SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOLY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 30 IM POWSTAŃCOW 1863R W WARSZAWIE - NA 2021 ROK

Data publikacji 2020-11-16
Data zakończenia 2020-11-23 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 30 im. Powstańców 1863 r.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 610391-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1. Tytuł i zakres zamówienia
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie – na 2021 rok” z podziałem na 6 części:
Część 1: Pieczywo i wyroby cukiernicze
Część 2: Wyroby garmażeryjne
Część 3: Ryby i mrożonki.
Część 4: Warzywa i owoce świeże.
Część 5:. Mięso i wędliny.
Część 6: Produkty ogólnospożywcze i nabiałowe oraz jaja.

Artykuły żywnościowe wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, stanowiących Załączniki o numerach od 2.1 do 2.6 SIWZ.
3.1.2. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż w wyniku ww. zmian nie zostanie przekroczona wartość umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości produktów i wartości dostaw Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
3.1.3. Strony nie przewidują waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy.
3.1.4. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863 sukcesywnie, w miarę zgłaszanych potrzeb, z wyłączeniem przerw działalności stołówki związanych z organizacją roku szkolnego.
3.1.5. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną, bądź telefonicznie za pisemnym potwierdzeniem, wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku.
3.1.6. Wykonawca dostarczy zamówioną partię dostaw każdorazowo w ustalonych przedziałach godzinowych tj. odpowiednio:
1. pieczywo i wyroby cukiernicze (06:00–7:00),
2. wyroby garmażeryjne (06:00-8:00),
3. ryby i mrożonki (06:00-07:00),
4. warzywa i owoce świeże (06:00-07:00),
5. mięso i wędliny (06:00-07:00),
6. produkty ogólnospożywcze i nabiałowe oraz jaja (06:00-07:00).

Godziny dostaw będą bezwzględnie egzekwowane.
Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku, w dniach pracy Szkoły .
3.1.7. Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania i wniesienia towarów do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kawęczyńska 2, 03-772 Warszawa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a67a3aab-974f-4d3d-a745-8418034ec9d9
Biuletyn 610391-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 30 im. Powstańców 1863 r.
Regon 80199300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kawęczyńska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-772
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 619 53 82
Zamawiajacy fax 22 619 53 82 wew. 26
Zamawiajacy email h.korzeb@tlen.pl
Adres strony url www.sp30edu.pl
Adres strony internetowej narzedzia sp30@edu.um.warszawa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp30.edu.pl
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOLY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 30 IM POWSTAŃCOW 1863R W WARSZAWIE - NA 2021 ROK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.1. Tytuł i zakres zamówienia 3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie – na 2021 rok” z podziałem na 6 części: Część 1: Pieczywo i wyroby cukiernicze Część 2: Wyroby garmażeryjne Część 3: Ryby i mrożonki. Część 4: Warzywa i owoce świeże. Część 5:. Mięso i wędliny. Część 6: Produkty ogólnospożywcze i nabiałowe oraz jaja. Artykuły żywnościowe wraz z podaniem maksymalnej wielkości zapotrzebowania zostały opisane w zestawieniach rodzajowo-ilościowych, stanowiących Załączniki o numerach od 2.1 do 2.6 SIWZ. 3.1.2. Podane ilości produktów w poszczególnych częściach są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, tzn. że nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż w wyniku ww. zmian nie zostanie przekroczona wartość umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości produktów i wartości dostaw Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 3.1.3. Strony nie przewidują waloryzacji cen produktów zawartych w ofercie Wykonawcy w trakcie realizacji umowy. 3.1.4. Artykuły żywnościowe powinny być dostarczane do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863 sukcesywnie, w miarę zgłaszanych potrzeb, z wyłączeniem przerw działalności stołówki związanych z organizacją roku szkolnego. 3.1.5. Dostawy realizowane będą na podstawie bieżących zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną, bądź telefonicznie za pisemnym potwierdzeniem, wykonywanych z minimum jednodniowym wyprzedzeniem (składanych do godziny 15:00), od poniedziałku do piątku. 3.1.6. Wykonawca dostarczy zamówioną partię dostaw każdorazowo w ustalonych przedziałach godzinowych tj. odpowiednio: 1. pieczywo i wyroby cukiernicze (06:00–7:00), 2. wyroby garmażeryjne (06:00-8:00), 3. ryby i mrożonki (06:00-07:00), 4. warzywa i owoce świeże (06:00-07:00), 5. mięso i wędliny (06:00-07:00), 6. produkty ogólnospożywcze i nabiałowe oraz jaja (06:00-07:00). Godziny dostaw będą bezwzględnie egzekwowane. Dostawy realizowane będą od poniedziałku do piątku, w dniach pracy Szkoły . 3.1.7. Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania i wniesienia towarów do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń znajdujących się w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kawęczyńska 2, 03-772 Warszawa.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen być w dobrej sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6.3.1. art. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy, złoży stosowne oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 (sekcja I pkt 1) do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6.3.2. art. 24 ust. 5 pkt 1, 4 ustawy, złoży stosowne oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 (sekcja I pkt 2) do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.7.1 wykaz pojazdów będących w dyspozycji Wykonawcy (zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ) oraz kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - decyzji wydanej przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej w sprawie spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczającej środek transportu wskazany w wykazie pojazdów do przewozu artykułów spożywczych, 7.7.2 kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej zatwierdzającą zakład Wykonawcy w rozumieniu odpowiednio art. 62 ust. 1 pkt 2 i 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r., poz. 1252 z późn. zm.). 7.7.3 wykazu wykonanych dostaw (zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ) artykułów żywnościowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż wartość części zamówienia, na którą składa ofertę. Wykonawcy składający ofertę na kilka części zamówienia są obowiązani przedstawić wykaz dostaw w odniesieniu do każdej z części z osobna. Do wykazu Wykonawcy są zobowiązani dołączyć kopię dokumentów (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) potwierdzających należyte wykonanie w/w dostaw. 7.7.4 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-11-23T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych w godzinach 6.00.-.7.00
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa wyroby garmażeryjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywne dostawy wyrobów garmażeryjnych w godzinach 6.00 - 8 .00
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ryby i mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa ryb i mrożonek w godzinach 6.00 - 7.00
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa warzywa i owoce świeże
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych w godzinach 6.00 - 7.00
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa mięso i wędliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w godzinach 6.00 - 7.00
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa produkty ogólnospożycze i nabiałowe oraz jaja konsumpcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa produktów ogólnospożywczych nabiału oraz jaj w godzinach 6.00 - 7.00
  

Criterion

Kryteria czas reakcji na reklamację
Znaczenie 40,00
  
Kryteria najniższa cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)