| GuidZP400 |
63161ee1-a8ec-48e8-807b-596dcb3d196d
|
| Biuletyn |
610440-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Środowiskowy Dom Samopomocy w Chwałkowie
|
| Regon |
30198387000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Chwałkowo
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
74
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Krobia
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
63-840
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
532535447
|
| Zamawiajacy fax |
655 711 953
|
| Zamawiajacy email |
sdschwalkowo@gostyn.pl
|
| Adres strony url |
sdschwalkowo.nbip.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
KROBSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
sdschwalkowo.nbip.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
sdschwalkowo.nbip.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pocztą, osobiście lub przez posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Środowiskowy Dom Samopomocy w Chwałkowie, Chwałkowo 74, 63-840 Krobia
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu multimedialnego, mebli oraz wyposażenia różnego do Sali Doświad-czeń Sensorycznych w Dziennym Domu Pomocy w Krobskim Centrum Usług Społecznych.”
|
| Numer referencyjny |
ŚDS.252.2.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach realizowanego zadania pn.: „Dostawa sprzętu multimedialnego, mebli oraz wyposażenia różnego do Sali Doświadczeń Sensorycznych w Dziennym Domu Pomocy w Krobskim Centrum Usług Społecznych.” Zamówienie zostało podzielone na części: Część 1 – Sprzęt radiowy i telewizyjny, Część 2 – Tworzywa z włókna optycznego, Część 3 - Łóżko wodne, Część 4 - Meble, Część 5 – Lustra, maty, Część 6 – Urządzenia do terapii, Część 7 - Rzutnik. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Krob-skim Centrum Usług Społecznych w Krobi.
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje „Specyfikacja techniczna sprzętu” – załącznik nr 1.
Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i wyposażenie winien być zgodny z gwarancją udzieloną przez producenta, nie krótszy jednak niż 12 miesięcy licząc od dnia protokolarnego bezusterkowe-go odbioru.
Wykonawca winien udzielić minimum 14 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ustawy
|
| Data zakonczenia |
2021-03-19T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania wa-runku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania wa-runku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co naj-mniej 2 dostawy podobnego wyposażenia o wartości łącznej minimum 10.000,00 zł
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b)oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania ta¬kiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (o treści zgodnej z załącznikiem nr 5);
c)oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (o treści zgodnej z załącznikiem nr 6);
d)Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm. ) (o treści zgodnej z załącznikiem nr 7).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może zło¬żyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co naj-mniej 2 dostawy podobnego wyposażenia o wartości łącznej minimum 10.000,00 zł.
|
| Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie określił minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warun¬ku udziału w postępowaniu, zatem nie żąda przedłożenia dokumentów w powyższym zakresie.
3) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2;
2)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy:
a)ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba;
b)ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
4.Dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt 1 i 2 muszą być złożone w formie oryginału.
Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 4 musi być złożony w formie oryginału lub kopii po-świadczonej notarialnie. Oświadczenia, dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 4 lit. a) lub ust. 5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, jednakże, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy (projekcie) stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
2.Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewidział w ogłoszeniu zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określił następujące warunki takich zmian:
1)termin wykonania dostawy określony w umowie może ulec wydłużeniu w przypadku wystąpienia tzw. sił wyższych (huragan, powódź, trzęsienie ziemi, zbyt niskie temperatury powietrza uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby trzecie nie związane z wykonawcą itp.) zupełnie nie-zależnych od wykonawcy, uniemożliwiających wykona¬nie robót w ustalonym w umowie ter-minie; wówczas termin realizacji umowy na wniosek wykonawcy może ulec wydłużeniu o okres trwania tych okoliczności celem dokończenia realizacji zamówienia,
2)termin wykonania dostawy określony w umowie może ulec skróceniu w przypadku gdy Wykonawca zrealizuje zakres przedmiotu zamówienia do górnej granicy środków zabezpieczonych na ten cel w budżecie Zamawiającego, w terminie wcześniejszym niż wynika to z umowy, a Zamawiający zgodzi się odebrać i zapłacić za te usługi wcześniej niż planował,
3)zmiana wynagrodzenia określonego w umowie może nastąpić w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);
4)zmiana podwykonawcy lub podwykonawców na etapie realizacji umowy.
3.Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy dopuszczalna jest jedynie w okolicznościach wymienionych w ust. 2.
4.Dopuszczalne są zmiany nieistotnych postanowień umowy rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienia czy też na wynik postępowania.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-24T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Sprzęt radiowy i telewizyjny
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-19T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje „Specyfikacja techniczna sprzętu” – załącznik nr 1
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Tworzywa z włókna optycznego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-19T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje „Specyfikacja techniczna sprzętu” – załącznik nr 1
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Łóżko wodne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-19T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje „Specyfikacja techniczna sprzętu” – załącznik nr 1
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Meble
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-19T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje „Specyfikacja techniczna sprzętu” – załącznik nr 1
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Lustra, maty
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-19T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje „Specyfikacja techniczna sprzętu” – załącznik nr 1
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Urządzenia do terapii
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-19T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje „Specyfikacja techniczna sprzętu” – załącznik nr 1
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Rzutnik
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32000000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-19T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje „Specyfikacja techniczna sprzętu” – załącznik nr 1
|
| | |