| GuidZP400 |
457a7c0d-cedd-464a-9ee6-b1b27cae4448
|
| Biuletyn |
610954-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Polski Teatr Tańca
|
| Regon |
00027890700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Kozia
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
61-835
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
61 8524241, 8524242,
|
| Zamawiajacy fax |
618 532 370
|
| Zamawiajacy email |
zam.publ@ptt-poznan.pl,
|
| Adres strony url |
www.ptt-poznan.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 4 Środowisko działanie 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego Poddziałanie 4.4.1. Inwestycje w obszarze dziedzictwa kluturowego regionu.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja kultury.
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.ptt-poznan.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ptt-poznan.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
16. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Polski Teatr Tańca „Oferta na dostawę wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - regały, pralka i suszarki oraz wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej 3, część ......... ” (nr PTT - ZP/2620/19/11/2020) Nie otwierać przed dniem 24 listopada 2020 r., godz. 12:15”.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
61-835 Poznań, ul. Kozia 4
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia dla Polskiego teatru Tańca - regały, pralka i suszarki oraz wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej 3.
|
| Numer referencyjny |
PTT - ZP/2620/19/11/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Wyposażenie nowej siedziby Polskiego Teatru Tańca w regały, pralkę i suszarkę automatyczną, suszarki podwieszane oraz wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej w wannę do masażu wirowego kończyn górnych i dolnych, łóżko do masażu oraz szafę na medykamenty. Montaż tego wyposażenia i uruchomienie oraz usunięcie odpadów związanych z dostawami.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33155000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Dla części 5.1. i 5.2. Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Dla części 5.3. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 19.000 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia)
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Dla części 5.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy wraz z montażem regałów, o łącznej wartości nie mniejszej niż 4.600,00 PLN brutto lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Dla części 5.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy pralek lub suszarek o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.200,00 PLN brutto lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Dla części 5.3. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy wyposażenia gabinetu odnowy biologicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 9.700,00 PLN brutto lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wraz z ofertą dla każdej części zamówienia oddzielnie następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3a i nr 3b do SIWZ. Oświadczenie składa się celem potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
a. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
b. wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust.1 pkt 1 ppkt 1.1).
c. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.
3) oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
4) wykazu 2 dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa wyżej.
5) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w Rozdziale VII ust. 2 dla części 5.3. lit. b) SIWZ wraz z dowodem opłacenia polisy.
6) karty katalogowe obejmujące wszystkie elementy oferty, zawierające m.in. zdjęcie oferowanego asortymentu, potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
7) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 1) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Regały do magazynu kostiumów i pomieszczeń gospodarczych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie nowej siedziby w regały do magazynu kostiumów i pomieszczeń gospodarczych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pralka i suszarki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713210-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie nowej siedziby w pralkę i suszarkę automatyczną - mechaniczną do prania i suszenia kostiumów scenicznych oraz suszarki podwieszane.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33155000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-16T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej w wannę do masażu wirowego kończyn górnych i dolnych, łóżko do masażu oraz szafę na medykamenty.
|
| | |