| GuidZP400 |
e81d8518-f037-4587-bb7c-fc88117379e1
|
| Biuletyn |
610444-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie
|
| Regon |
14931762000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lipińska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
01-833
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 599 71 00
|
| Zamawiajacy fax |
22 599 71 01
|
| Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@wcpr.pl
|
| Adres strony url |
https://wcpr.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://wcpr.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://wcpr.pl/
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty składane są w formie pisemnej na adres Zamawiającego wskazany w rozdziale I SIWZ.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów i drukarek z podziałem na Części: Część I: dostawa 17 zestawów komputerowych i 8 laptopów Część II: dostawa 10 zestawów komputerowych z dodatkowym oprogramowaniem Część III: dostawa 5 drukarek
|
| Numer referencyjny |
22/WCPR/ZP-PN-9/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z podziałem na części:
Część I: dostawa 17 zestawów komputerów i 8 laptopów
Część II: dostawa 10 zestawów komputerów z dodatkowym oprogramowaniem
Część III: dostawa 5 drukarek
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach Nr 5a (dla Części I),
Nr 5b (dla Części II), Nr 5c (dla Części III) do niniejszej SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
7
|
| Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia (przedmiotu umowy) dla wszystkich Części: w okresie nie dłuższym niż 7 dni od zawarcia umowy.
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4a (dla Części I)
i/lub Załącznik Nr 4b (dla Części II) i/lub Załącznik Nr 4c (dla Części III) do SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Części I-III
1. Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) wprowadzenia zmiany wynikającej z zastosowania art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp,
2) wprowadzenia zmian wynikających z zastosowania na potrzeby niniejszej umowy art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach określonych w ust. 3-6.
2. Poza warunkami wskazanymi w ust. 2 zmiana terminu lub miejsca wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub/i Zamawiającego, w szczególności takich jak:
1) wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, nadzwyczajne, zewnętrzne, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie niniejszej umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności,
2) wystąpienia przyczyn technicznych, technologicznych.
3. Zmiana sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia możliwa będzie w następujących przypadkach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części dostawy objętej przedmiotem umowy
przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji,
2) konieczności zmiany z uwagi na interes Zamawiającego wyspecyfikowanych parametrów, cech dostarczanego sprzętu komputerowego, gdyby ich zastosowanie w niezmienionym zakresie przewidzianym
w opisie przedmiotu zamówienia groziło - z uwagi na zmienione okoliczności organizacyjne
lub techniczne - niemożnością korzystania ze sprzętu komputerowego, utratą ich funkcjonalności, przydatności
albo niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
3) konieczności zmiany zakresu przedmiotu umowy, jeżeli rezygnacja z danego wymagania
lub zastąpienie go innym spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy:
1) w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry
i funkcjonalności,
2) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna
dla Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje
w bezpośrednim związku przyczynowo - skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności.
6. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany umowy wynikającej z zastosowania art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.).
7. Strony postanawiają, że wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej
pod rygorem nieważności takiej zmiany.
8. Powyższe zmiany mogą być dokonane na pisemny wniosek. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa 17 zestawów komputerowych i 8 laptopów
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z podziałem na części:
Część I: dostawa 17 zestawów komputerów i 8 laptopów.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa 10 zestawów komputerowych z dodatkowym oprogramowaniem
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z podziałem na części:
Część II: dostawa 10 zestawów komputerów z dodatkowym oprogramowaniem
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa 5 drukarek
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
7
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z podziałem na części:
Część III: dostawa 5 drukarek
|
| | |