| GuidZP400 |
18de216c-edec-4297-b154-f1cb2dfcdb69
|
| Biuletyn |
610465-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
| Regon |
29606400000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
65
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Brańszczyk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
07-221
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-29 6794220
|
| Zamawiajacy fax |
0-29 7421414
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@dpsbranszczyk.pl
|
| Adres strony url |
www.dpsbranszczyk.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.dpsbranszczyk.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dpsbranszczyk.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
złożenie jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności : - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), - osobiście, za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w 2021r. z podziałem na VI zadań
|
| Numer referencyjny |
DPS/DG/ZP/26/2/PN/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Trzy części
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są: Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2021roku z podziałem na VI zadań tj. w okresie od 01.01.20201r do 31.12.2021r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w poszczególnych załącznikach do SIWZ – formularze asortymentowo - cenowe ( załączniki nr: 2, 2a,
2b, 2c, 2d, 2e). Wykonawca wybiera załącznik do zadania, na które składa ofertę.
Przedmiot oraz wielkość zamówienia zostały określone na podstawie analizy dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 12 miesięcy.
Przedmiotem zamówienia są różne produkty spożywcze, powszechnie dostępne na rynku o ustalonych standardach jakościowych dla danego produktu i marki, różnią się tylko ceną nabycia. Koszt dostaw Wykonawca jest zobowiązany wliczyć w cenę zamawianych produktów. Nabywane produkty spożywcze są na bieżąco do bezpośredniego spożycia bądź przygotowania posiłków. Zamówienie zostało podzielone na VI niezależnych części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia, jednakże jeden Wykonawca może złożyć maksymalnie oferty na trzy wybrane zadania.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu w przypadkach wskazanych zapisami niniejszej SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu.
Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, wynikającą z aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert.
Złożenie wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 ), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia. Złożenie wstępnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 ), będzie ocenione jako spełnienie w/w warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
- dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
Wykonawca spełnia ten warunek, jeśli w okresie ostatnich 3 lat, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie produktów , odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia i przybliżonej wartości zamówienia - w zależności od zadania, na które jest składana oferta, np. Wykonawca składający ofertę np. na dostawy mięsa, wędlin i drobiu, w załączniku nr.6 ,,Wykaz Dostaw" wpisuje dostawy mięsa, wędlin i drobiu, które wcześniej wykonał na rzecz innych Zamawiających, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie, Wykonawca składający ofertę na pieczywo, wykazuje dostawy pieczywa itd.
Jednocześnie, gdy wykonawca korzysta z zasobów innego wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, wymaga się, aby podmiot udostępniający zasoby zrealizował tą część (w praktyce jako podwykonawca – art. 22a ust 4 ustawy pzp).
Ocena spełnienia przez wykonawcę tego warunku będzie składała się z dwóch etapów. W terminie składania ofert każdy z wykonawców ma obowiązek złożenia wstępnego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku, gdy zamawiający w wyniku procedury badania i oceny ofert ustali, który wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą, zwróci się do tego wykonawcy z żądaniem złożenia dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie w/w warunku udziału w postępowaniu tj. Wykonawca zostanie wezwany do złożenia załącznika nr 6( Wykaz dostaw).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu (doświadczenie wykonawcy) wykonawca ma obowiązek złożyć ,,Wykaz dostaw" ( załącznik nr 6), że w okresie ostatnich 3 lat, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie produktów odpowiadających opisowi przedmiotu zamówienia i przybliżonej wartości zamówienia – w zależności od zadania, na które jest składana oferta, np. Wykonawca składający ofertę np. Na dostawy mięsa, wędlin i drobiu, w załączniku ,,Wykaz Dostaw" wpisuje dostawy mięsa, wędlin i drobiu, które wcześniej wykonał na rzecz innych Zamawiających, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie.
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw są:
• poświadczenie (referencje) odbiorcy dostaw, że dostawy zostały wykonane należycie,
• oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o
którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania
dowodów, o których mowa. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku składania
oferty wspólnej (konsorcjum) dokument ten składa co najmniej jeden z jej uczestników lub ci wykonawcy, którzy łącznie spełniają warunek udziału w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV IstotnePostanowienia |
1. Informacje w tym zakresie zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
W jej treści, podano wszelkie istotne dla zamawiającego warunki realizacji zamówienia.
|
| IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadkach:
1.1. Zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiany wynikającej z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
1.2. W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji artykułów będących przedmiotem umowy, możliwość dostarczenia zamienników artykułów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej artykułu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy i uzyskania zgody Zamawiającego,
1.3. W przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne, epidemia) mogą ulec zmianie terminy dostaw oraz ceny produktów objętych niniejsza umową. Zmiana taka nastąpi po negocjacjach i wyrażeniu zgody pomiędzy stronami umowy w formie pisemnej.
1. 4. Nastąpi ustawowa zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT .
1. 5. Konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr I: Dostawy różnych produktów spożywczych w 2021r, Dostawa raz w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 12.00
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera rozdział III i załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy produktów mleczarskich w 2021r
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy zakres zamówienia zawarto w rozdziale III i załączniku nr 2a do SIWZ
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy mięsa, wędlin i drobiu w 2021r.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15130000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ oraz załącznik nr 2b do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy produktów głęboko mrożonych w 2021r
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15896000-5
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2c i rozdział III SIWZ. Dostawa dwa razy w miesiącu w godz. 7:00 do 14:00
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy świeżych jaj kurzych klasy wagowej ,,L" w 2021 r.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III i załącznik nr 2d do SIWZ.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawy pieczywa i produktów piekarniczych w 2021r.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2e i rozdział III SIWZ.
|
| | |