Zakup sprzętu medycznego 2 c.d. w ramach zadania inwestycyjnego: Wyposażenie medyczne niezbędne do prowadzenia działalności leczniczej SPZOZ.

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610689-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331900008, 331000001, 331120008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia w zakresie zadań jest dostawa sprzętu medycznego, którego wykaz zawarty jest w załącznikach do SIWZ.

Część I - Zadanie nr 2 – Kardiotokograf z wyposażeniem z podłączeniem do systemu nadzoru komputerowego 1 zestaw
Część II - Zadanie nr 3 –- Zestaw głowic do monitorowania skurczów i ciąży bliźniaczej 1 zestaw

Dostawca dostarczy towary na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek we wskazane miejsce, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1400, (zgodnym ze złożoną ofertą). Jeżeli termin dostawy wypadnie w dzień wolny od pracy (soboty, niedziele i święta), wówczas realizacja zamówienia nastąpi w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 671fac0a-687d-4662-926d-529a9b65ad21
Biuletyn 610689-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Regon 71235110000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 37
Zamawiajacy miejscowosc Mińsk Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 25 5065100
Zamawiajacy fax 25 7591666
Zamawiajacy email spzozmm@spzozmm.pl, zamowienia.publiczne@spzozmm.pl
Adres strony url www.spzozmm.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzileny publiczny zespół opeki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzozmm.bip.net.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzozmm.bip.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KANCELARIA SPZOZ ul. szpitalna 37, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu medycznego 2 c.d. w ramach zadania inwestycyjnego: Wyposażenie medyczne niezbędne do prowadzenia działalności leczniczej SPZOZ.
Numer referencyjny 50/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia w zakresie zadań jest dostawa sprzętu medycznego, którego wykaz zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Część I - Zadanie nr 2 – Kardiotokograf z wyposażeniem z podłączeniem do systemu nadzoru komputerowego 1 zestaw Część II - Zadanie nr 3 –- Zestaw głowic do monitorowania skurczów i ciąży bliźniaczej 1 zestaw Dostawca dostarczy towary na własny koszt i ryzyko oraz zapewni ich rozładunek we wskazane miejsce, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 800 do 1400, (zgodnym ze złożoną ofertą). Jeżeli termin dostawy wypadnie w dzień wolny od pracy (soboty, niedziele i święta), wówczas realizacja zamówienia nastąpi w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu wolnym.
Cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-11T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp należy na wezwanie zamawiającego, pod rygorem wykluczenia z postępowania, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów (zgodnie z zapisami pod formularzami asortymentowo-cenowymi): kart technicznych / ulotek potwierdzających właściwości oferowanego produktu, Deklaracji zgodności dla wyrobów medycznych (opinie, certyfikaty, dopuszczenia – zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych).
Inne dokumenty niewymienione Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów ( jeżeli dotyczy). 4) Formularz wymagań technicznych - - wypełniony i podpisany przez wykonawcę
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie: a) okresu realizacji umowy w przypadku kiedy Dostawca udowodni, że z przyczyn obiektywnych niezależnych od niego nie jest w stanie zrealizować zamówienia w określonym w umowie terminie np.: producent urządzeń wydłużył termin realizacji w stosunku do terminu wynikającego z umowy, wystąpiła przerwa w dostawach itp. Wydłużenie okresu realizacji zamówienia nie może być dłuższe niż 2 dni. b) terminu rozpoczęcia lub terminu zakończenia realizacji umowy – terminy te mogą ulec zmianie w sytuacji opisanej w pkt 2 tiret 1, ponadto kiedy w interesie Zamawiającego będzie dokonanie tych zmian c) zmiany wielkości ceny, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. d) zmiany adresu / siedziby Zamawiającego /Dostawcy e) zmiany będącej skutkiem poprawy omyłki oczywistej f) zmiany przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian, a także zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadku następujących okoliczności: a) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego,
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych: 1) Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Inspektorem ochrony danych osobowych jest Czesław Mazek , tel. 25 506 51 81, adres email: czeslaw.mazek@spzozmm.pl 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, „prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty. 9) Wystąpienie z żądaniem o którym mowa w pkt. 6 lub 7, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania. Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania lub umowy. 10) Wykonawca pozyskując dane osobowe na potrzeby sporządzenia oferty zobowiązany jest wypełnić obowiązki wynikające m. in. z art 13 i 14 Rozporządzenia RODO. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Kardiotokograf z wyposażeniem z podłączeniem do systemu nadzoru komputerowego 1 zestaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie zadań jest dostawa sprzętu medycznego, którego wykaz zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Część I - Zadanie nr 2 – Kardiotokograf z wyposażeniem z podłączeniem do systemu nadzoru komputerowego 1 zestaw
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - Zadanie nr 3 –- Zestaw głowic do monitorowania skurczów i ciąży bliźniaczej 1 zestaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia w zakresie zadań jest dostawa sprzętu medycznego, którego wykaz zawarty jest w załącznikach do SIWZ. Część II - Zadanie nr 3 –- Zestaw głowic do monitorowania skurczów i ciąży bliźniaczej 1 zestaw
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dodatkowy okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)