Dostawa komputerów i drukarek z podziałem na Części: Część I: dostawa 17 zestawów komputerowych i 8 laptopów Część II: dostawa 10 zestawów komputerowych z dodatkowym oprogramowaniem Część III: dostawa 5 drukarek

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610444-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z podziałem na części:
Część I: dostawa 17 zestawów komputerów i 8 laptopów
Część II: dostawa 10 zestawów komputerów z dodatkowym oprogramowaniem
Część III: dostawa 5 drukarek
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach Nr 5a (dla Części I),
Nr 5b (dla Części II), Nr 5c (dla Części III) do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e81d8518-f037-4587-bb7c-fc88117379e1
Biuletyn 610444-N-2020
Zamawiajacy nazwa Warszawskie Centrum Pomocy Rodzinie
Regon 14931762000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lipińska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-833
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 599 71 00
Zamawiajacy fax 22 599 71 01
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@wcpr.pl
Adres strony url https://wcpr.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wcpr.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wcpr.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Oferty składane są w formie pisemnej na adres Zamawiającego wskazany w rozdziale I SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów i drukarek z podziałem na Części: Część I: dostawa 17 zestawów komputerowych i 8 laptopów Część II: dostawa 10 zestawów komputerowych z dodatkowym oprogramowaniem Część III: dostawa 5 drukarek
Numer referencyjny 22/WCPR/ZP-PN-9/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z podziałem na części: Część I: dostawa 17 zestawów komputerów i 8 laptopów Część II: dostawa 10 zestawów komputerów z dodatkowym oprogramowaniem Część III: dostawa 5 drukarek 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach Nr 5a (dla Części I), Nr 5b (dla Części II), Nr 5c (dla Części III) do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia (przedmiotu umowy) dla wszystkich Części: w okresie nie dłuższym niż 7 dni od zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4a (dla Części I) i/lub Załącznik Nr 4b (dla Części II) i/lub Załącznik Nr 4c (dla Części III) do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Części I-III 1. Zmiany umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) wprowadzenia zmiany wynikającej z zastosowania art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp, 2) wprowadzenia zmian wynikających z zastosowania na potrzeby niniejszej umowy art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach określonych w ust. 3-6. 2. Poza warunkami wskazanymi w ust. 2 zmiana terminu lub miejsca wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub/i Zamawiającego, w szczególności takich jak: 1) wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie nagłe, nadzwyczajne, zewnętrzne, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie niniejszej umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności, 2) wystąpienia przyczyn technicznych, technologicznych. 3. Zmiana sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia możliwa będzie w następujących przypadkach: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części dostawy objętej przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji, 2) konieczności zmiany z uwagi na interes Zamawiającego wyspecyfikowanych parametrów, cech dostarczanego sprzętu komputerowego, gdyby ich zastosowanie w niezmienionym zakresie przewidzianym w opisie przedmiotu zamówienia groziło - z uwagi na zmienione okoliczności organizacyjne lub techniczne - niemożnością korzystania ze sprzętu komputerowego, utratą ich funkcjonalności, przydatności albo niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, 3) konieczności zmiany zakresu przedmiotu umowy, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej Umowy: 1) w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności, 2) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza także inne podobne zmiany umowy w przypadku, gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo - skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności. 6. Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany umowy wynikającej z zastosowania art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm.). 7. Strony postanawiają, że wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 8. Powyższe zmiany mogą być dokonane na pisemny wniosek. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa 17 zestawów komputerowych i 8 laptopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z podziałem na części: Część I: dostawa 17 zestawów komputerów i 8 laptopów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa 10 zestawów komputerowych z dodatkowym oprogramowaniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z podziałem na części: Część II: dostawa 10 zestawów komputerów z dodatkowym oprogramowaniem
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa 5 drukarek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, laptopów i drukarek na potrzeby Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie z podziałem na części: Część III: dostawa 5 drukarek
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)