GuidZP400 |
2abbee61-9691-4f27-b9d9-ab73f82c503c
|
Biuletyn |
615323-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Myślenicach
|
Regon |
70750900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3 Maja
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Myślenice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 272 13 04
|
Zamawiajacy fax |
12 272 07 06
|
Zamawiajacy email |
soswsekretariat@interia.pl
|
Adres strony url |
www.sosmyslenice.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/sosmyslenicach
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz 2019r poz. 1051 ze zm.) osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Myślenicach, ul.3 –go Maja 97b, 32-400 Myślenice – parter SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa żywności dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach
|
Numer referencyjny |
SOSW.260.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywna dostawa żywności dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach w zakresie:
Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
Część 2: Dostawa warzyw i owoców
Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych
Część 4: Dostawa produktów mleczarskich
Część 5: Dostawa mrożonek i ryb
Część 6: Dostawa pieczywa
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej jednak niż od dnia 15.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile uprawnienie to wynika z odrębnych przepisów
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
5)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
6) Zamawiający ocenia czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22
7) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
8) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 7.2 SIWZ nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną o których mowa w pkt. 7.2 i 7.3 SIWZ
9) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego
d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawę, których wskazane zdolności dotyczą
10) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rodz. 8 pkt 8.1i 8.3 SIWZ
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
c) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
d) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
8.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 8.4 SIWZ:
1) ppkt 1 – składa informację z z odpowiedniego rejestru, albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21.
8.6. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.5 ppkt 1) , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
8.7. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5 SIWZ, zastępuje się dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 8.6 SIWZ stosuje się.
8.8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
8.9. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt 8.3 ppkt a) SIWZ, składa dokument o którym mowa w pkt 8.5 ppkt 1) SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21. Jeżeli w kraju w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem, zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 8.6 SIWZ zdanie pierwsze stosuje się.
8.10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
8.11. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
8.12. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Do oferty wykonawca dołącza:
a) Formularz oferty – załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f SIWZ
b) Formularz cenowy – załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f do SIWZ
c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowią załączniki nr 3a i 3b do SIWZ
d) Aktualne na dzień złożenia oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania według rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. z 2016 poz. 1126) – dalej zwanego „rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.” – paragraf 2,5 i 7 cyt. Rozporządzenia.
e) Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp (załącznik nr 4 do SIWZ)
3. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 9.1 lit. c i d SIWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy poprzez jego wydłużenie względnie przesunięcie w sytuacji gdy:
a) wystąpiły klęski żywiołowe lub inne stany nadzwyczajne, stany epidemiologiczne lub zagrożenia epidemiologicznego stwierdzone w sposób prawnie określony zgodnie z obowiązującym porządkiem normatywnym,
b) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od wykonawcy, niestanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi. Siłą wyższą, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest zdarzenie niezależne od wykonawcy, niestanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy,
c) dotrzymanie terminów dla realizacji umowy uzależnione jest od wyników postępowania administracyjnego w przedmiocie uzyskania stosownych zezwoleń, decyzji i podobnych aktów administracyjnych. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wskazanych w zdaniu poprzedzającym terminów stanowi podstawę do zmiany umowy w tym zakresie, jeśli spełnione są łącznie następujące warunki:
- niedotrzymanie terminu wynika wyłącznie z przedłużającego się postępowania,
- Wykonawca wykaże, że zwłoka w tym postępowaniu nie jest rezultatem jego nieprawidłowych działań lub zaniechań,
d) nastąpi przedłużenie procedury przetargowej o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego wskutek prowadzonego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych,
e) weszły w życie przepisy prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, które wymagają dostosowania przedmiotu umowy do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji przedmiotu umowy
Wydłużenie tudzież przesunięcie w czasie realizacji przedmiotu umowy nastąpi o czas równy przerwie w wykonywaniu przedmiotu umowy w związku ze zdarzeniami, o których mowa pod lit. a) – e);
2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, w tym zwłaszcza, iż jeśli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych to Wykonawca winien wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia (ceny ofertowej):
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zwiększenia lub zmniejszenia), przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia przedmiotowej umowy. W takim wypadku strony sporządzą aneks do umowy, w którym wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku VAT. Zmianie ulegnie jedynie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być zastosowana zmieniona stawka podatku,
2) w razie rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (do 50% zamówienia). W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianę w tym zakresie umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w tej części zmniejszając wynagrodzenie zgodnie z kryteriami opisanymi w zdaniu poprzedzającym,
3) w sytuacji rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w związku z zawieszeniem prowadzenia zajęć w SOSW w Myślenicach w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (nawet powyżej 50% zamówienia) za czas równy ilość dni, w których wstrzymana będzie praca kuchni ośrodka w przeliczeniu na ilość zamawianych produktów w tym okresie. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianę w tym zakresie umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w tej części zmniejszając proporcjonalnie wynagrodzenie.
3. Poza przypadkami wskazanymi powyżej zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych;
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej rzeczonej umowie.
4. W razie konieczności modyfikacji umowy w zakresie ust. 1 – 3 niniejszej jednostki redakcyjnej Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wniosek w formie pisemnej o dokonanie zmiany umowy. Wniosek ten winien zawierać propozycję zmiany umowy wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem uwzględniania powyższych warunków.
5. W terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający wyda pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy. Termin o jakim mowa w zdaniu zd. 1 niniejszego przepisu rozpoczyna bieg od momentu doręczenia wniosku Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych dokumentów. Zamawiający może przedłużyć termin do zajęcia stanowiska o kolejne 30 dni. Za brak wydania stanowiska przez Zamawiającego strony uznają tym samym niewyrażenie zgody na zmianę umowy w proponowanym zakresie.
6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Myślenicach, ul. 3-go Maja 97b,
32-400 Myślenice – parter świetlica w dniu 04.12.2020 r. (piątek) o godz. 9.15.
2. Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy o zamówienie publiczne.
Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, to Zamawiający może zażądać przed podpisaniem umowy przedłożenia umowy regulującej ich współpracę w zakresie obejmującym wykonanie zamówienia. Z treści powyższej umowy powinno w szczególności wynikać: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa, i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Przed podpisaniem umowy, wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik;
b) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
3. Informacja w zakresie podmiotu administrującego danymi osobowymi: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalny Ośrodek
Szkolno-Wychowawczy w Myślenicach, ul. 3 Maja 97b, 32-400 Myślenice,
e-mail: sekretariat@soswmyslenice.edu.pl tel. 12 272 13 04
• inspektorem ochrony danych osobowych w Specjalnym Ośrodku
Szkolno-Wychowawczym w Myślenicach jest Pan Piotr Karcz, e-mail: piotrmariusz.karcz@gmail.com
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer)
prowadzonym w trybie (artykuł z ustawy PZP);
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.
8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa
Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1
ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mięsa i produktów mięsnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej jednak niż od dnia 15.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
2. Dostawy będą odbywały się po każdorazowym uzgodnieniu asortymentu (rodzaju i ilości) zamawianego towaru przez Zamawiającego .Termin przydatności do spożycia i gwarancja ustalone przez producenta.
3. Dostawa towaru odbywać się będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego zamówienia, które zostanie złożone najpóźniej do godziny 12.00 w dniu poprzedzającym dostawę.
4. Zamawiający wymaga, aby dostawy w ramach poszczególnych części zamówienia odbywały się w następujący sposób:
Część 1: dostawa mięsa i produktów mięsnych codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 8.00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa żywności dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach w zakresie:
Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej jednak niż od dnia 15.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
2. Dostawy będą odbywały się po każdorazowym uzgodnieniu asortymentu (rodzaju i ilości) zamawianego towaru przez Zamawiającego .Termin przydatności do spożycia i gwarancja ustalone przez producenta.
3. Dostawa towaru odbywać się będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego zamówienia, które zostanie złożone najpóźniej do godziny 12.00 w dniu poprzedzającym dostawę.
4. Zamawiający wymaga, aby dostawy w ramach poszczególnych części zamówienia odbywały się w następujący sposób:
1) Część 2: dostawa warzyw i owoców w dni robocze dwa razy w tygodniu w godzinach od 8.00 do 12.00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa żywności dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach w zakresie:
Część 2: Dostawa warzyw i owoców
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych artykułów spożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej jednak niż od dnia 15.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
2. Dostawy będą odbywały się po każdorazowym uzgodnieniu asortymentu (rodzaju i ilości) zamawianego towaru przez Zamawiającego .Termin przydatności do spożycia i gwarancja ustalone przez producenta.
3. Dostawa towaru odbywać się będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego zamówienia, które zostanie złożone najpóźniej do godziny 12.00 w dniu poprzedzającym dostawę.
4. Zamawiający wymaga, aby dostawy w ramach poszczególnych części zamówienia odbywały się w następujący sposób:
Część 3: dostawa różnych artykułów spożywczych w dni robocze jeden raz w tygodniu w godzinach od 8.00 do 12.00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa żywności dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach w zakresie:
Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej jednak niż od dnia 15.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
2. Dostawy będą odbywały się po każdorazowym uzgodnieniu asortymentu (rodzaju i ilości) zamawianego towaru przez Zamawiającego .Termin przydatności do spożycia i gwarancja ustalone przez producenta.
3. Dostawa towaru odbywać się będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego zamówienia, które zostanie złożone najpóźniej do godziny 12.00 w dniu poprzedzającym dostawę.
4. Zamawiający wymaga, aby dostawy w ramach poszczególnych części zamówienia odbywały się w następujący sposób:
Część 4: dostawa produktów mleczarskich w dni robocze dwa razy w tygodniu w godzinach od 8.00 do 12.00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa żywności dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach w zakresie:
Część 4: Dostawa produktów mleczarskich
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mrożonek i ryb
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej jednak niż od dnia 15.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
2. Dostawy będą odbywały się po każdorazowym uzgodnieniu asortymentu (rodzaju i ilości) zamawianego towaru przez Zamawiającego .Termin przydatności do spożycia i gwarancja ustalone przez producenta.
3. Dostawa towaru odbywać się będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego zamówienia, które zostanie złożone najpóźniej do godziny 12.00 w dniu poprzedzającym dostawę.
4. Zamawiający wymaga, aby dostawy w ramach poszczególnych części zamówienia odbywały się w następujący sposób:
Część 5: dostawa mrożonek i ryb w dni robocze jeden raz na dwa tygodnie w godzinach od 8.00 do 12.00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa żywności dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach w zakresie:
Część 5: Dostawa mrożonek i ryb
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy – nie wcześniej jednak niż od dnia 15.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r.
2. Dostawy będą odbywały się po każdorazowym uzgodnieniu asortymentu (rodzaju i ilości) zamawianego towaru przez Zamawiającego .Termin przydatności do spożycia i gwarancja ustalone przez producenta.
3. Dostawa towaru odbywać się będzie na podstawie pisemnego lub telefonicznego zamówienia, które zostanie złożone najpóźniej do godziny 12.00 w dniu poprzedzającym dostawę.
4. Zamawiający wymaga, aby dostawy w ramach poszczególnych części zamówienia odbywały się w następujący sposób:
Część 6: dostawa pieczywa codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 8.00
|
Zalacznik krotki opis |
Sukcesywna dostawa żywności dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Myślenicach w zakresie:
Część 6: Dostawa pieczywa
|
| |