr 1 część 7.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e770126f-8020-498d-a625-771b1f244fb8
Biuletyn 606713-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 7 – Szkoła Sportowa w Lubinie
Regon 391024167
Zamawiajacy adres ulica Sybiraków
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767247300
Zamawiajacy email a.tomczuk@zsslubin.pl
Adres strony url www.sp7lubin.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sp7lubin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sp7lubin.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp7lubin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, przez posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego lub firmy kurierskiej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul Sybiraków 11; 59-300 Lubin
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 7 – Szkole Sportowej w Lubinie
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej. Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera formularz ofertowy będący załącznikiem nr 1 od części 1 do części 7 do SIWZ. Charakterystyka przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa artykułów sypkich, przetworów, wyrobów cukierniczych zgodnie z załącznikiem nr 1 część 1, Zadanie nr 2 - Dostawa gotowych produktów spożywczych zgodnie z załącznikiem nr 1 część 2, Zadanie nr 3 - Dostawa produktów mleczarskich zgodnie z załącznikiem nr 1 część 3, Zadanie nr 4 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych zgodnie z załącznikiem nr 1 część 4, Zadanie nr 5 - Dostawa warzyw, owoców, przetworów owocowo-warzywnych, jajek zgodnie z załącznikiem nr 1 część 5, Zadanie nr 6 - Dostawa produktów głęboko mrożonych zgodnie z załącznikiem nr 1 część 6, Zadanie nr 7 - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów ciastkarskich zgodnie z załącznikiem nr 1 część 7.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: Warzywa i owoce - powinny być świeże, dojrzałe, bez oznak zepsucia i pleśni w szczególności: jabłka: soczyste, słodkie, banany żółte, twarde, bez nalotu plam. Marchewki, pietruszki, seler- bez oznak wysuszenia, ogórki szklarniowe- świeże, twarde, bez opakowania z folii, pomarańcze, mandarynki,- soczyste, bez wysuszonej skórki. Mięso – powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencja elastyczna, jędrna, świeże, bez oznak zmian zapachowych. Produkty przetworzone (tj. wędliny, przetwory mięsne, konserwy) zgodnie z polską normą mają posiadać etykiety określające nazwę handlową produktu, procentowy skład surowcowy – tj. % zawartość mięsa w wędlinie oraz substancje stosowane w produkcji. Wędliny na kanapki powinny być pokrojone w plastry. Wyroby wędliniarskie muszą posiadać nie mniej niż 85% mięsa. Bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy. Częstotliwość dostaw: maksymalnie 5 razy w tygodniu do siedziby Zamawiającego. Dostawa produktów odbywać się będzie według uznania Zamawiającego w terminie do godziny 7:30 następnego dnia po dniu złożenia przez niego zamówienia określającego rodzaj oraz ilość produktów. Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Dostawy winny się odbywać w odpowiednio przystosowanych czystych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. Wykonawca dostarczy produkty środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarno -higieniczne. Dostarczone produkty muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz właściwych dla przedmiotu zamówienia norm. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP. W przypadku dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych: - wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danym produktem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia; - dostawy mięsa powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, czystych, nieuszkodzonych. Zamawiający zastrzega, iż ilość poszczególnych artykułów wymienionych w załączniku do oferty może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamówień, a tym samym do niewykorzystania w całości zamówionych produktów z uwagi na zmiany ilości żywionych osób lub czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości produktów niż określona w formularzu cenowym. Zamawiający informuje, że przy dostawie artykułów stosuje prawo opcji, co oznacza, że podana ilość artykułów jest wielkością maksymalną, którą należy przyjąć do obliczenia oferty cenowej. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw. Dostarczane artykuły muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego żywności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r . Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 SWIZ.
Zakresie warunkow udzialu Załącznik nr 5 SWIZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, strony dopuszczają możliwość zmiany stawek podatkowych obowiązujących w umowie zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ceny podane w formularzu ofertowym zawierają ceny jednostkowe poszczególnych produktów oraz łączną wartość netto i brutto zamówienia dla całego pakietu dostaw. Okres niezmienności cen zaoferowanych przez Wykonawcę wynosi 120 dni od dnia podpisania umowy, a ceny poszczególnych pozycji, określone w formularzu cenowym mogą być aktualizowane co dwa miesiące po ww. okresie (obniżone lub w przypadku znaczących zmian cen artykułów spożywczych i innych lub podwyższone w związku z sezonowością i odstępczością produktów na rynku). Każdorazowa zmiana cen musi być udowodniona pisemnie przez Wykonawcę i uzgadniana z Zamawiającym oraz wymagać będzie jego akceptacji.
IV 4 4 data 2020-11-20T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15600000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów sypkich, przetworów, wyrobów cukierniczych zgodnie z załącznikiem nr 1 cz 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894300-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa gotowych produktów spożywczych zgodnie z załącznikiem nr 1 cz 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów mleczarskich zgodnie z załącznikiem nr 1 cz 3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych zgodnie z załącznikiem nr 1 cz 4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw, owoców, przetworów owocowo-warzywnych, jajek zgodnie z załącznikiem nr 1 cz 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów głęboko mrożonych zgodnie z załącznikiem nr 1 cz 6.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zadanie nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów ciastkarskich zgodnie z załącznikiem nr 1 cz 7.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)