GuidZP400 |
c8f187da-17fb-4694-9088-9439ca4f9ff7
|
Biuletyn |
759485-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Tęczowe Przedszkole nr 24
|
Regon |
27150997200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Strzybnicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnowskie Góry
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-609
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 284 14 94
|
Zamawiajacy fax |
32 284 14 94
|
Zamawiajacy email |
teczoweprzedszkole@op.pl
|
Adres strony url |
https://www.teczoweprzedszkole24.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie prowadzi Pełnomocnik Zamawiającego, wyznaczony na mocy
art. 15 ust.2-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. ZESPÓŁ
OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH, 42-612
Tarnowskie Góry, ul. Wincentego Janasa 11
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.zopo.tarnowskiegory.nv.pl/zopo,m,2532,2020.htm
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub osobiście na poniższy adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH, 42- 612Tarnowskie Góry, ul. Wincentego Janasa 11 (wejście z lewej strony budynku, piętro II, pokój nr 2-Sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 r. na potrzeby Tęczowego Przedszkola nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowskich Górach - Różne produkty spożywcze
|
Numer referencyjny |
ZOPO.2610.7a.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pakietu – Różne produkty spożywcze do jednostki organizacyjnej Gminy Tarnowskie Góry tj. Tęczowego Przedszkola nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowskich Górach przy ul. Strzybnickiej 1. Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2.1 do SIWZ – w dokumencie Exel.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia zawierający wymogi adekwatne do każdej części zamówienia,
• Załącznik nr 2.1 do SIWZ – Formularz cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
44396,52
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data rozpoczecia |
2021-01-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać doświadczenie
polegające na tym, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dostawy artykułów spożywczych do placówek/obiektów świadczących
wyżywienie (w stołówce, i/lub w sali jadalni, i/lub w innym miejscu spożywania posiłków w
danej placówce).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Warunek wiedzy i doświadczenia będzie oceniany na podstawie
wstępnego oświadczenia Wykonawcy złożonego do oferty wg wzoru załącznika nr 4 do
SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw
wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i
dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): aktualnego odpisu
z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku wskazania przez
Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod
określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,
Pełnomocnik Zamawiającego pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez
Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca wskazuje dostępność oświadczeń lub
dokumentów przez zaznaczenie odpowiedniej strony internetowej w oświadczeniu na
Formularzu oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której
mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust.
11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Pełnomocnika Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86
ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem
oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze
wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy (zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 w/w
ustawy) lub wprowadzenie nowych postanowień umowy na zasadach opisanych poniżej: a)
wnioskowanie Stron o zmianę: - wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany, - wniosek
Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje, - wniosek Wykonawcy o dokonanie
zmiany. b) opis zmiany: - zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego
wynikającego z odrębnych przepisów; - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen
jednostkowych) brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; w
przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę o
różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu
przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy; - zmiana zakresu ilościowego
wskazanych w załączniku nr 2 produktów spowodowana zwiększeniem liczby wydawanych
posiłków; - zmiana zakresu rzeczowego umowy - w przypadku braku na rynku produktu
stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a istnieje
możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych
parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w
ofercie. Przyczyny dopuszczalne: zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez
producenta, zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych; - zmiany danych
podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy. - zmiany teleadresowe Stron, - zmiany
przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, - siła wyższa, - inne nieistotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru Wykonawcy. - zmiany umowy korzystne dla Zamawiającego, w tym szczególności
obniżenie cen za realizację usługi; c) procedura wprowadzania zmian przez Wnioskodawcę; -
opis proponowanej zmiany, - wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, - termin
wprowadzenia zmian, d) wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi wpłynąć do
Zamawiającego w terminie 10 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do
sekretariatu Zamawiającego. Wnioski wniesione z niezachowaniem terminu oraz wnioski nie
zawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane. 3. Warunkiem dokonania
zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem
nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy
wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-12-08T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 08.12.2020 r. o godz. 12:30 w siedzibie ZOPO w
Tarnowskich Górach, ul. Wincentego Janasa 11 (II piętro). Na ofertę wykonawcy winny
składać się następujące dokumenty: 1. Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do
SIWZ. 2. Formularz cenowy – załącznik nr 2.1 do SIWZ. 3. Oświadczenia zgodne z Załącznikiem
nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie
pisemnej. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów
ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z
oryginałem notarialnie.
|