GuidZP400 |
e634d72c-7190-445a-9f8a-28138b24b8a7
|
Biuletyn |
759468-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Powiatu Toruńskiego
|
Regon |
87112181000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Towarowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4-6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
56 662 88 88
|
Zamawiajacy fax |
56 662 88 89
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiattorunski.pl
|
Adres strony url |
https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.3 Kształcenie zawodowe w ramach ZIT, w ramach projektu „Powiatowi Zawodowcy”, nr RPKP.10.01.03-04-0002/17.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, na poniższy adres
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, podzespołów komputerowych oraz akcesoriów w ramach projektu "Powiatowi Zawodowcy”
|
Numer referencyjny |
OR.272.1.36.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu:
- 20 klawiatur,
- 1 telewizor 55”,
- 20 monitorów 21,5”,
- 1 procesor,
- 1 płyta główna,
- 1 karta graficzna 10GB,
- 1 pamięć ram (2x16GB),
- 1 dysk SSD 1TB,
- 1 zasilacz,
- 1 chłodzenie wodne,
- 1 obudowa,
- 2 laptopy,
- 2 drukarki laserowe,
- 2 zestawy eksploatacyjne (tonery) do drukarki,
- 4 monitory 24”,
- 34 dyski SSD 256GB,
- 68 modułów RAM 4GB,
- 34 karty graficzne 4GB,
- 1 monitor interaktywny.
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okresy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna bieg z dniem odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji do usunięcia wszelkich usterek w zrealizowanym przedmiocie umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym Wykonawca wykona bezpłatnie.
Miejsce dostawy: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Gronowo.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Max. 14 dni od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 80 000 zł brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
dokumenty potwierdzające, że Wykonawca należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 80 000 zł brutto każda.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wynik testu procesora na dzień składania oferty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Wypełniony Formularz Ofertowy, (część 1 i 2 formularza), stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji oraz wyniki testu procesora
- Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
- Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale IV specyfikacji powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, jedynie jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wprowadzonych warunków ich wystąpienia, tj.:
1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z wymogami Zamawiającego;
2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, odstąpienie przez Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub przedłużenie okresu realizacji projektu.
4. Wszelkie zmiany dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|