Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w 2021r. z podziałem na VI zadań

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-24 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Brańszczyk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610465-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006, 155000003, 151300008, 158960005, 31425003, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2021roku z podziałem na VI zadań tj. w okresie od 01.01.20201r do 31.12.2021r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w poszczególnych załącznikach do SIWZ – formularze asortymentowo - cenowe ( załączniki nr: 2, 2a,
2b, 2c, 2d, 2e). Wykonawca wybiera załącznik do zadania, na które składa ofertę.
Przedmiot oraz wielkość zamówienia zostały określone na podstawie analizy dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 12 miesięcy.
Przedmiotem zamówienia są różne produkty spożywcze, powszechnie dostępne na rynku o ustalonych standardach jakościowych dla danego produktu i marki, różnią się tylko ceną nabycia. Koszt dostaw Wykonawca jest zobowiązany wliczyć w cenę zamawianych produktów. Nabywane produkty spożywcze są na bieżąco do bezpośredniego spożycia bądź przygotowania posiłków. Zamówienie zostało podzielone na VI niezależnych części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia, jednakże jeden Wykonawca może złożyć maksymalnie oferty na trzy wybrane zadania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18de216c-edec-4297-b154-f1cb2dfcdb69
Biuletyn 610465-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 29606400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 65
Zamawiajacy miejscowosc Brańszczyk
Zamawiajacy kod pocztowy 07-221
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-29 6794220
Zamawiajacy fax 0-29 7421414
Zamawiajacy email zamowienia@dpsbranszczyk.pl
Adres strony url www.dpsbranszczyk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dpsbranszczyk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dpsbranszczyk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny złożenie jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności : - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), - osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk
Nazwa nadana zamowieniu Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w 2021r. z podziałem na VI zadań
Numer referencyjny DPS/DG/ZP/26/2/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Trzy części
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są: Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2021roku z podziałem na VI zadań tj. w okresie od 01.01.20201r do 31.12.2021r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w poszczególnych załącznikach do SIWZ – formularze asortymentowo - cenowe ( załączniki nr: 2, 2a, 2b, 2c, 2d, 2e). Wykonawca wybiera załącznik do zadania, na które składa ofertę. Przedmiot oraz wielkość zamówienia zostały określone na podstawie analizy dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 12 miesięcy. Przedmiotem zamówienia są różne produkty spożywcze, powszechnie dostępne na rynku o ustalonych standardach jakościowych dla danego produktu i marki, różnią się tylko ceną nabycia. Koszt dostaw Wykonawca jest zobowiązany wliczyć w cenę zamawianych produktów. Nabywane produkty spożywcze są na bieżąco do bezpośredniego spożycia bądź przygotowania posiłków. Zamówienie zostało podzielone na VI niezależnych części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia, jednakże jeden Wykonawca może złożyć maksymalnie oferty na trzy wybrane zadania.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych zapisami niniejszej SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, wynikającą z aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert. Złożenie wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 ), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Złożenie wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 ), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, - dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli w okresie ostatnich 3 lat, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie produktów , odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia i przybliżonej wartości zamówienia - w zależności od zadania, na które jest składana oferta, np. Wykonawca składający ofertę np. na dostawy mięsa, wędlin i drobiu, w załączniku nr.6 ,,Wykaz Dostaw" wpisuje dostawy mięsa, wędlin i drobiu, które wcześniej wykonał na rzecz innych Zamawiających, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie, Wykonawca składający ofertę na pieczywo, wykazuje dostawy pieczywa itd. Jednocześnie, gdy wykonawca korzysta z zasobów innego wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, wymaga się, aby podmiot udostępniający zasoby zrealizował tą część (w praktyce jako podwykonawca – art. 22a ust 4 ustawy pzp). Ocena spełnienia przez wykonawcę tego warunku będzie składała się z dwóch etapów. W terminie składania ofert każdy z wykonawców ma obowiązek złożenia wstępnego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku, gdy zamawiający w wyniku procedury badania i oceny ofert ustali, który wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą, zwróci się do tego wykonawcy z żądaniem złożenia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu tj. Wykonawca zostanie wezwany do złożenia załącznika nr 6( Wykaz dostaw).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu (doświadczenie wykonawcy) wykonawca ma obowiązek złożyć ,,Wykaz dostaw" ( załącznik nr 6), że w okresie ostatnich 3 lat, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie produktów odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia i przybliżonej wartości zamówienia – w zależności od zadania, na które jest składana oferta, np. Wykonawca składający ofertę np. Na dostawy mięsa, wędlin i drobiu, w załączniku ,,Wykaz Dostaw" wpisuje dostawy mięsa, wędlin i drobiu, które wcześniej wykonał na rzecz innych Zamawiających, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw są: • poświadczenie (referencje) odbiorcy dostaw, że dostawy zostały wykonane należycie, • oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) dokument ten składa co najmniej jeden z jej uczestników lub ci wykonawcy, którzy łącznie spełniają warunek udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia 1. Informacje w tym zakresie zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. W jej treści, podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadkach: 1.1. Zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiany wynikającej z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, 1.2. W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczenia zamienników artykułów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej artykułu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy i uzyskania zgody Zamawiającego, 1.3. W przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, epidemia) mogą ulec zmianie terminy dostaw oraz ceny produktów objętych niniejsza umową. Zmiana taka nastąpi po negocjacjach i wyrażeniu zgody pomiędzy stronami umowy w formie pisemnej. 1. 4. Nastąpi ustawowa zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT . 1. 5. Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
IV 4 4 data 2020-11-24T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr I: Dostawy różnych produktów spożywczych w 2021r, Dostawa raz w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 12.00
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawiera rozdział III i załącznik nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawy produktów mleczarskich w 2021r
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w rozdziale III i załączniku nr 2a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawy mięsa, wędlin i drobiu w 2021r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15130000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ oraz załącznik nr 2b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawy produktów głęboko mrożonych w 2021r
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2c i rozdział III SIWZ. Dostawa dwa razy w miesiącu w godz. 7:00 do 14:00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawy świeżych jaj kurzych klasy wagowej ,,L" w 2021 r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III i załącznik nr 2d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawy pieczywa i produktów piekarniczych w 2021r.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2e i rozdział III SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)