"Zakup i dostawa wyposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu"

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Samorządowa Administracja Oświatowa
Miejscowość Wieleń
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Pomoce naukowe,
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610197-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392900001, 391621006, 391410002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Gminnego Żłobka
w Wieleniu dla potrzeb realizacji projektu „Wyruszamy do Gminnego Żłobka w Wieleniu!”
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wieleń (m.in. wyposażenie nowopowstałego żłobka).
Zakres rzeczowy:
I część zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych, różnego sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, wyposażenia różnego do Gminnego Żłobka w Wieleniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I został określony w załączniku numer 7 a do niniejszej SIWZ.
II część zamówienia:
Zamówienie dotyczy dostawy wyposażenia różnego oraz mebli i wyposażenia do aneksu kuchennego do Gminnego Żłobka w Wieleniu - obowiązkowe jest dokonanie wizji lokalnej przed wykonaniem zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer
7 b do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c15a3ff6-94c8-4b18-88cb-e99b88ff494f
Biuletyn 610197-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samorządowa Administracja Oświatowa
Regon 57022166200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Drawska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wieleń
Zamawiajacy kod pocztowy 64-730
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 561 118
Zamawiajacy fax 672 561 021
Zamawiajacy email sao3@wp.pl
Adres strony url http://bip.saowielen.pl/
Adres strony internetowej http://bip.saowielen.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Wyruszamy do Gminnego Żłobka w Wieleniu!"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.saowielen.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.saowielen.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu, ul. Drawska 1, 64-730 Wieleń
Nazwa nadana zamowieniu "Zakup i dostawa wyposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu"
Numer referencyjny SAO.364.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu dla potrzeb realizacji projektu „Wyruszamy do Gminnego Żłobka w Wieleniu!” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem projektu jest utworzenie 32 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Gminie Wieleń (m.in. wyposażenie nowopowstałego żłobka). Zakres rzeczowy: I część zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych, różnego sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, wyposażenia różnego do Gminnego Żłobka w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I został określony w załączniku numer 7 a do niniejszej SIWZ. II część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy wyposażenia różnego oraz mebli i wyposażenia do aneksu kuchennego do Gminnego Żłobka w Wieleniu - obowiązkowe jest dokonanie wizji lokalnej przed wykonaniem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7 b do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część I: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych różnego sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, wyposażenia różnego o wartości min. 100.000,00 zł brutto. Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie wyposażenia różnego oraz mebli i wyposażenia kuchni o wartości min. 50.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Do oferty (formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca musi dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie Zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. Do oferty (formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca musi dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie Zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Część I: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie pomocy dydaktycznych różnego sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, wyposażenia różnego o wartości min. 100.000,00 zł brutto. Część II: Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny i obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna opisany powyżej warunek za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 dostawę, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 dostawę polegającą na dostawie wyposażenia różnego oraz mebli i wyposażenia kuchni o wartości min. 50.000,00 zł brutto.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa pomocy dydaktycznych, różnego sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, wyposażenia różnego do Gminnego Żłobka w Wieleniu.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis I część zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych, różnego sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, wyposażenia różnego do Gminnego Żłobka w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części I został określony w załączniku numer 7 a do niniejszej SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa wyposażenia różnego oraz mebli i wyposażenia do aneksu kuchennego do Gminnego Żłobka w Wieleniu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis II część zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy wyposażenia różnego oraz mebli i wyposażenia do aneksu kuchennego do Gminnego Żłobka w Wieleniu - obowiązkowe jest dokonanie wizji lokalnej przed wykonaniem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części II znajduje się w zał. numer 7 b do niniejszej SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zadania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)