GuidZP400 |
04c056ad-6fc5-4230-a701-10ceef53d202
|
Biuletyn |
756361-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Regon |
18150000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 624 413
|
Zamawiajacy fax |
126 624 410
|
Zamawiajacy email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Adres strony url |
https://urk.edu.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt HYPFLO „Opracowanie metody wytwarzania produktów piekarniczych o właściwościach hipoalergicznych dla osób z nietolerancją białek pszenicy”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, al. Adama Mickiewicza 21, 31-120 Kraków (Dział Zamówień Publicznych - pok. 37)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP-291-3415/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
Pakiet I - dostawa środków ochrony roślin dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Pakiet II - dostawa środków ochrony roślin w ramach projektu Projekt HYPFLO „Opracowanie metody wytwarzania produktów piekarniczych o właściwościach hipoalergicznych dla osób z nietolerancją białek pszenicy” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Projekt realizowany w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: 1/4.1.4/2018_Projekty aplikacyjne, Umowa nr: POIR.04.01.04-00-0051/18-00.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZAWIERA ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony druk „Oferta” – stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełnioną tabelę „Formularz Cenowy” – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo:
a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 oraz 2018 r. poz. 1000, 1544 i 1669).
b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności.
4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570, poz. 1000, 1544 i 1669) względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku:
1) gdy produkt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że produkt zamienny spełni wymagania zawarte w SIWZ dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,
2) zmiany adresu pod który produkty mają być dostarczane pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne Powiatu krakowskiego lub Gminy Miejskiej Kraków oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,
3) przedłużenia terminu dostawy zamówionej partii produktów, o którym mowa w § 2 ust. 7 pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej.
Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca będzie stał w obliczu „siły wyższej” zobowiązany jest niezwłocznie poinformować druga Stronę umowy o zaistniałej sytuacji, naturze problemu, przewidywanym czasie trwania oraz przewidywanych konsekwencjach, jak również podjąć działania w celu zminimalizowania możliwych szkód. Trudności finansowe Zamawiającego lub Wykonawcy nie mogą być traktowane, jako „siła wyższa”.
4) Zmiany wartości przedmiotu umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy w przypadku:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron, w tym zmiany w zakresie stawek podatku od towarów i usług,
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne ,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca winien wykazać i udokumentować wpływ zmian, o których mowa wyże, na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, w tym przedstawić szczegółową kalkulację zmienianej ceny. Ewentualna zmiana wynagrodzenia w związku z przypadkami opisanymi w lit. a)-d) w okresie obowiązywania umowy może spowodować zmianę wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy odpowiednio do tej zmiany oraz z zastrzeżeniem, że zmiany o których mowa w lit. a) – d) zostaną wprowadzone od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów prawa, których dotyczy zmiana.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - zostały wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 1 – dostawa środków ochrony roślin dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego 32-010 Kocmyrzów, Prusy ul. Uniwersytecka 7,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 1 – dostawa środków ochrony roślin dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego 32-010 Kocmyrzów, Prusy ul. Uniwersytecka 7,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 2 - dostawa środków ochrony roślin dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Garlica Murowana ul. Marmurowa 5, 32-087 Zielonki,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 2 - dostawa środków ochrony roślin dla Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Garlica Murowana ul. Marmurowa 5, 32-087 Zielonki,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 3 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Mikrobiologii i Biomonitoringu, al. Mickiewicza 21 31-130 Kraków,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 3 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Mikrobiologii i Biomonitoringu, al. Mickiewicza 21 31-130 Kraków,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 4 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Fizjologii, Hodowli Roślin i Nasiennictwa, ul. Podłużna 3, 30-239 Kraków,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 4 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Fizjologii, Hodowli Roślin i Nasiennictwa, ul. Podłużna 3, 30-239 Kraków,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 5 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Agroekologii i Produkcji Roślinnej, Stacja Doświadczalna, Prusy ul. Uniwersytecka 7, 32-010 Kocmyrzów,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 5 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Agroekologii i Produkcji Roślinnej, Stacja Doświadczalna, Prusy ul. Uniwersytecka 7, 32-010 Kocmyrzów,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 6 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Agroekologii i Produkcji Roślinnej, Stacja Doświadczalna, ul. Balicka 253 B, 30-198 Kraków,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 6 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Agroekologii i Produkcji Roślinnej, Stacja Doświadczalna, ul. Balicka 253 B, 30-198 Kraków,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 7 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Agroekologii i Produkcji Rolniczej, ul. Balicka 253 B, 30 -198 Kraków,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 7 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Agroekologii i Produkcji Rolniczej, ul. Balicka 253 B, 30 -198 Kraków,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 8 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, Al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 8 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Chemii Rolnej i Środowiskowej, Al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 9 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Żywienia, Biotechnologii Zwierząt i Rybactwa, Rybacka Stacja Doświadczalna w Mydlnikach, ul. Prof. T. Spiczakowa 6, 30-149 Kraków,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 9 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Żywienia, Biotechnologii Zwierząt i Rybactwa, Rybacka Stacja Doświadczalna w Mydlnikach, ul. Prof. T. Spiczakowa 6, 30-149 Kraków,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 10 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Rozrodu, Anatomii i Genomiki Zwierząt, 30-250 Przegorzały ul. Jodłowa 12,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 10 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Rozrodu, Anatomii i Genomiki Zwierząt, 30-250 Przegorzały ul. Jodłowa 12,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 11 – dostawa środków ochrony roślin dla Centrum Badawczego i Edukacyjnego Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt, Rząska, ul. Krakowska 4,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 11 – dostawa środków ochrony roślin dla Centrum Badawczego i Edukacyjnego Wydziału Hodowli i Biologii Zwierząt, Rząska, ul. Krakowska 4,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 12 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Ogrodnictwa, Sadownicza Stacja Doświadczalna, Garlica Murowana ul. Marmurowa 5, 32-087 Zielonki,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 12 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Ogrodnictwa, Sadownicza Stacja Doświadczalna, Garlica Murowana ul. Marmurowa 5, 32-087 Zielonki,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 13 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Roślin Ozdobnych i Sztuki Ogrodowej, al. 29 Listopada 54 31-425 Kraków,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 13 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Roślin Ozdobnych i Sztuki Ogrodowej, al. 29 Listopada 54 31-425 Kraków,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 14 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Biologii Roślin i Biotechnologii, al. 29 Listopada 54 31-425 Kraków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 14 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Biologii Roślin i Biotechnologii, al. 29 Listopada 54 31-425 Kraków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 15 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Botaniki, Fizjologii i Ochrony Roślin, al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 15 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Botaniki, Fizjologii i Ochrony Roślin, al. 29 Listopada 54, 31-425 Kraków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 16 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Technologii Produktów Roślinnych i Higieny Żywienia (pok. 0.43), ul. Balicka 122, 30 - 149 Kraków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 16 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Technologii Produktów Roślinnych i Higieny Żywienia (pok. 0.43), ul. Balicka 122, 30 - 149 Kraków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 17 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Eksploatacji Maszyn, Ergonomii i Procesów Produkcyjnych, ul. Balicka 116B, 30-149 Kraków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 17 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Eksploatacji Maszyn, Ergonomii i Procesów Produkcyjnych, ul. Balicka 116B, 30-149 Kraków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 18 – dostawa środków ochrony roślin dla Domu Studenckiego Nr II "Młodość", ul. Urzędnicza 68, 30-074 Kraków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 18 – dostawa środków ochrony roślin dla Domu Studenckiego Nr II "Młodość", ul. Urzędnicza 68, 30-074 Kraków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet I Zadanie nr 19 – dostawa środków ochrony roślin dla Ośrodka Medycyny Eksperymentalnej i Innowacyjnej Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej UJ-UR, ul. Rędzina 1 C 30-248 Kraków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet I Zadanie nr 19 – dostawa środków ochrony roślin dla Ośrodka Medycyny Eksperymentalnej i Innowacyjnej Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej UJ-UR, ul. Rędzina 1 C 30-248 Kraków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet II Zadanie nr 1 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Agroekologii i Produkcji Roślinnej, Stacja Doświadczalna, Prusy ul. Uniwersytecka 7, 32-010 Kocmyrzów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet II Zadanie nr 1 – dostawa środków ochrony roślin dla Katedry Agroekologii i Produkcji Roślinnej, Stacja Doświadczalna, Prusy ul. Uniwersytecka 7, 32-010 Kocmyrzów
|
| |