GuidZP400 |
4cb8fd9b-cef2-4895-a5f7-8e4ad9fd67c9
|
Biuletyn |
761599-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Akademia Nauk Dom Seniora
|
Regon |
000325713-00180
|
Zamawiajacy adres ulica |
Chodkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3/5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konstancin-Jeziorna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 7564116, 7547176,
|
Zamawiajacy fax |
227 564 116
|
Zamawiajacy email |
domseniora@ds.pan.pl,
|
Adres strony url |
www.ds.pan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Placówka zapewniającą całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom samotnym.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ds.pan.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Konstancin - Jeziorna 05-510, ul. Chodkiewicza 3/5
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie - Jeziornie ”
|
Numer referencyjny |
1/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Domu Seniora PAN przy ul. Chodkiewicza 3/5 w Konstancinie - Jeziornie”.
Zamówienie obejmuje następujący asortyment towarów:
CZĘŚĆ I mięso i wędliny;
CZĘŚĆ II owoce, warzywa i produkty podobne;
CZĘŚĆ III wyroby piekarsko-ciastkarskie;
CZĘŚĆ IV mleko i produkty mleczarskie;
CZĘŚĆ V pozostałe produkty spożywcze;
CZĘŚĆ VI ryby przetworzone i konserwowane oraz mrożonki.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia.
3. Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby części zamówienia lub kilku wykonawcom w odniesieniu do jednej części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w postaci wykazu asortymentowego zawiera załącznik numer 7 do SIWZ.
5. Dostawa będzie realizowana cyklicznie transportem Wykonawcy i na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego znajdującej się w Konstancinie – Jeziornie, przy ul. Chodkiewicza 3/5. Każdy z produktów powinien być dostarczony w oryginalnych opakowaniach.
6. Cykliczne dostawy będą realizowane we wskazanych poniżej terminach:
- Część I mięso i wędliny - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
- Część II warzywa, owoce i produkty podobne, owoce sezonowe - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 14.00.
- Część III wyroby piekarsko-ciastkarskie - codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty w godz. od 7.00 do 8.30.
- Część IV mleko i produkty mleczarskie – codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty od godz. 6.00 do godz. 7.00.
- Część V pozostałe produkty spożywcze - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00.
- Część VI ryby przetworzone i konserwowane oraz mrożonki - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
7. Zamawiający będzie składał do wykonawcy zamówienia na dostawy cząstkowe telefonicznie i drogą elektroniczną na adres e-mail w formularzu ofertowym, wskazując zamawiane produkty z podaniem ilości.
8. Termin ważności do spożycia podany na opakowaniu każdego z dostarczanych produktów musi być ważny co najmniej połowę jego okresu nominalnego (tzn. połowę okresu od daty produkcji do końcowej daty przydatności do spożycia) oraz towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie.
9. W przypadku użycia w SIWZ znaków towarowych, patentowych lub pochodzenia, stosownie do treści przepisu art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w Załączniku nr 7 do SIWZ (Szczegółowy wykaz asortymentowy). W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zgodnie z przepisem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań potwierdzający wymagania jakościowe proponowanego produktu.
10. Przy każdej dostawie towaru wymagającego załączenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego ( Dz.U. z 2020 r. poz. 1753) Wykonawca musi dostarczać taki dokument Zamawiającemu.
11. Wykonawca w ramach ceny oferty zapewni Zamawiającemu ewentualnie pojemniki przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia w okresie trwania umowy mniejszej ilości towaru w stosunku do ilości towaru określonego w ofercie, jednak zmniejszenie zamawianego asortymentu nie przekroczy łącznie 10% wartości umowy.
13. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia.
14. Do składania zamówień Zamawiający upoważni wybranego pracownika.
15. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert wariantowych.
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
17. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
255647,89
|
Waluta calosc |
pl
|
Okres w miesiacach |
12
|
Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
a. dla części I 62 000,00 zł
b. dla części II 48 000,00 zł
c. dla części III 26 000,00 zł
d. dla części IV 54 000,00 zł
e. dla części V 50 000,00 zł
f. dla części VI 17 000,00 zł
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wykonawca winien przedstawić polisę OC na sumę wartości każdej z części.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje,
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a. dla części I:
- dwa zamówienia, polegające na sukcesywnej dostawie mięs i wędlin,
o wartości co najmniej 62 000,00 zł brutto każde z nich;
b. dla części II:
- dwa zamówienia, polegające na sukcesywnej dostawie owoców, warzyw i produktów podobnych, o wartości co najmniej 48 000,00 zł brutto każde z nich;
c. dla części III:
- dwa zamówienia, polegające na sukcesywnej dostawie wyrobów piekarsko-ciastkarskich, o wartości co najmniej 26 000,00 zł brutto każde z nich;
d. dla części IV:
- dwa zamówienia, polegające na sukcesywnej dostawie mleka
i produktów mleczarskich, o wartości co najmniej 54 000,00 zł brutto każde z nich;
e. dla części V:
- dwa zamówienia, polegające na sukcesywnej dostawie co najmniej
20 rodzajów artykułów spośród wszystkich wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ dla części V (np. cukier, mąka, ryż, majonez, kawa itd.) w ramach umowy realizowanej przez okres co najmniej 6 miesięcy;
f. dla części VI:
- dwa zamówienia, polegające na sukcesywnej dostawie ryb przetworzonych i konserwowanych oraz mrożonek, o wartości co najmniej 17 000,00 zł brutto każde z nich.
3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdziale VII ust. 2 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach określonych w przepisie art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z którego będzie wynikać:
a) jaki jest zakres dostępnych zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania tych zasobów przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
6. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w przepisach art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 3.
9. Wykonawca, który polega na sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą na skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy
z udziału w postępowaniu
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie przepisu art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej:
a) dla części I 62 000,00 zł
b) dla części II 48 000,00 zł
c) dla części III 26 000,00 zł
d) dla części IV 54 000,00 zł
e) dla części V 50 000,00 zł
f) dla części VI 17 000,00 zł
2) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert –Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wypełnionym Szczegółowym wykazem asortymentowym dla części, na którą jest składana oferta, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. (Wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu ofertowym, jednak złożona oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane w SIWZ i wynikające z zawartości formularza oferty);
2) oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 SIWZ; pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, albo do reprezentowana w postępowania i zawarcia umowy.Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie;
3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego (oryginał);
4) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na dowolną liczbę części. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty zostaną odrzucone na podstawie przepisu art. 89 ust. 1 pkt 1 ustawy w związku z art. 82 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
5. Wskazane jest, aby wszystkie zapisane, zadrukowane strony oferty były kolejno ponumerowane, złączone w sposób uniemożliwiający jej dekompletację.
6. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką biurową) w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
7. Oferta musi być opatrzona własnoręcznym podpisem Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej. Podpis musi pozwalać na identyfikację osoby podpisującej ofertę, w szczególności obok złożonego nieczytelnego podpisu powinna być przystawiona pieczątka zawierająca imię i nazwisko osoby podpisującej ofertę. W sytuacji, gdy Wykonawca nie posiada pieczątki imiennej, powinien na dokumentach złożyć własnoręczny podpis, z którego jednoznacznie wynika brzmienie nazwiska umożliwiające identyfikację osoby składającej podpis.
8. Wszelkie poprawki, zmiany lub wykreślenia w tekście oferty muszą być parafowane i datowane przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty.
9. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy – zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub udzielonym pełnomocnictwem.
10. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty, oświadczeń, reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty wynika z pełnomocnictwa - winno być ono udzielone (podpisane) przez osobę /osoby uprawnione zgodnie z wpisem do właściwego rejestru oraz dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
11. Postanowienie ustępu 10 stosuje się odpowiednio do dalszych pełnomocnictw.
12. Osoba/osoby podpisujące ofertę muszą być upoważnione do zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty zgodnie z wpisem do właściwego rejestru.
13. Wymagane w treści SIWZ dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
14. Wszystkie strony oferty oraz wszystkie załączone oświadczenia, tłumaczenia i inne dokumenty, winny być parafowane przynajmniej przez jedną osobę upoważnioną do podpisania oferty. Dotyczy to zarówno oryginałów oświadczeń i dokumentów jak też ich poświadczonych za zgodność z oryginałem kserokopii.
15. Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dane te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz oferty, opisanej: „Informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa” oraz wskazać numery stron stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca powinien w ofercie wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania. Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o nieuczciwej konkurencji powoduje ich odtajnienie.
16. Oferta winna zawierać wymagane dokumenty, załączniki, oświadczenia wymienione w niniejszej SIWZ.
17. Jeżeli oferta jest składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
18. Oferta Wykonawców, którzy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
19. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
20. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w rozdziale VIII ust. 6 SIWZ, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmian wysokości
wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług. W takim przypadku wartość netto zamówienia Wykonawcy pozostaje bez zmian, a określona w umowie stawka wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona z uwzględnieniem zmienionej stawki od towarów i usług VAT;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonej na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r., o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, albo do wysokości zmienionej minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego;
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 4., poz. 1342 z późn. zm.) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony;
3) gdy konieczna okaże się zmiana terminu dostaw, w tym godziny dostaw z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie zamawiającego, lub z przyczyn niezależnych od Stron lub których Strony nie mogły przewidzieć;
4) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy;
5) gdy wystąpi siła wyższa, uniemożliwiająca wykonanie dostaw. Zakres możliwych w tym przypadku zmian określa § 7 umowy;
6) w przypadku niewyczerpania maksymalnej wartości brutto umowy do dnia 31.12.2021r. – zmianę terminu obowiązywania umowy, tj. jego wydłużenie, nie więcej jednak niż o 2 miesiące.
3. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
4. Zmiany wskazane w ust. 2 pkt 1 za wyjątkiem lit. a są dopuszczalne pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę pisemnego wniosku o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany oraz wykazaniem wpływu zmian na koszty wykonania zamówienia.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, dane te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz oferty, opisanej: „Informacje będące tajemnicą przedsiębiorstwa” oraz wskazać numery stron stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca powinien w ofercie wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania. Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeń niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o nieuczciwej konkurencji powoduje ich odtajnienie.
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 data |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
MIĘSO I WĘDLINY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
58684,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część I mięso i wędliny - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
OWOCE, WARZYWA I PODOBNE PRODUKTY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
45677,50
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cykliczne dostawy będą realizowane we wskazanych poniżej terminach: Część II warzywa, owoce i produkty podobne, owoce sezonowe - w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 14.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24690,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cykliczne dostawy będą realizowane we wskazanych poniżej terminach: codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty w godz. od 7.00 do 8.30.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PRODUKTY MLECZARSKIE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15810000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
51360,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cykliczne dostawy będą realizowane we wskazanych poniżej terminach: codziennie w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do soboty od godz. 6.00 do godz. 7.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
RÓZNE PRODUKTY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
45394,99
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cykliczne dostawy będą realizowane we wskazanych poniżej terminach: w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
RYBY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03311000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15974,60
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Cykliczne dostawy będą realizowane we wskazanych poniżej terminach: w drugim dniu od złożenia zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00.
|
| |