1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie, ul. Jagiellońska 71.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Rodzaje i ilości poszczególnych asortymentów przedstawia załącznik nr. 1 (tabele 1-8). Ilości podane w załączniku nr 1 stanowią jedynie orientacyjną wartość zapotrzebowania ilościowego.
3. W przypadku podania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazw konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych”. Za równoważne Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, ekstrakt, wartości odżywcze i walory smakowe, gramaturę, opakowania, kolor, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca.
4. Zamówienie realizowane będzie w podziale na wyszczególnione części:
1. oferta częściowa nr 1 dostawa produktów mleczarskich (tabela nr 1);
2. oferta częściowa nr 2 dostawa mięsa, wędlin, drobiu i podrobów (tabela nr.2);
3. oferta częściowa nr 3 dostawa produktów ogólnospożywczych (tabela nr 3);
4. oferta częściowa nr 4 dostawa warzyw i owoców (tabela nr 4);
5. oferta częściowa nr 5 dostawa mrożonek (tabela nr 5);
6. oferta częściowa nr 6 dostawa ryb (tabela nr 6);
7. oferta częściowa nr 7 dostawa pieczywa i art. ciastkarskich (tabela nr.7);
8. oferta częściowa nr 8 dostawa jaj (tabela nr 8).
5. Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności:
1) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164 ze zm.);
2) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 824);
3) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252);
4) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 lipca 2009 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących oznakowań towarów paczkowanych (Dz.U. 2009 r. nr 122 poz.1010), wraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tych ustaw.
6. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. Urz. UE L 354 z 31.12.2008, str. 16, z późn. zm.).
7. Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP, GMP/GHP.
8. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy.
9.Każdy dostarczony produkt nie może odbiegać od Polskich Norm, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
10. Towar dostarczany będzie partiami do magazynu Zamawiającego stosownie do potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń wydanych w formie telefonicznej, faksu lub formie elektronicznej na co najmniej 1 dzień przed dostawą. Towar dotyczący ofert częściowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 dostarczany będzie w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 10.00), towar z oferty częściowej nr 8 dostarczany będzie od poniedziałku do soboty, według następującego harmonogramu dostaw towarów dla poszczególnych części /dostawa i odbiór/:
1) oferta częściowa nr 1 dostawa produktów mleczarskich: dostawy 2 razy w tygodniu: wtorek i piątek;
2) oferta częściowa nr 2 dostawa mięsa, wędlin, drobiu i podrobów- dostawy 2 razy w tygodniu: wtorek i piątek;
3) oferta częściowa nr 3 dostawa produktów ogólnospożywczych dostawa 1 w tygodniu;
4) oferta częściowa nr 4 dostawa warzyw i owoców dostawy 2 raz w tygodniu: wtorek i piątek;
5) oferta częściowa nr 5 dostawa mrożonek dostawy 1 raz w tygodniu;
6) oferta częściowa nr 6 dostawa ryb dostawy 1 raz w tygodniu;
7) oferta częściowa nr 7 dostawa pieczywa i art. Ciastkarskich : od poniedziałku do soboty w godz. 7.00-7.30.
8) oferta częściowa nr 8 dostawa jaj – dostawa 1 raz w tygodniu.
11. Wykonawca będzie dostarczał towar na swój koszt, środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności, we własnych opakowaniach.
12. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania opakowań (pojemników) przy każdorazowej dostawie towaru do Domu Pomocy na okres do następnej dostawy.
13. Artykuły spożywcze pakowane powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.).
14. Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania.
15. Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego.
16. W/w produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu (w szczególności mrożonki chłodnią), spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego.
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
18. Wykonawca zapewni pełny asortyment wymieniony w załączniku nr 1.
19. Ceny jednostkowe podane w ofercie będą miały charakter stały.
20. Zamawiający wymaga pełnej realizacji zamówień (uwaga zamawiający wymaga aby towar bez opakowań fabrycznych był dostarczany w pełnych kilogramach, dopuszcza się zaokrąglenia do 10 dag).
21. Zamawiający informuję, że ilości towaru podane w załączniku nr 1 do SIWZ, są danymi szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru ofert najkorzystniejszych. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 1.
22. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku nr 1, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy.
23. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
|
GuidZP400 |
4756e326-fe05-435b-9c52-947c580c3c03
|
Biuletyn |
761519-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "KOMBATANT"
|
Regon |
17268991000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legionowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 664 501
|
Zamawiajacy fax |
227 664 502
|
Zamawiajacy email |
administracja@domkombatanta.pl
|
Adres strony url |
http://www.bipdps.powiat-legionowski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bipdps.powiat-legionowski.pl/
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.bipdps.powiat-legionowski.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej "kombatant" ul. Jagiellońska 71, 05-120 Legionowo sekretariat pokój nr 102
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie w 2021 roku.
|
Numer referencyjny |
AG.272.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
8
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Kombatant” w Legionowie, ul. Jagiellońska 71.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części. Rodzaje i ilości poszczególnych asortymentów przedstawia załącznik nr. 1 (tabele 1-8). Ilości podane w załączniku nr 1 stanowią jedynie orientacyjną wartość zapotrzebowania ilościowego.
3. W przypadku podania w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazw konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm to zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający dopuszcza złożenie ofert „równoważnych”. Za równoważne Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, ekstrakt, wartości odżywcze i walory smakowe, gramaturę, opakowania, kolor, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca.
4. Zamówienie realizowane będzie w podziale na wyszczególnione części:
1. oferta częściowa nr 1 dostawa produktów mleczarskich (tabela nr 1);
2. oferta częściowa nr 2 dostawa mięsa, wędlin, drobiu i podrobów (tabela nr.2);
3. oferta częściowa nr 3 dostawa produktów ogólnospożywczych (tabela nr 3);
4. oferta częściowa nr 4 dostawa warzyw i owoców (tabela nr 4);
5. oferta częściowa nr 5 dostawa mrożonek (tabela nr 5);
6. oferta częściowa nr 6 dostawa ryb (tabela nr 6);
7. oferta częściowa nr 7 dostawa pieczywa i art. ciastkarskich (tabela nr.7);
8. oferta częściowa nr 8 dostawa jaj (tabela nr 8).
5. Oferowane produkty, a także sposób ich przewozu i przechowywania winny spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności, a w szczególności:
1) Ustawy z dnia 21 grudnia 2000r., o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2164 ze zm.);
2) Ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 824);
3) Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252);
4) Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 lipca 2009 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących oznakowań towarów paczkowanych (Dz.U. 2009 r. nr 122 poz.1010), wraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tych ustaw.
6. Oferowane produkty winny spełniać wymagania wymienione w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności (Dz. Urz. UE L 354 z 31.12.2008, str. 16, z późn. zm.).
7. Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP, GMP/GHP.
8. Jakość dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz atestami dla produktów pierwszego gatunku / klasy.
9.Każdy dostarczony produkt nie może odbiegać od Polskich Norm, na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
10. Towar dostarczany będzie partiami do magazynu Zamawiającego stosownie do potrzeb Zamawiającego na podstawie zleceń wydanych w formie telefonicznej, faksu lub formie elektronicznej na co najmniej 1 dzień przed dostawą. Towar dotyczący ofert częściowych nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8 dostarczany będzie w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 10.00), towar z oferty częściowej nr 8 dostarczany będzie od poniedziałku do soboty, według następującego harmonogramu dostaw towarów dla poszczególnych części /dostawa i odbiór/:
1) oferta częściowa nr 1 dostawa produktów mleczarskich: dostawy 2 razy w tygodniu: wtorek i piątek;
2) oferta częściowa nr 2 dostawa mięsa, wędlin, drobiu i podrobów- dostawy 2 razy w tygodniu: wtorek i piątek;
3) oferta częściowa nr 3 dostawa produktów ogólnospożywczych dostawa 1 w tygodniu;
4) oferta częściowa nr 4 dostawa warzyw i owoców dostawy 2 raz w tygodniu: wtorek i piątek;
5) oferta częściowa nr 5 dostawa mrożonek dostawy 1 raz w tygodniu;
6) oferta częściowa nr 6 dostawa ryb dostawy 1 raz w tygodniu;
7) oferta częściowa nr 7 dostawa pieczywa i art. Ciastkarskich : od poniedziałku do soboty w godz. 7.00-7.30.
8) oferta częściowa nr 8 dostawa jaj – dostawa 1 raz w tygodniu.
11. Wykonawca będzie dostarczał towar na swój koszt, środkami transportu dostosowanymi do przewozu żywności, we własnych opakowaniach.
12. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania opakowań (pojemników) przy każdorazowej dostawie towaru do Domu Pomocy na okres do następnej dostawy.
13. Artykuły spożywcze pakowane powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (DZ. U. z 2015 r., poz. 29 z późn. zm.).
14. Opakowania produktów spożywczych powinny zawierać takie informacje jak: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia, warunki przechowywania.
15. Materiał opakowaniowy winien być dopuszczony do kontaktu z żywnością. Każdy asortyment produktów musi być dostarczony w oddzielnym pojemniku. Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego, bez pomocy otwieracza mechanicznego.
16. W/w produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu (w szczególności mrożonki chłodnią), spełniającym obowiązujące wymogi sanitarne i dopuszczonym decyzją właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej do przewozu artykułów spożywczych będących przedmiotem zamówienia. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie Zamawiającego.
17. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady jakościowe dostarczanych produktów (ukryte, nie ukryte) i za uszkodzenia powstałe w wyniku ich transportu oraz zobowiązany jest do niezwłocznej wymiany wadliwego towaru we własnym zakresie i na własny koszt.
18. Wykonawca zapewni pełny asortyment wymieniony w załączniku nr 1.
19. Ceny jednostkowe podane w ofercie będą miały charakter stały.
20. Zamawiający wymaga pełnej realizacji zamówień (uwaga zamawiający wymaga aby towar bez opakowań fabrycznych był dostarczany w pełnych kilogramach, dopuszcza się zaokrąglenia do 10 dag).
21. Zamawiający informuję, że ilości towaru podane w załączniku nr 1 do SIWZ, są danymi szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru ofert najkorzystniejszych. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 1.
22. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w załączniku nr 1, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego Wykonawcy.
23. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, zapewniające należyte wykonanie zamówienia, tj.
a) Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę artykułów spożywczych na kwotę nie mniejszą niż:
• dla oferty częściowej nr 1 – 85 000,00 zł,
• dla oferty częściowej nr 2 - 100 000,00 zł,
• dla oferty częściowej nr 3 – 35 000,00 zł,
• dla oferty częściowej nr 4 - 80 000,00 zł,
• dla oferty częściowej nr 5 – 15 000,00 zł,
• dla oferty częściowej nr 6 – 15 000,00 Zł,
• dla oferty częściowej nr 7 – 25 000,00zł,
• dla oferty częściowej nr 8 – 8 000,00 zł.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dysponuje specjalistycznym sprzętem tj.: dla oferty częściowej nr 1, 2, 4, 5, 6 - samochód dostawczy - chłodnia,
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
d) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
e) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje:
• dane podmiotu udostępniającego zasób,
• dane podmiotu przyjmującego zasób,
• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
• sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
• charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
• zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
• czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Warunki umowy zostały określone we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności i muszą być akceptowane przez obie strony umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki,
3) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ,
4) zmian wynikających z przepisów prawa,
5) w uzasadnionych przypadkach np. zaprzestania produkcji danego produktu dopuszcza się dostawę o wyższych parametrach i nie gorszej jakości niż określony w ofercie, pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,
6) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie prawidłowo zrealizowane dostawy,
7) wystąpiły inne nieprzewidziane i niezawinione przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności uniemożliwiające zakończenie wykonania przedmiotu umowy,
8) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na artykuły spożywcze, jeżeli stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości podstawowej działalności Domu Pomocy oraz Zamawiający dysponuje środkami finansowymi na zwiększenie wartości umowy o kwotę nie wyższą niż 20% kwoty wskazanej w § 3 ust. 1. Dostarczanie artykułów spożywczych w zakresie zwiększonej wartości umowy będzie odbywało się po cenach określonych w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2020-12-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
dostawa mięsa, wędlin, drobiu i podrobów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy przedmiot zamówienia formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy przedmiot zamówienia formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
dostawa produktów ogólnospożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy przedmiot zamówienia formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
dostawa warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy przedmiot zamówienia formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
dostawa mrozonek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy przedmiot zamówienia formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
dostawa ryb
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy przedmiot zamówienia formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
dostawa pieczywa i art. ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy przedmiot zamówienia formularz cenowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
dostawa jaj
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia na poszczególne zadania zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - szczegółowy przedmiot zamówienia formularz cenowy
|
| |