Dostawa wyposażenia dla Polskiego teatru Tańca - regały, pralka i suszarki oraz wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej 3.

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Polski Teatr Tańca
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610954-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331550001, 391411003, 397132108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wyposażenie nowej siedziby Polskiego Teatru Tańca w regały, pralkę i suszarkę automatyczną, suszarki podwieszane oraz wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej w wannę do masażu wirowego kończyn górnych i dolnych, łóżko do masażu oraz szafę na medykamenty. Montaż tego wyposażenia i uruchomienie oraz usunięcie odpadów związanych z dostawami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 457a7c0d-cedd-464a-9ee6-b1b27cae4448
Biuletyn 610954-N-2020
Zamawiajacy nazwa Polski Teatr Tańca
Regon 00027890700000
Zamawiajacy adres ulica Kozia
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-835
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8524241, 8524242,
Zamawiajacy fax 618 532 370
Zamawiajacy email zam.publ@ptt-poznan.pl,
Adres strony url www.ptt-poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 4 Środowisko działanie 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego Poddziałanie 4.4.1. Inwestycje w obszarze dziedzictwa kluturowego regionu.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury.
Dostep dokumentow zamowienia www.ptt-poznan.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ptt-poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 16. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Polski Teatr Tańca „Oferta na dostawę wyposażenia dla Polskiego Teatru Tańca - regały, pralka i suszarki oraz wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej 3, część ......... ” (nr PTT - ZP/2620/19/11/2020) Nie otwierać przed dniem 24 listopada 2020 r., godz. 12:15”.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 61-835 Poznań, ul. Kozia 4
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla Polskiego teatru Tańca - regały, pralka i suszarki oraz wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej 3.
Numer referencyjny PTT - ZP/2620/19/11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Wyposażenie nowej siedziby Polskiego Teatru Tańca w regały, pralkę i suszarkę automatyczną, suszarki podwieszane oraz wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej w wannę do masażu wirowego kończyn górnych i dolnych, łóżko do masażu oraz szafę na medykamenty. Montaż tego wyposażenia i uruchomienie oraz usunięcie odpadów związanych z dostawami.
Cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-16T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dla części 5.1. i 5.2. Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. Dla części 5.3. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 19.000 PLN (lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną przy uwzględnieniu średniego kursu waluty obcej podanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia wystawienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia)
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Dla części 5.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy wraz z montażem regałów, o łącznej wartości nie mniejszej niż 4.600,00 PLN brutto lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Dla części 5.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy pralek lub suszarek o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.200,00 PLN brutto lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. Dla części 5.3. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał należycie co najmniej 2 dostawy wyposażenia gabinetu odnowy biologicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 9.700,00 PLN brutto lub równowartość tej kwoty w przypadku walut innych, niż złoty polski, obliczoną w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą dla każdej części zamówienia oddzielnie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, złożone na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3a i nr 3b do SIWZ. Oświadczenie składa się celem potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. b. wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust.1 pkt 1 ppkt 1.1). c. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 SIWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 3) oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 4) wykazu 2 dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane (sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania dokumentów, o których mowa wyżej. 5) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną wskazaną w Rozdziale VII ust. 2 dla części 5.3. lit. b) SIWZ wraz z dowodem opłacenia polisy. 6) karty katalogowe obejmujące wszystkie elementy oferty, zawierające m.in. zdjęcie oferowanego asortymentu, potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 7) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 1) powyżej, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Regały do magazynu kostiumów i pomieszczeń gospodarczych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie nowej siedziby w regały do magazynu kostiumów i pomieszczeń gospodarczych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pralka i suszarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713210-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie nowej siedziby w pralkę i suszarkę automatyczną - mechaniczną do prania i suszenia kostiumów scenicznych oraz suszarki podwieszane.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33155000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-16T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wyposażenie gabinetu odnowy biologicznej w wannę do masażu wirowego kończyn górnych i dolnych, łóżko do masażu oraz szafę na medykamenty.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)