GuidZP400 |
71ac6f5c-bf3e-4bd2-9c59-65cccca273b0
|
Biuletyn |
761605-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach
|
Regon |
12080723800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 11 Listopada
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorlice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 35 35 610,
|
Zamawiajacy fax |
18 35 37 609
|
Zamawiajacy email |
ckz@ckz.gorlice.pl,
|
Adres strony url |
www.ckz.gorlice.pl
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kształcenia Zawodowego w Powiecie Gorlickim – II edycja” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
ckz@ckz.gorlice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej,na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. 11-go Listopada 43, 38-300 Gorlice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń do pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach w ramach projektu pn.: „Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kształcenia Zawodowego w Powiecie Gorlickim – II edycja” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
|
Numer referencyjny |
CKZ-II-271-5/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń do pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach w ramach projektu pn.: „Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kształcenia Zawodowego w Powiecie Gorlickim – II edycja” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza
i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
CZĘŚĆ/ZADANIE NR 1
Dostawa urządzeń do pracowni samochodowych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na adres Zamawiającego oraz instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowych urządzeń zgodnie z podanym niżej wykazem oraz szkolenie kadry - min. 8 godz. dla 3 osób:
Szkolenie winno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, po zrealizowaniu dostawy urządzeń, instalacji i ich uruchomieniu oraz instalacji oprogramowania edukacyjnego, potwierdzonej protokołem odbioru, jednak nie później niż do końca maja 2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ
CZĘŚĆ/ZADANIE NR 2
Dostawa urządzeń do pracowni obróbki i programowania CNC w Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na adres Zamawiającego: Tokarki sterowanej numerycznie z wyposażeniem – 1 kpl. oraz instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowych urządzeń zgodnie z podanym niżej wykazem, a także szkolenie kadry zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
- rozszerzone szkolenie operatorów i programistów z zakresu obsługi tokarki – 16 godz. dla 2 operatorów,
- szkolenie z obsługi programu NC Guide – 16 godz. dla 3 osób.
Szkolenie winno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, po zrealizowaniu dostawy urządzeń, instalacji i uruchomieniu obrabiarki oraz instalacji oprogramowania edukacyjnego, potwierdzonej protokołem odbioru, jednak nie później niż do końca maja 2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1a do SIWZ
CZĘŚĆ/ZADANIE NR 3
Dostawa urządzeń do pracowni maszyn, aparatów i urządzeń elektrycznych oraz pracowni elektrotechniki i elektroniki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1b do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-04-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ)
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ)
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
- za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), zamówień odpowiadających dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia:
- w przypadku części I – realizacja min. trzech zamówień obejmujących swoim zakresem dostawę podnośników dwukolumnowych i walizek do obsługi tachografu cyfrowego;
- w przypadku części II – realizacja min. trzech zamówień obejmujących swoim zakresem dostawę tokarek CNC
- w przypadku części III – realizacja zamówień obejmujących swoim zakresem dostawę falowników, watomierzy cyfrowych, oscyloskopów dwukanałowych, generatorów funkcyjnych, mierników parametrów instalacji.
Zamawiający dokona oceny wstępnej spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ)
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
-wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców na etapie składania ofert:
• OFERTA - na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ /opis sposobu sporządzania oferty określa dział 15 niniejszej SIWZ/
• Oświadczenia Wykonawcy (załączniki nr 2 i 2a do SIWZ) o:
a) spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) nie podleganiu wykluczeniu z postępowania,
c) korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich,
d) korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
jeżeli dotyczy:
3) Zobowiązanie innego podmiotu, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ ,
(dotyczy wyłącznie sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
polegał będzie na zasobach innego podmiotu.
4) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
(W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy).
UWAGA !
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w ppkt.2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Ponadto:
Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczącej:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach;
zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018.798 z póżn.zm.) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
I. Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian w treści umowy:
1. W zakresie terminu wykonania w przypadku :
2) wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń);
3) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego;
4) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie dostawy;
5) wystąpienie siły wyższej;
6) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, których nie można było przewidzieć
W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej niż o czas trwania uzasadniających taką zmianę okoliczności.
2. W zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku:
1) Zaistnienia okoliczności powodujących zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obniżeniu odpowiednio do ograniczenia zakresu umowy.
2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zmian ceny brutto: w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia strony dokonują odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi poprzez wydłużenie terminu rękojmi oraz przedłużenie terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:
• wprowadzenia nowego podwykonawcy,
• rezygnacji podwykonawcy,
6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może Wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.
7. Zmiany umowy dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej.
Dla potrzeb Umowy, "Siła Wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, zmiany klimatyczne, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-12-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO, ul. 11-go LISTOPADA 43, 38-300 GORLICE;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa urządzeń do pracowni Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach w ramach projektu pn.: „Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kształcenia Zawodowego w Powiecie Gorlickim – II edycja” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR, nr postępowania: CKZ-II-271-5/20
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń do pracowni samochodowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38548000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzeń do pracowni samochodowych w Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na adres Zamawiającego oraz instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowych urządzeń zgodnie z podanym niżej wykazem oraz szkolenie kadry - min. 8 godz. dla 3 osób:
Szkolenie winno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, po zrealizowaniu dostawy urządzeń, instalacji i ich uruchomieniu oraz instalacji oprogramowania edukacyjnego, potwierdzonej protokołem odbioru, jednak nie później niż do końca maja 2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń do pracowni obróbki i programowania CNC
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42620000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na adres Zamawiającego: Tokarki sterowanej numerycznie z wyposażeniem – 1 kpl. oraz instalacja i uruchomienie (postawienie w stan gotowości) fabrycznie nowych urządzeń zgodnie z podanym niżej wykazem, a także szkolenie kadry zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
- rozszerzone szkolenie operatorów i programistów z zakresu obsługi tokarki – 16 godz. dla 2 operatorów,
- szkolenie z obsługi programu NC Guide – 16 godz. dla 3 osób.
Szkolenie winno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, po zrealizowaniu dostawy urządzeń, instalacji i uruchomieniu obrabiarki oraz instalacji oprogramowania edukacyjnego, potwierdzonej protokołem odbioru, jednak nie później niż do końca maja 2021 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzeń do pracowni maszyn, aparatów i urzadzeń elektrycznych oraz pracowni elektrotechniki i elektroniki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-04-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzeń do pracowni maszyn, aparatów i urządzeń elektrycznych oraz pracowni elektrotechniki i elektroniki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1b do SIWZ
|
| |