GuidZP400 |
90f9a3a4-5f88-4ee6-b88c-fa2637da5a3e
|
Biuletyn |
759975-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policji w Pile
|
Regon |
57029066300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 3522134,
|
Zamawiajacy fax |
67 3522322
|
Zamawiajacy email |
magdalena.losos@sppila.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szkolenie Policji
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pisemne należy składać w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Ogólnej Szkoły Policji w Pile
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy mięsa wołowego i wieprzowego oraz przetworów mięsnych (wędlin)
|
Numer referencyjny |
524/JZ-179/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
2
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są: dostawy mięsa wołowego i wieprzowego oraz przetworów mięsnych (wędlin) do Szkoły Policji w Pile.
2. Niniejsze postępowanie podzielone jest na dwie części:
Część nr 1 - dostawy przetworów mięsnych (wędlin) w orientacyjnej ilości – 4850 kg,
Część nr 2 - dostawy mięsa wołowego i wieprzowego w orientacyjnej ilości – 2210 kg.
3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 odrębne części, zgodnie z załącznikami nr 2a i 2b do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
4. Szczegółowy wykaz i opis asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia, które stanowią załączniki nr 2a i 2b do SIWZ. Załączniki te stanowią jednocześnie Formularze cenowe, które stanowić będą część oferty.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Umowa zostanie zawarta na czas określony: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r.
2. Zamawiający zastrzega prawo żądania wydłużenia okresu realizacji umowy do 3 miesięcy po terminie określonym w umowie, tj. po 31 marca 2021 r., w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy.
3. Przewidywany termin pierwszej dostawy: 04 stycznia 2021 r.
4. Dostawy towaru odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 9:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizacji dostaw również w soboty w godz. 6:00 do 9:00.
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm.) lub posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności na podstawie ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1753).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, która jest przedmiotem zamówienia, spełniającym niezbędne warunki określone w rozdziale IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L. z 30 kwietnia 2004 r. nr 139.1).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej – zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy
z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252 ze zm.) lub decyzję administracyjną o wpisie do rejestru zakładów albo zatwierdzenia zakładu wydaną przez powiatowego lekarza weterynarii wraz z nadanym numerem identyfikacyjnym - zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1753). Wzór zaświadczenia określa załącznik nr 6 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie rodzajów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (Dz. U. z 2007 r. nr 106 poz. 730). Z ww. decyzji winno wynikać, iż przedsiębiorstwo Wykonawcy jest dopuszczone do obrotu produktami spożywczymi, stanowiącymi przedmiot zamówienia lub posiada zezwolenie na produkcję artykułów spożywczych stanowiących przedmiot zamówienia;
b) Wypełniony „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (…)”, w którym należy wykazać dysponowanie min. jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu towaru, ze wskazaniem daty wydania decyzji lub kontroli dopuszczającej pojazd do transportu
w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty charakterystyki zaoferowanych produktów - dot. części nr 1 - przetwory mięsne (wędliny).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2) Wypełniony w każdej pozycji Opis przedmiotu zamówienia (Formularz cenowy) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ.
3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
4) Klauzulę informacyjną z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ,
5) Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe pośrednio lub bezpośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.
Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w odniesieniu do poszczególnych części przedmiotu zamówienia:
Część nr 1 - dostawa przetworów mięsnych (wędlin) – w wysokości 2 400,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100)
Część nr 2 - dostawa mięsa wołowego i wieprzowego – w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100).
2. Wszelkie informacje dotyczące wadium znajdują się w rozdziale X SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty zostały zawarte w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ i są jej integralną częścią.
2. Zamawiający informuje, iż w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie przedmiotu umowy, umowa może zostać zmieniona. Szczegółowe informacje zostały zawarte w § 7 Istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Przetwory mięsne (wędliny)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Umowa zostanie zawarta na czas określony: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż
od 01 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r.
2. Zamawiający zastrzega prawo żądania wydłużenia okresu realizacji umowy do 3 miesięcy po terminie określonym w umowie, tj. po 31 marca 2021 r., w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy.
3. Przewidywany termin pierwszej dostawy: 04 stycznia 2021 r.
4. Dostawy towaru odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 9:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizacji dostaw również w soboty w godz. 6:00 do 9:00.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz i opis asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2a do SIWZ. Załącznik ten stanowi jednocześnie Formularz cenowy, które stanowić będzie część oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mięso wołowe i wieprzowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15111000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Umowa zostanie zawarta na czas określony: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż
od 01 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r.
2. Zamawiający zastrzega prawo żądania wydłużenia okresu realizacji umowy do 3 miesięcy po terminie określonym w umowie, tj. po 31 marca 2021 r., w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy.
3. Przewidywany termin pierwszej dostawy: 04 stycznia 2021 r.
4. Dostawy towaru odbywać się będą 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 do 9:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizacji dostaw również w soboty w godz. 6:00 do 9:00.
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy wykaz i opis asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz szacowana ilość zamawianych produktów została zawarta w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 2b do SIWZ. Załącznik ten stanowi jednocześnie Formularz cenowy, który stanowić będzie część oferty.
|
| |